ollion Posted July 28, 2012 Report Share Posted July 28, 2012 Witam jestem początkujący w asg i chciałbym zakupic replike do 1000 zł z racji że strasznie podobają mi sie bullpupy moją uwagę zwróciła broń aug a3 firmy jg (jing gong) http://gunfire.pl/product-pol-1152191380-JG0450A.html jeżeli ma ktoś tą broń lub wie co nie co o niej niech podzieli się ze mną wiedzą. To jest mój pierwszy post na tej stronie i jeśli źle założyłem temat lub jest taki gdzie indziej to nie wiedziałem ale szukałem przez 2 godziny i żadnego nie znalazłem więc prosze o pomoc w zakupie repliki. dziękuje pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted July 28, 2012 Report Share Posted July 28, 2012 Bardzo ciekawa replika, ale da rade ją dostać za ok 700-800zł, przynajmniej tyle jest warta. Ma ponad przeciętną moc co jest minusem dla nowego. Jakiej repliki nie kupisz podlicz sobie na start najmniej 40zł na okulary i 100-200zł na ładowarkę. Za 1000zł kupisz już nową markową replikę. Kolejne 15 postów będzie od osób polecających emki KWA, że są świetne cudne i jedyne słuszne do 1000zł. Polecam kupić co Ci się podoba=nie znudzi się szybko. Quote Link to post Share on other sites
ollion Posted July 28, 2012 Author Report Share Posted July 28, 2012 (edited) wielkie dzięki że odpowiedziałes tak szybko. Pewnie znajdą sie jakies posty o emkach itd. ale nie lubię emek nie przypadły mi do gustu. ps. to ładowarki nie ma w zestawie? Edited July 28, 2012 by ollion Quote Link to post Share on other sites
Pawelo Posted July 28, 2012 Report Share Posted July 28, 2012 Ładowarki są dołączane do chińskich replik, ale jest duża szansa że taka prosta zabawka popsuje akumulator. Dlatego zaleca się kupno ładowarki mikroprocesorowej. Quote Link to post Share on other sites