Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam, od dłuższego czasu myślałem nad popieszczeniem mojej "Kroszki" :happy: Ale nie wiem od czego zacząć :dry: Głównie to chciałbym poprawić zasięg, oraz celność i troszkę moc :cool: Więc teraz pytanie do osób które bawią się Tuningiem replik.

Co mam kupić i wymienić, aby poprawić osiągi.

 

Pozdrawiam, Junior :cool:

Link to post
Share on other sites

Nie zgodzę się z poprzednikiem. Posiadam mp5 CA i uważam, że na sp130 silnik nie da rady w moim odczuciu. Ja kupił bym jakieś XYZ podkładki z silnik chiński na taką sprężynkę. Oczywiście mogę się mylić bo nie wiem jak lata silnik przy baterii > 9.6V.

Zgadzam się w kwestii wymiany lufy i gumki na początku (możesz też teflonfix -?)

 

Mała lekturka: http://wmasg.pl/pl/articles/show/197623

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Odkop. Rozłożyłem, obejrzałem, pogrzebałem, trochę informacji ode mnie na temat bebechów:

-zębatki - wykonane w porządku, ale wyglądają dosyć niepewnie. Zauważalnie lżejsze od typowych XYT. Do stocka i niewielkich tuningów (

-tłok - dobry, wytrzymałe tworzywo, ale z plastikowymi zębami (metalowy tylko ostatni) - przy dużym rofie szybko trzeba będzie zmienić.

-głowica tłoka - zwykły plastik, ale dosyć gruby i wyglądający na wytrzymały, brak łożyskowania, 4 dziurki. Możliwe, że trochę przepuszcza (mimo dobrania odpowiedniego oringa).

-dysza plastikowa uszczelniona, 20,5 mm długości, płaskie czoło.

-głowica cylindra - plastikowa, prowadnica mosiężna, jedna uszczelka.

-prowadnica - mosiądz, brak łożyskowania

-silnik - słaby jest, niewielka różnica pomiędzy ni-mh 9,6v, a lipo 11,1v (aczkolwiek bardzo możliwe, iż to kwestia kabli)

-kable - pomijając zbędne wtyczki i bezpiecznik, to o dziwo wyglądają na całkiem w porządku - ale i tak pójdą do zmiany.

-szkielet - znal, ultleniający się równomiernie na całej powierzchni. Precyzyjne wykonanie, nic nie wylatuje jak w chińczykach. Brak oznak pękania, zaokrąglone rogi, typowe minimalne "wzmocnienia" z przodu.

-łożyska - 6mm stalowe ślizgowe. Wkleić i zostawić.

-cylinder - zwykły, typowy mosiężny typ 2

-sprężyna - jednolity skok zwojów, dość krótka

Reszta w normie.

Link to post
Share on other sites

Gwoli ścisłości - replika ma już kilka lat, ale chyba większość czasu głównie leżała. Wszystkie części stockowe.

 

Spodkładkowałem, nasmarowałem, poskładałem, zmieniłem kable, dołożyłem sprężynę dociskającą komorę - wyszło 280fps, rozrzut 2 m/s czyli ok. 6fps. Pewnie kwestia dyszy, bo raz się uszczelniała, a raz nie.

 

ROFu jeszcze nie mierzyłem, ale jest grubo. Na 11,1 do dubletów na semi brakuje naciągnięcia jeszcze chyba z 1 zęba... Na auto tak na słuch jest co najmniej 25 k/s. 9,6V jest absolutnie wystarczające.

Nieźle, jak na praktycznie stockową replikę.

 

Zasięg i celność zadziwiające jak na taką prędkość wylotową.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...