Px23 Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 (edited) Px mógłbyś sprawdzić czy przednie chwyty w obu przypadkach mają te same wymiary ? Ktoś gdzieś napisał, że te z GFC są nieco dłuższe i jego drewna od ostrego z przodu nie pasują, zrobiła się luka. A&K ma 26,8 cm a GFC 26,9 cm, ale równie dobrze może być odwrotnie, raczej nie ma różnicy.. Edit: I równie dobrze mógł patrzeć na zdjęcia ten ktoś. Mi też na początku się tak wydawało- kwestia innego odcienia czarności i perspektywy. A obwód okładzin przy zamku jak i przy kolanku gazowej identiko, jak tego też byś potrzebował. Edited December 22, 2012 by Px23 Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 (edited) Ja pisałem, że A&K ma krótsze okładziny - bo ma. Różnica jest 1-2mm i gdy założyłem okładziny od ostrego na ten nowy SWD, to przerwa była większa. Obwód w gnieździe okładzin może i jest ten sam, ale średnica (wymiary wewnętrzne) już nie, bo w SWD A&K okładziny od ostrego siedzą ciasno, a w tym nowym musiałem je owijać izolką, więc na 100% wymiary są inne. Okładziny od ostrego pasują, tylko są 2mm przerwy między nimi a tylnym okuciem (tym gniazdem przy szczerbince). To samo z wgłębieniem w lufie pod tą 'dźwignię' co trzyma okładziny - jest umiejscowione inaczej (profil ten sam). W A&K jest bliżej gniazda lufy, w nowym SWD jest bliżej tłumika płomienia (różnica też 1-2mm). @Px23 Sprawdź na ile wkrętów dociskowych jest montowana lufa. Jeżeli na 4, to GFGWD jest tym samym co ten od Krakmanów. Edited December 22, 2012 by Kiekos Quote Link to post Share on other sites
Px23 Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 (edited) Ja pisałem, że A&K ma krótsze okładziny - bo ma. Różnica jest 1-2mm i gdy założyłem okładziny od ostrego na ten nowy SWD, to przerwa była większa. Obwód w gnieździe okładzin może i jest ten sam, ale średnica (wymiary wewnętrzne) już nie, bo w SWD A&K okładziny od ostrego siedzą ciasno, a w tym nowym musiałem je owijać izolką, więc na 100% wymiary są inne. Okładziny od ostrego pasują, tylko są 2mm przerwy między nimi a tylnym okuciem (tym gniazdem przy szczerbince). To samo z wgłębieniem w lufie pod tą 'dźwignię' co trzyma okładziny - jest umiejscowione inaczej (profil ten sam). W A&K jest bliżej gniazda lufy, w nowym SWD jest bliżej tłumika płomienia (różnica też 1-2mm). @Px23 Sprawdź na ile wkrętów dociskowych jest montowana lufa. Jeżeli na 4, to GFGWD jest tym samym co ten od Krakmanów. Kolejno Może tak jak mówisz, mówiłem, że jest milimetr, mogą być i dwa w takim razie XD Cholera to wie, nie mam w domu suwmiarki ani mikrometra, w szkole zostawiłem. Z resztą to nie będzie raczej wielki problem, te 2 milimetry, centymetr mógłby być, ale milimetr lub dwa możesz nawet gazetą zapchać, będzie rusko wyglądało. Z resztą nie mam okładzin od ostrego, więc nie mam jak powiedzieć. Aż tak tego dokładnie nie sprawdzałem, z resztą w GFC ta dźwigienka trzyma niewiarygodnie mocno, dla wygody sobie spiłowałem o pół milimetra (na oko XD) szczerbę. Nie da się jej też obrócić o 180 bez porysowania lufy, ale w sumie po co to info XD Poza tym skoro o dwa milimetry jest dłuższa okładzina to dźwigienka też tak musi- w końcu ma te okładzinę trzymać. A jak, na 4. Lufa zewnętrzna w GFC jest jakby szersza wewnątrz i wewnętrzna opada w lewo-dół ( 60 od x i 30 stopni od osi y) o dziesiątą milimetra. Tylko opiłków zero XD Edited December 22, 2012 by Px23 Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 Skoro lufa jest na 4 śruby, to te SWD od GF i Krakmana są takie same. Jeżeli masz problem z luźną lufą wewnętrzną, to zrób sobie prowizoryczne dystansery z czegokolwiek co uda ci się upchać do lufy, może nawet jakieś gąbeczki przycięte w pierścienie. Quote Link to post Share on other sites
