Folq Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Otóż mam tytułową replike i problem polega na tym, że podczas naciskania spustu silnik nie daje rady naciągnąć tłoka. Pewna grupa asg poleciła żebym wymienił silnik więc tak też zrobiłem ale problem nie zniknął . I jeszcze nowy silnik nie mieści się w rączce (chyba że na mocny upych) i niewiem dlaczego (silnik SHS podstawowy), jak rozkręcałem GB (v.2) to części były w niezłym stanie. Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 A sprawdzałeś na innej, sprawdzonej na 100% baterii? Jak silnik ciasno wchodzi to możesz sobie wypiłować okrągłym pilnikiem w chwycie kanaliki na kable, bo to one najczęściej przeszkadzają w swobodnym osadzeniu silnika. Quote Link to post Share on other sites
Folq Posted September 28, 2012 Author Report Share Posted September 28, 2012 pierwszy silnik był sprawdzany na innej baterii i ten sam był problem. Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Na moje to jest ewidentna wina złego wypodkładkowania gb, grzebałeś coś w niej ? Ewentualnie spróbuj dokręcić silnik chyba że już to robiłeś to pozostaje tylko otwierać gb, miałem ten sam problem w swojej emce ostatnio także wiem co mówię Quote Link to post Share on other sites
Folq Posted September 28, 2012 Author Report Share Posted September 28, 2012 (edited) Dobra ogarnę jutro co i jak w gb i odpowiem, ale to nie jest wina silnika? Edited September 28, 2012 by Folq Quote Link to post Share on other sites
falloutpl Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 No i skoro musisz wepchnąć silnik do chwytu, to może po prostu zbyt głęboko go tam usadawiasz? Bo jak chodzi luźno, sprężyna i śrubka regulacyjna spełnia swoje zadanie, a jak jest za ciasno to wiesz. Upchniesz silnik za głęboko, sprężyna nie ma tyle pary żeby odbić silnik w stronę śruby i nic z tego nie będzie. Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Nie wiem jak to w twoim przypadku wygląda, ale ja u siebie miałem to samo niby wszystko w gb ok, jak sprawdzałem to po drodzę spalił mi sie silnik g&p i miałem do dyspozycji tylko silnik pj i boyi z tym że wydawało mi sie to podejrzane ponieważ połowa gb była identyczna jak w boyce gdzie silnik to spokojnie ciągnął jedyne co to miałem sprężyne słabszą, także radził bym dokładnie sprawdzić podkładki łożyska i tłok. A jak nie wiesz co z tym tłokiem to robisz tak, czyścisz całego gb ze smaru tłok tak samo, wywalasz wszystko ze środka ( styki mogą zostać) wkładasz tłok przez dziure od cylindra ( w zamknięty gb oczywiście ) i po prostu przechylasz w jedną i drugą stronę, jak tłok będzie chodził swobodnie to wszystko ok jak będzie łapał jakiś straszny opór to prawdopodobnie masz winowajcę. Powiedz mi tylko od czego to się zaczeło ? wymieniałeś coś czy po prostu z dnia na dzień przestała strzelać ? Quote Link to post Share on other sites
Folq Posted September 29, 2012 Author Report Share Posted September 29, 2012 Przez dzień zaczął raz strzelać, a raz nie i póżniej na następny dzień już nie strzelał. Quote Link to post Share on other sites
Folq Posted September 29, 2012 Author Report Share Posted September 29, 2012 Dzisiaj rozkręciłem i pozamieniałem podkładki (tłok chodzi wporządku) i silnik naciągnął tłok (chyba do końca) ale nie było stzrału. Quote Link to post Share on other sites
kapi2341 Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 A pewien jesteś, że wiesz o co z podkładkowaniem chodzi ? Bo jak z podkładkami silnikiem batką i tłokiem jest wszystko dobrze to nie mam innego pomysłu. Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted October 5, 2012 Report Share Posted October 5, 2012 Jaką masz spreżynę i baterie? Quote Link to post Share on other sites
Folq Posted October 5, 2012 Author Report Share Posted October 5, 2012 sprężyna m130 a bateria stock Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.