Gruszkin Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Witam- czy przegrzewające się styki w nowej replice mogą być podstawą do złożenia reklamacji? Czy lepiej je wymienić u jakiegoś serwisanta? Quote Link to post Share on other sites
Dawid501 Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Jak wysyłasz replike na gwarancje to z tym jest dużo roboty najpierw musisz na własny koszt ją wysłać do sklepu w którym ją kupiłeś a jeśli sklep nie uzna tego na gwarancji to replike spowrotem wysyłają do ciebie na twoj koszt. Wieć jak masz bliko siebie salon to mozesz podejść i sie spytać czy drogo cie wyniesie naprawa tego. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 (edited) Samo przegrzewanie- nie koniecznie. Ale postrzelaj, jesli się przegrzewają to na pewno zaraz zdechną i już podstawa gotowa. Grzanie styków nie sprawia, że replika nie działa. To może Ci odpisać sklep. Ale na pewno grzanie styków jest objawem, że coś jest nie tak więc prędzej czy później zdechnie. Jak zdechnie- reklamuj. Dawid, a kto tu mówi o gwarancji? My tu rozmawiamy o reklamacji. To są zupełnie różne rzeczy. W przypadku reklamacji sklep pokrywa koszty dostarczenia towaru. W obie strony. Edited September 3, 2012 by dexterkrak Quote Link to post Share on other sites
Dawid501 Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Przegrzewanie to nie jest wina bezpiecznika ? Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Nie wiem, nie siedzę w elektrykach. Z punktu widzenia klienta nie ma znaczenia co jest nie tak. Ma działać. Quote Link to post Share on other sites
Dawid501 Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Wydaje mi sie ze wymiana bezpiecznika by temu zaradziła. Pewnie masz spalony bezpiecznik i z bateri do gearboxa jest dostarczana wieksza ilość energi niż on jej potrzebuje i dlatego sie przegrzewają styki. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 (edited) Dawidzie.Jeżeli nie masz pojęcia o elektryce to nie doradzaj.Bezpiecznik nie ma nic do tego.Jeżeli bezpiecznik by się przepalił,to do gearboxa by żaden prąd nie płynął.Pytanie o jakie styki autorowi chodzi.Jeżeli to Tamiye,na dodatek chińskie to nic w tym dziwnego,że się grzeją.Wymiana okablowania na modelarskie,jak i deansy pomogą. Pytanie co to za replika? Po drugie.Napisz do kicpy.Mi gotowy zestaw z mosfetem zrobił.Wystarczyło tylko wylutowanie starych kabli,i przylutowanie nowych. Wg mnie grzejące styki nie są podstawą reklamacji,dopóki się nie zaczną topić ^^. Edited September 3, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
Gruszkin Posted September 3, 2012 Author Report Share Posted September 3, 2012 Repliką tą jest PPSH 41 - Ares, więc chyba styki nie najgorsze. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 (edited) Jakiej baterii używasz? Rozumiem,że stykami nazywasz wtyczkę,która łączy baterię z repliką,a nie styki przy gearboxie? Edited September 3, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
Gruszkin Posted September 3, 2012 Author Report Share Posted September 3, 2012 Bateria to firefox 1500mAh i 9.6 V. Stykami nazywam tą wtyczkę oraz cały kabelek, który również jest gorący jak zresztą bateria. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 (edited) Wymień okablowanie,wtyczkę(deans)i załóż mosfet.Pomoże :icon_smile:.Fabryczne okablowanie w stockowych replikach jest do bani.Pierwsze co robie przy zakupie repliki to wymiana okablowania na 1.5 ,lub 2.0mm modelarskie np od turnigy. Edited September 3, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
Gruszkin Posted September 3, 2012 Author Report Share Posted September 3, 2012 Możliwe, że to całe przegrzewanie może być spowodowane blowbackiem w tej replice? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Jak najbardziej. Quote Link to post Share on other sites
Gruszkin Posted September 3, 2012 Author Report Share Posted September 3, 2012 A nie Masz pojęcia jak go zdemontować? - szukałem, próbowałem, ale nie ma nic. Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted September 3, 2012 Report Share Posted September 3, 2012 Wydaje mi sie ze wymiana bezpiecznika by temu zaradziła. Pewnie masz spalony bezpiecznik i z bateri do gearboxa jest dostarczana wieksza ilość energi niż on jej potrzebuje i dlatego sie przegrzewają styki. Dawno nie widziałem takich idiotyzmów. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.