Px23 Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 (edited) Skoro lufa jest na 4 śruby, to te SWD od GF i Krakmana są takie same. Jeżeli masz problem z luźną lufą wewnętrzną, to zrób sobie prowizoryczne dystansery z czegokolwiek co uda ci się upchać do lufy, może nawet jakieś gąbeczki przycięte w pierścienie. Zapewne XD Tak, właśnie zamierzałem z gąbki otulinę w środku zrobić. I przestrzelałem repliki, wyniki: GFC- niewiarygodne skupienie jak na stock, ale kulkę zawsze znosi w lewo, nie na tyle, żeby chybić człowieka na 50-70 m ale zawsze. Problem rozwiązałem przestawieniem muszki na prawo na tyle ile pozwalał rowek wycięty w lufie. Może i takie sobie rozwiązanie ale za to jakie skuteczne. Po świętach pokombinuje z dystanserami do lufy i przesmaruję. A&K- Kulki opadają za szybko, regulacja hop up nie pomaga. Gorsze skupienie. Spróbuje kupić lepsze gumki, pewnie trzeba będzie zdrowo w niej pogrzebać, bo na razie co 10m opada o 10 cm. Może gumka zamarzła, albo raczej zapewne gumka zamarzła. Strzelałem 0.2, potem 0.25 a na końcu 0.36. Wyniki geometryczne do tego wyżej, tyle że A&K na 0,36 pluło na max 30m. Absolutnie maksymalnie na 30m, dalej sie po prostu nie dało. Więc tak- Jak chcesz mieć snajpe na szybko kupuj GFC, a jak chcesz upgrade'ować.. też GFC XD Bo lepsze osiągi na stocku mówią same za siebie. A dla zboczeńców mocowych dlatego, że po prostu wygląda lepiej, elementy zewnętrzne są lepiej zrobione- w końcu bebechy idą do wymiany (ale wewnętrze też są ładniejsze btw) XD Do tego jest jeszcze tania. A po włożeniu do niej m190 od SHS zupełnie odjechana. Wygląda na to, że to poprostu dopieszczona i ulepszona A&K- lepsze wykonanie, a na stocku masz dodatkowo troszke dłuższą lufę wewnętrzną i lepszą sprężynę. Nawet czysto wyglądowo części wyglądają lepiej, fajny macik na tłoku i komorze. Jest jeszcze sprawa, że tłok się jakby samoczynnie obraca i wyciera się ,,w kółko" jego zaczep, jest wytarty z każdej strony. /Samo porównanie ok, ale czy ty czasem czytasz to co sam napisałeś? Składnię masz jak dziecko z podstawówki, powtarzasz wyrazy i ciekawe zwroty stosujesz: "czysto wyglądowo części wyglądają". Pisz staranniej i zwracaj uwagę na pisownię. Jeśli chodzi o replikę, to fakt że po 3 latach w końcu niedociągnięcia poprawili jakimś przełomem nie jest. Gdyby nie poprawili - to było by zastanawiające. Gdybym teraz kupował sprężynowe swd to faktycznie brałbym to GFC, ale mam dobrze poskładane A&K, więc zmieniał nie będę. Poza tym nie wiadomo jeszcze jak z wytrzymałością, podziel się spostrzeżeniami po conajmniej roku użytkowania i 3k kulek przebiegu na sp170. A co do tłoka - to obraca się on wraz z naciąganiem sprężyny, bo nie ma tam łożyskowania, żadna nowość. Mendi Edited December 24, 2012 by Mendi Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted December 24, 2012 Report Share Posted December 24, 2012 kulkę zawsze znosi w lewo (...) Problem rozwiązałem przestawieniem muszki na prawo na tyle ile pozwalał rowek wycięty w lufie Gdybyś tak zrobił to znosiłoby Ci na lewo jeszcze bardziej :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
Px23 Posted December 25, 2012 Report Share Posted December 25, 2012 Co do powyższego- racja XD Napisałem tak bo najpierw bez pomyślunku przekręciłem w prawo, potem zmieniłem na lewo jak to przemyślałem. Tyle, że sobie wbiłem w łeb, że na prawo i tak napisałem.. Wybaczcie, ale co się wiąże z tym co mi Mendi dopisał, całe to powyższe porównanie napisałem w łącznie jakieś 3 minuty, a na sprawdzenie nie miałem więcej czasu zbytnio. Było edytowane jeszcze przed wyjazdem, już w kurtce, bo w sumie w jednym miejscu aż raziło bezsensem. Pozostałych nie zauważyłem niestety.. A wiadomo, że jak sie pisze na szybko to potem takie ,,kfiatki" wychodzą :icon_razz: Z tym wycieraniem zaczepu tłoka, to A&K było strzelane tyle co GFC i gdy ono ma jakieś 5 mm wytarte to to drugie już pięknie obrobione dookoła. Quote Link to post Share on other sites
