Mistrzu4 Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Witam! Mam Cyme 0.28 GB V3 + stockowa batka. Problemy zaczęły się od tego jak wymieniłem popychacz dyszy, dysze i głowice. Po tuningu karabin pluł kulkami na kilka metrów. Okazało się że głowica jest nieodpowiednia a dokładniej nieszczelna więc powróciłem do stockowej razem z dyszą. Po tych modyfikacjach karabin zaczął się zacinać, to znaczy strzela kilka razy po czym naciąga sprężynę praktycznie do końca ale nie wykonywuje strzału (tak jak by była padnięta batka). Myślałem że to wina trybów więc je wymieniłem, lecz niestety bez oczekiwanego efektu. Gearbox nie zacina się na stałe, wystarczy ściągnąć silnik i śrubokrętem dopchać zębatkę do końca a karabin wystrzeli lub podnieść anti-reversala by cofnęło tryby i można strzelać dalej (aż się nie zatnie). Wie ktoś co może być grane? Pozdrawiam i proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Złe złożenie (ze zwróceniem szczególnej uwagi na podkładkowanie) / kijowe kable i wtyczki / zły docisk silnika. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Złe złożenie lub za mało smaru na ostatnim zębie tłoka. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 za mało smaru na ostatnim zębie tłoka Eee? Quote Link to post Share on other sites
Mistrzu4 Posted September 26, 2012 Author Report Share Posted September 26, 2012 (edited) Złe złożenie / złe podkładkowanie / kijowe kable i wtyczki. Co masz na myśli mówiąc złe złożenie? Przecież nie da się źle złożyć gearboxa, wszystko musi być na swoim miejscu inaczej się nie zamknie. Podkładkowanie jest tak wykonane, że każda zębatka jest ułożona tak, aby się maksymalnie stykała z drugą a tym samym nie ruszała na łożysku lub za bardzo ocierała. Kable i wtyczki mam stockowe i nie są one przepalone. Coś mi się zdaje że źle wypodkładkowałem. Złe złożenie lub za mało smaru na ostatnim zębie tłoka. Chyba chodziło o całą zębatkę. Ze smarem jest wszystko ok, jest nałożony specjalny z TaiwanGuna. Edited September 26, 2012 by Mistrzu4 Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Co masz na myśli mówiąc złe złożenie? Przecież nie da się źle złożyć gearboxa, wszystko musi być na swoim miejscu inaczej się nie zamknie. Podkładkowanie jest tak wykonane, że każda zębatka jest ułożona tak, aby się maksymalnie stykała z drugą a tym samym nie ruszała na łożysku lub za bardzo ocierała. I tu tkwi problem.Zębatki nie mogą się maksymalnie stykać.Powinien być luz między nimi ok 0.1 mm,bo inaczej wszystko o siebie trze i daje za duże opory,czego batka nie znosi.; Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.