Juni0r Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Witam, od dłuższego czasu myślałem nad popieszczeniem mojej "Kroszki" :happy: Ale nie wiem od czego zacząć :dry: Głównie to chciałbym poprawić zasięg, oraz celność i troszkę moc :cool: Więc teraz pytanie do osób które bawią się Tuningiem replik. Co mam kupić i wymienić, aby poprawić osiągi. Pozdrawiam, Junior :cool: Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Na start preckę(promyk ->Guarder ->Systema),i gumka(przezroczysty guarder,zielona g&g,systema energy),dopiero potem ciut mocniejsza sprężyna.To CA,więc w stocku nawet sp130 pociągnie :). Quote Link to post Share on other sites
meldar Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 Nie zgodzę się z poprzednikiem. Posiadam mp5 CA i uważam, że na sp130 silnik nie da rady w moim odczuciu. Ja kupił bym jakieś XYZ podkładki z silnik chiński na taką sprężynkę. Oczywiście mogę się mylić bo nie wiem jak lata silnik przy baterii > 9.6V. Zgadzam się w kwestii wymiany lufy i gumki na początku (możesz też teflonfix -?) Mała lekturka: http://wmasg.pl/pl/articles/show/197623 Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Głowica tłoka POM (łożyskowana), prowadnica jakaś łożyskowana, SP110, gumka hu systema/G&G i precka jakaś dobra. Koniec kropka;) Quote Link to post Share on other sites
Juni0r Posted June 25, 2012 Author Report Share Posted June 25, 2012 Czekam też na wypowiedzi innych osób, ponieważ każdy ma odmienne zdanie na ten temat :happy: Zapomniałem dodać że w replice została wymieniona gumka Hop-Up na Czarną Systemy :icon_biggrin: Info Repliki ---> http://wmasg.pl/pl/consignment/show/302257 <--- :cool: Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 29, 2014 Report Share Posted May 29, 2014 Odkop. Rozłożyłem, obejrzałem, pogrzebałem, trochę informacji ode mnie na temat bebechów: -zębatki - wykonane w porządku, ale wyglądają dosyć niepewnie. Zauważalnie lżejsze od typowych XYT. Do stocka i niewielkich tuningów (-tłok - dobry, wytrzymałe tworzywo, ale z plastikowymi zębami (metalowy tylko ostatni) - przy dużym rofie szybko trzeba będzie zmienić. -głowica tłoka - zwykły plastik, ale dosyć gruby i wyglądający na wytrzymały, brak łożyskowania, 4 dziurki. Możliwe, że trochę przepuszcza (mimo dobrania odpowiedniego oringa). -dysza plastikowa uszczelniona, 20,5 mm długości, płaskie czoło. -głowica cylindra - plastikowa, prowadnica mosiężna, jedna uszczelka. -prowadnica - mosiądz, brak łożyskowania -silnik - słaby jest, niewielka różnica pomiędzy ni-mh 9,6v, a lipo 11,1v (aczkolwiek bardzo możliwe, iż to kwestia kabli) -kable - pomijając zbędne wtyczki i bezpiecznik, to o dziwo wyglądają na całkiem w porządku - ale i tak pójdą do zmiany. -szkielet - znal, ultleniający się równomiernie na całej powierzchni. Precyzyjne wykonanie, nic nie wylatuje jak w chińczykach. Brak oznak pękania, zaokrąglone rogi, typowe minimalne "wzmocnienia" z przodu. -łożyska - 6mm stalowe ślizgowe. Wkleić i zostawić. -cylinder - zwykły, typowy mosiężny typ 2 -sprężyna - jednolity skok zwojów, dość krótka Reszta w normie. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted June 6, 2014 Report Share Posted June 6, 2014 Gwoli ścisłości - replika ma już kilka lat, ale chyba większość czasu głównie leżała. Wszystkie części stockowe. Spodkładkowałem, nasmarowałem, poskładałem, zmieniłem kable, dołożyłem sprężynę dociskającą komorę - wyszło 280fps, rozrzut 2 m/s czyli ok. 6fps. Pewnie kwestia dyszy, bo raz się uszczelniała, a raz nie. ROFu jeszcze nie mierzyłem, ale jest grubo. Na 11,1 do dubletów na semi brakuje naciągnięcia jeszcze chyba z 1 zęba... Na auto tak na słuch jest co najmniej 25 k/s. 9,6V jest absolutnie wystarczające. Nieźle, jak na praktycznie stockową replikę. Zasięg i celność zadziwiające jak na taką prędkość wylotową. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.