Karcen Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 Zdzisiu a jaki miałeś zestaw do tunningu elementa ? Quote Link to post Share on other sites
Brenten Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 Zębatka tłokowa padła po kilku strzałach, ułamał się pierwszy ząb napinający. Sprężyna stock w GR16, batka 8,4. Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 Zdzisiu a jaki miałeś zestaw do tunningu elementa ? 300% z helikalnymi zębatkami. Wsadziłem ostatnio łożyska kulkowe do MP5 (kupiłem, zanim poznałem jaka to cudowna firma :-F). Bardzo miłą nowością jest fakt, że nic nie trzeba było piłować, polerować, poprawiać. Narazie działają i to dużo lepiej, niż ślizgówki Hurricane'a. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
berliners Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Po tym co tu napisałeś chyba zrezygnuje z montażu zębatek 300% z springiem m145 do minimi. Szkoda, a miało wyjść tak tanio. Pytanie teraz czy to odosobniony przypadek czy wszystkim się tak sypie? Powiedzcie jak w tym przypadku zadziała gwarancja?? Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted January 27, 2009 Author Report Share Posted January 27, 2009 Zębatki 300% helikalne poszły mi po ok 5k bb na sprężynie sp140 - zębatka wyłysiała o 1 ząb czego nie wytrzymał tłok. Natomiast zębatki hi-speed przeżyły mi ok 10k (czego tłoki nie wytrzymywały - systema i orginalny chiński AGM) na rofie 22-25 bb/s (m100). Nie obyło się bez problemów - szlifowanie bolców które wchodzą w łożyska - były zbyt duże. Nie polecam łożyska kulkowych element - wymieniałem je w tempie 1 łożysko na 1 strzelankę ta sama replika - dałem sobie siana i kupiłem systemy cierne i chodzą dotąd. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 Hej chłopaki ma ktoś nowe zębatki hi-speed elementa ? Zdechły mi stokowe w M249 i się zastanawiam czy jest sens próbować czy od razu STU CA brać . Link do nich : http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...ement-1875.html Quote Link to post Share on other sites
Kaczma Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 Osobiście mam bardzo dobre wspomnienia z zębami Elementa. Komplet o zwykłym przełożeniu za 55 plnów wytrzymał u kumpla 9 strzelanek (Systema magnum + LiPo 11,1 i m120 Classic Army). Dla porównania zębatki systemy za 260 złotówek wytrzymały 4 strzelanki (może coś źle poskładał, może nadużywał full auto-nie wiem, ale elementy wytrzymały 2 razy dłużej :)) Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted February 23, 2010 Author Report Share Posted February 23, 2010 (edited) przemek10 to rzeczywiście musi być jakiś nowy zestaw hi-speedów bo mój stary ma większe koło (zębatka tłokowa) stykające się z zębatką środkową. Moje stare zdemontowałem po ok 20-25k bb z powodu dalszego experymentowania na replice - jedyne ślady zużycia to były na zębatce silnikowej (nieco wytarte zęby na styku z zębatką ośki silnika). Pracowały na sprężynie m100 i rofie ok 30bb/s zima, lato - działały bezproblemowo (moje stare - nie te nowe) Edited February 23, 2010 by kermit Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 Hmm docelowo myślałem o M120 guardera a wszystkie renomowane hi-speedy itp mają przedział M90-M110 . No nic skoczę jutro to pogadam na miejscu u krakmanów . Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted February 23, 2010 Author Report Share Posted February 23, 2010 (edited) Jak nie planujesz mocniejszych sprężyn to zarzuć zębatki elementa o normalnym przełożeniu - podobno też są wytrzymałe. Silnik o ile jest neodymowy powinien z normalną batką dźwignąć to bez problemu. Hi-speed zębatki są podejrzewam delikatne i mają przełożenie, które będzie utrudniać pracę na mocniejszych sprężynach. Edited February 23, 2010 by kermit Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 ROF wzrośnie, ale zęby na SP120 szybo się zjadą. Potwierdzone warsztatowo. Jechałem z tymi zębami na SP120(M130) i lipo 7.4v 35C kokam. Kilka hi-capów i silnikowa łysa. Quote Link to post Share on other sites
Pawel_G Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Mam pytanko zetknął się ktoś z tym zestawem ? Zębatki MAX TORQUE + tłok mozna zaryzykować z SP 160 Guardera montując dodatkowo łożyskowaną prowadnice i głowicę tłoka? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Powinny wytrzymać, w końcu to odpowiednik ITU. Tłok nie wytrzyma, chyba że na single i ze słabym aku. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 To jest kopia zębów MAX TU promyka czyli przełożenie 36,82. Guardety ITU i Systemy ITU mają przełożenie 45. Bardziej odpowiednik UTU Systemy jak już. Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Quote Link to post Share on other sites
Pawel_G Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Powinny wytrzymać, w końcu to odpowiednik ITU. Tłok nie wytrzyma, chyba że na single i ze słabym aku. dzięki za odpowiedź zamówie, do zestawu tłok promyka, jeszcze jedno pytanie czy przy zębatkach max torque SP 160 i lipolu 11.1V wystarczy aresowski stockowy silnik czy koniecznie trzeba jakiś mocniejszy np ten silnik ? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted June 26, 2010 Report Share Posted June 26, 2010 Ares wyzionie ducha pewnie ;) Quote Link to post Share on other sites
Pawel_G Posted July 5, 2010 Report Share Posted July 5, 2010 Stało się, zębatki max torque nie wytrzymały sprężyny elementa m145, uleciał ząb na zębatce tłokowej, tłok promyka ocalał, co nie zmienia faktu, że z mojej strony zębatki otrzymują negatywną ocenę. Do awarii doszło podczas strzelania na full auto (pierwsza seria) silnik elementa ITU, batka 9,6 firefox -nawet nie podłaczyłem jeszcze lipola 11.1 Quote Link to post Share on other sites
jedras Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 Mieliście kiedyś styczność z zębatkami elementa, dokladnie chodzi mi o ten zestaw. na stronie podają, że daje rady do m140, a ja mam m120. Chodzi mi tylko o same zębatki tłok i tak wrzucam inny. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted October 18, 2010 Author Report Share Posted October 18, 2010 Do m120 STU? zresztą jak pisałem wcześniej w tym temacie zawiodłem się na 300% tylko helikalnych - kupujesz na własne ryzyko i wiem że prędzej czy później się zawiedziesz z naciskiem na prędzej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.