darksoviet Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 No dobra, ja teraz czekam na konfrontacje z SWD krakmanów:D http://www.taiwangun.com/karabiny_snajperskie/new_sniper_rifle_svd_wooden_style.html Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 To jest dokładnie to samo. Jedyne czym się różnią to kolor tłoka i komory. Quote Link to post Share on other sites
darksoviet Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 Niewiem dlaczego ale jakbym miał kupować wybrałbym od krakmanów. To co im trzeba przyznać to to że ładnie drewna wyglądają. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 Mam wersję od krakmana. Mnie przypadła bardziej do gustu. Postaram się walnąć reckę gdy już trochę ją poznam:). Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 6, 2013 Report Share Posted January 6, 2013 Wersja krakmana - no mam nadzieję, że nikt się czepiać nie będzie, że to nie gunfire bo ma inne kolorki bebechów. Mendi nie chce by pisać w A&K o replice niemal identycznej więc mam nadzieję, że chociaż tutaj już nie będzie żadnych "ale". Stock bez preclufy pozwala na pewne trafienie 600mmx 600mm z odległości 65m. Stock dostaje sprężynę M180 i preclufę w niedługim czasie... Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 7, 2013 Report Share Posted January 7, 2013 @mikadorus niemal identycznej, prawie identycznej - czyli nie tej samej. Dla porównania Żywiec jest prawie jak piwo... prawie robi wielką różnicę. Pisz o tym krakmanowym tytaj, poza kolorkami to faktycznie to samo co GFCswd - tak wynika z recki Kiekosa. Swd A&K miało nabijane cechy od 3 wersji wzwyż, na kolbie, mostku, tudzież w innych śmiesznych miejscach. Podejrzewam, że w chinach jedna i ta sama odlewnia klepie wszelkie modele sprężynowego swd, a składa i branduje już kto i jak chce. Niemniej jednak ma być porządek - tak jak są rozbijane repliki np. L96, ze względu na producentów, tak będą i swd. @Kiekos body w tym cudownym nowym swd jest nadal z takiego shitmetalu, że optyka wyciera jaskółczy ogon? Myślę nad zakupem tej repliki krakmanowskiej dla samego body, no chyba że w końcu tokarza przekonam do stworzenia stalowego. W sumie ze stocka swd pozostało mi jedynie body, zespól spustu (modyfikowany), suwadło i lufa zewnętrzna. Stare body z swd a&k waży coś ok. 700g (bywały i lżejsze o połowę), mimo to jaskółczy ogon łupie się i wyciera. Masz może info ile waży to krakmanowskie lub GFC? Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted January 7, 2013 Report Share Posted January 7, 2013 (edited) Swoje SWD rozłożę na części pierwsze na dniach, może jeszcze w tym tygodniu, gdy będę robił nowe drewienka. Wtedy będę w stanie powiedzieć ile waży korpus. Co do jaskółczego ogona, to jeszcze mi się nic tam nie starło, jedynie farba na jednej z krawędzi. Ledwo zauważalne. Cała powierzchnia metalu wygląda na pokrytą farbą w inny sposób, bo nie jest to ta sama proszkowa farba, którą mam na swoim A&K, tylko bardziej błyszcząca i gładka - mi bardziej przypadła do gustu. EDIT: Co do jakości metalu trudno jest mi cokolwiek powiedzieć. Nic się jeszcze nie odkształciło, ani nie wytarło. Jak zważę body, to podzielę się informacjami. Edited January 7, 2013 by Kiekos Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 7, 2013 Report Share Posted January 7, 2013 załóż mu ciężką optykę lub nokto i walnij kolbą o kamień lub asfalt - ja tak testowałem. Połupała się szyna w cholere.... Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 8, 2013 Report Share Posted January 8, 2013 (edited) Dziś zmieniałem lufę i komorę. Przy lufie prometheusa miałem problem z poprawnym jej złożeniem na stockowej komorze. (trzeba trochę spiłować ten znalowy dzyndzel lub lufę... nie trzeba mówić co łatwiej idzie). Promyk jest szerszy niż stockowa lufa i stąd ten problem. Obyło się bez piłowania bo miałem komorę HU airsoftpro, a z nią wszystko działa jak należy. Stockowa gumka praktycznie nie chce zejść z lufy... pod nią jest gęsty lepki smar, który praktycznie ją przykleja do lufy. Część śrubek jest piekielnie mocno dokręcona i uważam, to za minus. Stockowa lufa wew. nie przylega ciasno do zewnętrznej ale po wymianie na prometheusa lufy będą prawie idealnie do siebie przylegać. Edited January 8, 2013 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
Kiekos Posted January 8, 2013 Report Share Posted January 8, 2013 Też mam problem ze zbyt mocno dokręconymi śrubkami... Na jednej zjechałem klucz, a gdy wziąłem drugiego imbusa, to zjechałem łepek śrubce... Teraz albo na kropelkę wkleić imbusa i odkręcić, albo naciąć łepek śruby i płaskim odkręcić. Obie opcje wiążą się ze zniszczeniem śruby... Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 9, 2013 Report Share Posted January 9, 2013 eh biedaki, trzeba sobie stalowe imbuski i torxy kupić! A jak ja swego czasu pisałem, że promyczek jest ciut grubszy niż przeciętna lufa, to mnie pojechano za to jak burom suke ;p Kiekos ważyłeś body? Quote Link to post Share on other sites
Winiacz Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 Aż mnie zainteresował. Dużo trzeba wymienić, by wstawić M160/M170? Quote Link to post Share on other sites
Px23 Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 Aż mnie zainteresował. Dużo trzeba wymienić, by wstawić M160/M170? A o którym mówisz? Jak o GFC to ja włożyłem dla testu m190 i trzyma się. Na razie poszło z 500-600 kulek i nie ma żadnych zniszczeń poza wytarciem zaczepu tłoka i zespołu spustowego ale to normalka, wszedzie i w każdym tak masz. Gumkę już na starcie i tak trza wymienić na jakąś lepszą ale poza tym wszystko wytrzyma. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 10, 2013 Report Share Posted January 10, 2013 http://deltashop.pl/pl/gumki-hop-up/757-gg-silikonowa-gumka-hopup-zielona.html - bardzo ładnie działa. Wymiana z polecanej "zielonej". M155 jest w stocku to M160- 70 nie powinno być żadnym obciążeniem. Quote Link to post Share on other sites
Mendi Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 http://deltashop.pl/...up-zielona.html - bardzo ładnie działa. Wymiana z polecanej "zielonej". M155 jest w stocku to M160- 70 nie powinno być żadnym obciążeniem. to jest odpowiednik przezroczystego guarderka, z racji miękkości i dużego docisku przy ciężkich kulkach, dosyć szybko urywa się w gumce element dociskający. Quote Link to post Share on other sites
SaintRose Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 Czy aby na pewno? Twardość przeźroczystego guardera wedle SpecShopu to 50°. Natomiast te z DeltaShopu: Biała: 70° silicon Czerwona: 80° silicon Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 No i ma dwa elementy dociskające a guarder ma jeden o ile dobrze pamiętam. Quote Link to post Share on other sites
PiPERo Posted January 11, 2013 Report Share Posted January 11, 2013 To normalne że nie podaje ostatnich trzech kulek, które wypadają z repliki i maga na ziemie ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.