Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Czy nie lepiej wyjdzie skompletowanie zestawu samodzielnie? Prowadnica:http://azteko.pl/shs-stalowa-prowadnica-sprezyny-lozyskowaniem-v3-p-4086.html głowica cylindra http://azteko.pl/shs-glowica-cylindra-do-ak-v3-short-type-full-p-2133.html dyszahttp://azteko.pl/shs-dluga-aluminiowa-doszczelniona-dysza-do-ak-p-1808.html tłok (rebrand, to samo co SHS, tylko trochę tańszy)http://azteko.pl/wzmocniony-tlok-15-stalowymi-zebami-p-3944.html . Zębatek nie musisz wymieniać, stokowe spokojnie wytrzymają. Jeśli jednak chcesz to wystarczą spokojnie 18:1 http://azteko.pl/zestaw-stalowych-zebatek-181-high-speed-p-3943.html, albo jak chcesz zdławić ROF na lipolu weź 100:300http://azteko.pl/zestaw-stalowych-zebatek-100300-high-torque-p-4633.html.

Link to post
Share on other sites

Czy nie lepiej wyjdzie skompletowanie zestawu samodzielnie? Prowadnica:http://azteko.pl/shs...-v3-p-4086.html głowica cylindra http://azteko.pl/shs...ull-p-2133.html dyszahttp://azteko.pl/shs...-ak-p-1808.html tłok (rebrand, to samo co SHS, tylko trochę tańszy)http://azteko.pl/wzm...ami-p-3944.html . Zębatek nie musisz wymieniać, stokowe spokojnie wytrzymają. Jeśli jednak chcesz to wystarczą spokojnie 18:1 http://azteko.pl/zes...eed-p-3943.html, albo jak chcesz zdławić ROF na lipolu weź 100:300http://azteko.pl/zes...que-p-4633.html.

A na głowicy tłoka wystarczy wymienić O-ring czy lepiej całą głowicę?

Edited by WawelUS
Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Witam, chciałbym poprawić osiągi swojej repliki RK-03W od BOYI.

Replika:

Gumka HU - http://www.taiwangun...-hop-up-guarder

Cylinder - http://www.taiwangun...-47-47s-guarder

Silnik - http://www.taiwangun...&campaign-id=19

Doszczelniona dysza - http://www.taiwangun...ona-dysza-do-ak

Sprężyna - http://www.taiwangun.com/sprezyna-m130

Kable niskooporowe - http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=7676

Wzmocniona głowica cylindra - http://www.specshop....roducts_id=2409

Tłok alu z metalowymi zębami - http://www.specshop....roducts_id=2612

Zestaw zębatek - http://taktyczny.com...helical-ca.html

Metalowa komora HU - http://gunfire.pl/pr...p-Up-do-AK.html

Lufa precyzyjna: http://asgshop.pl/sk...ukt.php?id=5159

Montaż kolimatora - http://www.specshop....Szyna_RIS_do_AK

ACOG - http://www.specshop....d/Green_-_HD-2C

 

A teraz pytania :icon_biggrin:

-Jaki tłumik by zasłonić lufę?

-Czy części by się spasowały, czego nie wymieniać itp.

Z góry dziękuję za odpowiedzi :icon_smile:

Edited by Damianooo
Link to post
Share on other sites

Gumka: ja bym wziął czarną Systemę lub zieloną G&G

Cylinder: bierzesz cały zestaw BU czy tylko cylinder BU Guardera?

Dysza: w tej samej cenie dostaniesz dyszę SHS, a nie jakiegoś chińczyka

Kable niskooporowe: po co chcesz kilkukrotnie przepłacać jak za mniejsze pieniądze możesz mieć dużo lepsze kable modelarskie?

Sprężyna: lepiej jak weźmiesz SP130 Guardera, bo po sezonie z tego chińskiego M130 będzie M110.

Tłok: JBU to syf, listwa potrafi pęknąć nawet na słabych sprężynach, a do tego jest drogi. Poza tym przy M130 nie ma potrzeby aluminiowego tłoka, który niepotrzebnie będzie obciążać szkielet. Weź lepiej jakiś tłok SHS - będzie taniej i lepiej.

Zębatki: do M130 nie potrzeba Ci zębatek za 170 zł - zwykłe SHS'y za połowę tej kwoty wystarczą.

Głowica cylindra: podobnie jak z tłokiem.

Lufa: lepiej dopłacić 2 dychy do sprawdzonego Promyka 6.03.

 

Zamiast chować niepotrzebnie dłuższą lufę w tłumiku to już lepiej zostaw stockową długość lufy to Ci chociaż tłumik wyciszy trochę replikę.

 

Edytuj: jeszcze jakiś mosfet by się przydał.

Edited by B-E-D-A
Link to post
Share on other sites

Czyli tak:

Gumka - http://gunfire.pl/pr...-up-czarna.html

Precka - http://www.specshop....-_590mm_-_PSG-1

Tłok - http://gunfire.pl/pr...wych-zebow.html

Sprężyna - http://www.taiwangun...-sp-130-guarder

Zębatki - http://gunfire.pl/pr...00-300-SHS.html

Głowica cylindra - http://gunfire.pl/pr...t-type-SHS.html

Dysza - http://www.specshop....oducts_id=10948

Cylinder cały raczej

Edit: możesz podesłać mośka i kable?

