Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4A1 + bolt-catch


Guest Serious93

Recommended Posts

Guest Serious93

No repliki naprawdę fajne mam tylko pytanie dlaczego taki skok FPS'ów ?Wiadmomo wolałbym gdyby kolba była regulowana, z drógiej strony mam wtedy mniej FPS'ów.... Co myślicie o tej replice ?

Link to post
Share on other sites

Mówicie że APS to gówno a może powiecie dlaczego i tak w ogóle ciekawe czy taką replikę posiadaliście.

 

Już przestrzegam że ja wiem co nie co o emkach APS bo takową posiadam.

 

Otóż co mogę powiedzieć o replikach APS:

- Bolt-catch działa świetnie ale przy włączonym BB lubi samoczynnie blokować suwadło i zaciąć całą replikę więc bolt-catch w ogóle od razu wywalić.

- System Blow-Back jest strasznie awaryjny więc byś musiał przerabiać jeden element odpowiedzialny za to (przewiercić, zamontować śrubę i zrobić wycięcie w tłoku - będę pracował nad tym i tak na razie mam w planach zobaczymy jak wyjdzie w praniu).

- Gearbox jest niestandardowy więc uszkodzenie niestandardowych części skończy się praktycznie wymianą całego GB (niestandardowe części to: popychacz, ząb przeciwpowrotny, spust, dysza).

- Lufa zewnętrzna jest źle ustawiona ponieważ jest skierowana w dół więc potrzebna jest jej wymiana

- Nie spodziewaj się mocnego tuningu tej emki bo szkielet raczej nie wytrzyma sprężyny powyżej M130 (ja używam SP120)

- Wszystkie przykłady są z modelu ASR104 (M4A1 RIS)

 

I jak Kolimbam powiedział najlepsze emki w cenie 1000zł to KWA.

 

A co do pytania dla czego taki skok FPS to już mówię GFC robi tylko lekkie tuningi gotowych replik jedna to inny producent i druga to inny producent.

Edited by Matison
Link to post
Share on other sites
Mówicie że APS to gówno a może powiecie dlaczego [...]

 

Dlatego:

 

 

- Bolt-catch działa świetnie ale przy włączonym BB lubi samoczynnie blokować suwadło i zaciąć całą replikę więc bolt-catch w ogóle od razu wywalić.

- System Blow-Back jest strasznie awaryjny więc byś musiał przerabiać jeden element odpowiedzialny za to (przewiercić, zamontować śrubę i zrobić wycięcie w tłoku - będę pracował nad tym i tak na razie mam w planach zobaczymy jak wyjdzie w praniu).

- Gearbox jest niestandardowy więc uszkodzenie niestandardowych części skończy się praktycznie wymianą całego GB (niestandardowe części to: popychacz, ząb przeciwpowrotny, spust, dysza).

- Lufa zewnętrzna jest źle ustawiona ponieważ jest skierowana w dół więc potrzebna jest jej wymiana

- Nie spodziewaj się mocnego tuningu tej emki bo szkielet raczej nie wytrzyma sprężyny powyżej M130 (ja używam SP120)

Link to post
Share on other sites
Guest Serious93

Ale producent obu replik ten sam GFC tylko tu jest 416 i 416SF .Co sądzicie w ogóle o tych HK 416?Która wydaje wam się lepsza ?Co myślicie o tym co zapodał dxh11 RWC Navy Seal ? Opłaca się te 200/300 stówki dołożyć ?

Link to post
Share on other sites
Guest Serious93

OK teraz muszę poprosić Was jeszcze o pomoc w ostatecznym wyborze.RWC kosztuje 1180zł (dają 1 magazynek ja posiadam 3 low-capy) baterię i akumulator mam z kałacha.I teraz zostaje mi 300zł albo na kolimator i tłumik albo na tłumik, i 3 mid-capy.

Jeśli brałbym GF416 to mógłbym kupić kolimator, rączkę tłumik i kilka mgów, no i mam więcej FPS'ów. Co o tym sądzicie ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...