Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

lekki tuning spr short


Recommended Posts

Czy da rade wsadzić springa m150/m160 http://www.airsoftxt...ezyna-M150.html http://gunfire.pl/pr...lowna-M160.htmldo spr short?? Czy sprężyna rozwali gearbox'a, albo zmieli zębatki?? a może wsadzić nowe zębatki, myślalem o tych- http://www.airsoftxt...ue.html<br />z góry dzięki za odpowiedź :icon_biggrin: raczej mało ważne, ale powiem, co wymienione: komora hop-siup king arms, preska src, nie wiem jaka, ale długa (lufa wydłużona, cała replika jest robiona pod snajperke, ale na razie leci na m110 :x)

P.S. Wiem że podawałem linki do znienawidzonej przez wiele osob strony ''airsoft xtreme'', ale podawałem je tylko w celach orientacyjnych :icon_biggrin:

Edited by dawek321
Link to post
Share on other sites

Odpowiadając na pytania:

1. Da radę wsadzić springa.

2. Pewnie rozwali, ale fajnie jakbyś utwierdził nas w przekonaniu pisząc choćby jaką masz replikę.

3. Jeśli to replika A&K, to wymiana zębatek na Elementa, to będzie krok w tył.

 

Dobrze, że przynajmniej z tym sklepem zdajesz sobie sprawę co i jak.

Link to post
Share on other sites

Nie wsadzaj tam sp150.Przy pierwszym strzale ci wypluje przednią ściankę przez lufę.Jeżeli już chcesz tam ładować taki spring,to bez wymiany tłoka,zębatek,i zespołu cylindra się nie obejdzie.Do tego te blachy wzmacniające gearbox.Ja do szkieletu CA i KWA bałem się włożyć tą sprężynę.Jak już chcesz mieć "parasnjpę"to najpierw wymień lufę,a dopiero potem bierz się za gb.

Edited by nicknitro
Link to post
Share on other sites

lufa jest sporo przedłużona, wsadzona precka src i doszczelniona komora king arms'a. o silniku raczej bym nie myslal, bo na full auto nie bd. strzelac.ogolna wizualizacja przypomina sr15, wiec chce miec osiagi podchodzace pod snajperke, codow sie nie spodziewam, ale mysle ze mozna osiagnac te 600fps, bo 460-480 juz jest. prosilbym was o podanie czesci ktore przydalo by sie wymienic :) z gory dzieki :)

Link to post
Share on other sites

I jako ze mam niezbyt wielki budzet, bo sporo kasy poszło na replike i sprzet, a zebatki torque up

CA, systemy kosztuja ok. 200, a z ACM zaledwie 55 zł :icon_eek: http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/kola-zebate/zestaw-stalowych-zebatek-32-1-high-torque-up-acm.html tylko czy to przypadkiem nie kompletny szajs :D a co do wzmocnienia szkieletu, to moze lepiej wymienic caly szkielet?? widzialem w komisie uzywany G&G za stowke, nada sie??

 

mysle ze uciagnie, az taki slaby raczej nie jest, ale na ciaglym moglo by byc juz kiepsko..

EDIT: w tych zebatkach ACM pisze ze spring do M150, wiec by szla m150, najwyzej m155 :D

 

albo coś takiego: http://www.specshop.pl/product_info.php?manufacturers_id=150&products_id=5003&name=Element_-_FTK_-_All_Tune_Up_Kit_-_Level_2_-_Ver._2#!prettyPhoto no i szkielet gearboxa i bedzie git :D

Link to post
Share on other sites

Jak chcesz sp150 to kup szkielet kwa,albo ten Alu cnc.To nie jest Gb V3,gdzie sobie do stocka mozesz wsadzić taką sprężynę.Lepiej odłóż te pieniądze,bo potem będziesz płakał i miał pretensje do wszystkich.Tuning emki do tylu fps niestety kosztuje,i nie zrobisz tego porządnie tanim kosztem.

 

Jak już mówiłem,żeby to dłużej niż jeden sezon wytrzymało to musisz mieć:

Szkielet kwa,lub cnc

Tłok ze stalowi zębami

Zębatki o jak największym przełożeniu 32:1,100:200,100:300

Jakiś zestaw cylindra-najlepiej jakiś bore-up,dla maksymalnej szczelności,która da efekt poduszki powietrznej i wyhamuje impet tłoka

I kilka innych dupereli,aby zapewnić bezawaryjność gearboxa.

Mocny silnik i jakiś lipol 11.1 aby zapewnić przyzwoitą reakcje na spust.

 

Co do tej src.Z tej lufy to taka precka jak ze mnie papież,a Dłuższa lufa bez wymiany cylindra tylko pogarsza osiągi w porównaniu do stocka.

 

Ludziom w emkach pękają szkielety na sp120,a ty chcesz wsadzić tanim kosztem sp150?Zapomnij ;p

 

 

A patrząc na twoje wypowiedzi stwierdzam,że jesteś kolejnym napalonym i nieodpowiedzialnym dzieciakiem tu na forum.

Edited by nicknitro
Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o lufę, to akurat nie ja wymieniałem, więc po kolei, co zmienić, w jakiej kolejności i jakie firmy polecasz?? (najlepiej byłoby gdybyś podał linki do konkretnych części). Li-pola mam, firefoxa 11.1v, 1200mAh. i @lego432 napisałem że NIE będę strzelać na full auto. :D

Link to post
Share on other sites

Nie doczytałem.

Pierw zajmij się zadbaniem o idealną szczelność układu, wrzuć dobrą preclufę a nie SRC, gumkę czarną systemy, bore up Guardera, mosiężną dyszę Deep Fire uszczelnianą.

Zmierz ile wtedy będziesz miał.

Potem martw się o sprężyny, tłoki i koła zębate.

Jestem przekonany że po tych zabiegach nie poznasz swojego karabinu.

I tak pewnie przekroczysz barierę 500 FPSów w takim setupie.

 

No chyba że masz wszystko szczelne w co wątpię.

Link to post
Share on other sites

2 godzinnej jebance w replice mojego kolegi, na pustym strzale w respie z lufy SRC posypał się srebrzysty pył. Był to "chrom" z wnętrza lufy. Coś jeszcze potrzebujesz wiedzieć na temat tej lufy :icon_question: :icon_biggrin:

 

komora jest porządna, king armsa, dosyc szczelna

Dosyć szczelna ? - ona ma być idealnie szczelna a nie dosyć.

Poczytaj w dziale technicznym o doszczelnianiu komór, dowiesz się co i jak zrobić i jak sprawdzić.

 

Lufa...

Kup sobie Guardera - będzie to kamień milowy w porównaniu do SRC.

Edited by Cervantez
Link to post
Share on other sites

dobra, wielkieeeeeeeee dzieki wam za odpowiedzi, troche ostudziliscie moj chory wrecz zapał :D

podsumowujac: precka guardera, bore up tez guardera, i uszczelniona mosiezna dysza deep fire, potem zębatki torque-up, wzmocniony szkielet gearbox'a no i finalnie moja upragniona sprezyna :D moze m150 albo m160 hehehe

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...