 

Gumka: ja bym wziął czarną Systemę lub zieloną G&G

Cylinder: bierzesz cały zestaw BU czy tylko cylinder BU Guardera?

Dysza: w tej samej cenie dostaniesz dyszę SHS, a nie jakiegoś chińczyka

Kable niskooporowe: po co chcesz kilkukrotnie przepłacać jak za mniejsze pieniądze możesz mieć dużo lepsze kable modelarskie?

Sprężyna: lepiej jak weźmiesz SP130 Guardera, bo po sezonie z tego chińskiego M130 będzie M110.

Tłok: JBU to syf, listwa potrafi pęknąć nawet na słabych sprężynach, a do tego jest drogi. Poza tym przy M130 nie ma potrzeby aluminiowego tłoka, który niepotrzebnie będzie obciążać szkielet. Weź lepiej jakiś tłok SHS - będzie taniej i lepiej.

Zębatki: do M130 nie potrzeba Ci zębatek za 170 zł - zwykłe SHS'y za połowę tej kwoty wystarczą.

Głowica cylindra: podobnie jak z tłokiem.

Lufa: lepiej dopłacić 2 dychy do sprawdzonego Promyka 6.03.

 

Zamiast chować niepotrzebnie dłuższą lufę w tłumiku to już lepiej zostaw stockową długość lufy to Ci chociaż tłumik wyciszy trochę replikę.

 

Edytuj: jeszcze jakiś mosfet by się przydał.

Edited by Damianooo
Link to post
Share on other sites

Mosfet polecam GATE PicoSSR2 lub PicoSSR3, a jak z AB to np. PicoAAB. No chyba, że znasz kogoś kto Ci sam zrobi jakiś prosty mosfet.

 

Kable mogą być np. Turnigy albo jakieś inne modelarskie - szukaj na allegro i w sklepach modelarskich. No i przy okazji wtyczki zmień na Deansy. Chyba, że oddasz replikę serwisantowi to na pewno będzie miał zapas wtyczek i odpowiednio grubych kabli i coś dobierze.

 

Tylko jak bierzesz cylinder BU (o poszerzonej średnicy) to musisz też dobrać odpowiednią głowicę cylindra i tłoka. I tak samo jak masz wyciszoną głowicę cylindra to wypadałoby zmienić też głowicę tłoka na wyciszoną.

 

Tłok lepiej z 14 zębami, bo i tak trzeba piłować, żeby ustawić AOE.

 

Jak długo strzelałeś na stocku bez mosfetu to kostka stykowa może być przepalona.

 

Na M150 to nie wiem jak w przypadku tej repliki, bo takiej nie miałem. Te części, które planujesz wymienić na SHS/Guarder to wytrzymają, ale nie wiem jak reszta stockowych. Najlepiej poczytaj temat o tuningu serii RK Boyca.

Edited by B-E-D-A
Link to post
Share on other sites

A jakie bym musiał jeszcze wymienić te stockowe części żeby wytrzymało? Jednak wolałbym M140

 

A jakie bym musiał jeszcze wymienić te stockowe części żeby wytrzymało? Jednak wolałbym M140

 

Mosfet polecam GATE PicoSSR2 lub PicoSSR3, a jak z AB to np. PicoAAB. No chyba, że znasz kogoś kto Ci sam zrobi jakiś prosty mosfet.

 

Kable mogą być np. Turnigy albo jakieś inne modelarskie - szukaj na allegro i w sklepach modelarskich. No i przy okazji wtyczki zmień na Deansy. Chyba, że oddasz replikę serwisantowi to na pewno będzie miał zapas wtyczek i odpowiednio grubych kabli i coś dobierze.

 

Tylko jak bierzesz cylinder BU (o poszerzonej średnicy) to musisz też dobrać odpowiednią głowicę cylindra i tłoka. I tak samo jak masz wyciszoną głowicę cylindra to wypadałoby zmienić też głowicę tłoka na wyciszoną.

 

Tłok lepiej z 14 zębami, bo i tak trzeba piłować, żeby ustawić AOE.

 

Jak długo strzelałeś na stocku bez mosfetu to kostka stykowa może być przepalona.

 

Na M150 to nie wiem jak w przypadku tej repliki, bo takiej nie miałem. Te części, które planujesz wymienić na SHS/Guarder to wytrzymają, ale nie wiem jak reszta stockowych. Najlepiej poczytaj temat o tuningu serii RK Boyca.

Edited by Damianooo
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Zestaw jest dobry, nie wiem jednak czy dłogść dyszy będzie pasować do rk boyi. Zapytaj w sklepie, albo znajdź na forum.

 

Właśnie o to chodzi że do tych RK pasują długie dysze lecz na Taiwanie ich nie ma, dlatego chciałem cały zestaw kupić i nie wiem czy ta dysza bedzie dobra

Link to post
Share on other sites

A swoje przypuszczenia popierasz czymś konkretnym? Z tego co pamiętam to do AK są co najmniej dwie długości dysz - 19.7 mm i 20.7 mm (z tego co pamiętam odpowiednio do cymy i boyca). Także na pierwszy rzut oka wyglądają niemalże identycznie, a różnica między nimi polega na tym, że na odpowiedniej będzie działać, a na nieodpowiedniej nie będzie ;)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...