maly46 Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 mam problem tego typu ze gdy strzelam i przestaje silnik sie czasami jeszcze chwile przekreca i czasami pluje 2 kulki. to jest wina silnika ktory tak dziwnie kreci? myslicie ze wymiana silnika to naprawi? Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Jeśli dobrze zrozumiałem powyższy post :icon_rolleyes: to problem powinien rozwiązać mosfet z AB. Quote Link to post Share on other sites
maly46 Posted October 6, 2012 Author Report Share Posted October 6, 2012 nie rozumiem. jestem dopiero kilka miechow w asg.to co musze zrobic postaram sie jutro wrzucic filmik jak to dzila. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 1. Pisz poprawnie, po polsku. Wżywaj DUŻYCH liter na początku zdań, znaków interpunkcyjnych oraz polskich liter (ą,ć, ź. itd). 2. W pierwszym poście autorowi chodzi o to, że czasami strzela dwoma kulkami. Może to załatwić mosfet z AB lub padł antyrevers i trzeba wymienić sprężynkę albo cały jeśli ośka pękła. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Sprężynka od kostki stykowej mogła się wyrobić. Przez co styki nie oddzielają się odpowiednio szybko. Szymucha, hipokryto. Sprawdź najpierw, jak sam posty piszesz i jak ten napisałeś. Quote Link to post Share on other sites
Gray Posted October 6, 2012 Report Share Posted October 6, 2012 Opcjonalnie mógł się wytworzyć na stykach "osad" i przez niego się blokuje bolec między stykami jak są mocno dociśnięte (znajomy miał tak kiedyś w G36). Quote Link to post Share on other sites
maly46 Posted October 7, 2012 Author Report Share Posted October 7, 2012 W komentarzach sa wypisane sekundy w ktorych dzwiek jest nie taki jak powinien. Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 Padł Ci antyreversal, możliwe że wystarczy wymiana sprężynki lub trzeba będzie wymienić cały jeśli pękła ośka, ułamał się ząb. Quote Link to post Share on other sites
maly46 Posted October 7, 2012 Author Report Share Posted October 7, 2012 to jest ta zapadka tam jak sie silnik wyciagnie? Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 Tak, to ta zapadka którą widzisz w gearboxie po wyjęciu silnika. Quote Link to post Share on other sites
maly46 Posted October 7, 2012 Author Report Share Posted October 7, 2012 Pękla chyba ta spręzynka. Bo ta zapadka rusza sie bez zadnego oporu i ten (kucypel) od sprężynki jest luźno. gdzie moge kupic taką sprężynke? Quote Link to post Share on other sites
fusi Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 (edited) Na azteko.pl lub na gunfire.pl powinny być :icon_wink: Wymiana jest bardzo prosta. Przy okazji jeśli będziesz rozbierał gearbox to możesz spodkładkować zębatki, doszczelnić wszystko, wyczyścić i drugi raz nasmarować. Zrobienie czegoś takiego w kałachu zajmuje może 10min ( przynajmniej mi ). @edit: Dokładnie jest ta sprężynka z prawego dolnego rogu: http://azteko.pl/shs-zestaw-sprezynek-do-gearboxa-v3-p-1836.html Edited October 7, 2012 by fusi Quote Link to post Share on other sites
szymucha2353 Posted October 7, 2012 Report Share Posted October 7, 2012 Odnośnie rozkładania GB- poproś o pomoc kolegę, który już to robił albo ma smykałkę do takich rzeczy, będzie Ci o wiele prościej Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 I nie podkłądkuj jeśli się na tym nie znasz na 99% zrobisz to źle Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.