mafo Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Jaki silnik będzie mniej czerpał baterie, hi-speed czy hi-torque ?. Zębatki to 13:1 i sprężyna m90. Dzięki Link to post Share on other sites
morf420 Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Hi-torque Link to post Share on other sites
seger Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Raczej hi speed. Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Neodymowe Hi-torqi mocno zużywają baterię, neodymowe hi-speedy też, ale mniej. Zwykłe hi-speedy i hi-torqe ciągną prąd podobnie, ale przy takich zębatkach wybrał bym hi-torqe CA. Link to post Share on other sites
zuczek Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Jak nie zmierzysz, to ciężko stwierdzić. Stawiałbym raczej na hi-speed. Link to post Share on other sites
johny13 Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Osobiscie jestem zwolennikiem wysokiego momentu obrotowego. Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Tak czy siak przy hi-speedowych zębatkach silnik to raczej TU niż hi-speed. Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 I dlatego poleciłem TU CA. Ma duży moment obrotowy, jest szybki i energooszczędny. Może też wziąć silnik systemy Energy, też dobry ale droższy. Link to post Share on other sites
Recommended Posts