UgaBuga Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Problem jest nastepujacy po wymianie sprezyny na sp130 i silnika Hi-torque classica sprezyna nie chce sie naciagnac i slychac klikniecie. Gearbox na moje oko jest zlozony poprawnie i po zmianie na stockowa sprezyne normalnie wszystko dziala. (batka 9,6V) Gdzie moze byc przyczyna? Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Możliwe że batka jest za słaba lub nie jest naładowana . Quote Link to post Share on other sites
chomik_pl Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Sprawdz baterie. Czy silnik tez jest nowo wymieniony? Quote Link to post Share on other sites
UgaBuga Posted November 23, 2012 Author Report Share Posted November 23, 2012 silnik funkiel nowka, stok tez nie ciagnie a bateria naladowana na full i dalej lipa Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 (edited) silnik funkiel nowka, stok tez nie ciagnie a bateria naladowana na full i dalej lipa Odpowiedziałeś sobie na pytanie.Silnik Classic Army jest do bani.Najgorszy,jaki kiedykolwiek w łapach miałem. Poza tym Sp130 jest dłuższa niż,normalne Aegowe sprężyny,i w niektórych przypadkach konieczne jest wywalenie jednego łożyska(albo obu),żeby sprężyna miała więcej miejsca na sprężenie się. W m15 od Ca,którą miałem,konieczna była wymiana silnika na Pejotowego na neodymach,żeby sp130 ciągnął(9.6 2000 MAH firefox) Możliwe jest też,że zębatka silnika CA jest ciut większa,od stockowej,przez co są duże opory,i konieczna jest korekta podkładek. Edited November 23, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Silniki Ca maja problemy z naciągnięciem sprężyny już m120 guardera :P Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 (edited) Sprawdź czy odwrotnie nie podłączyłeś przewodów do silnika. Edited November 23, 2012 by tred211 Quote Link to post Share on other sites
UgaBuga Posted November 23, 2012 Author Report Share Posted November 23, 2012 (edited) nie no przewody sa poprawnie podlaczone bo jeszcze sprawdzalem w ktora strone kreci sie silnik. Mowicie ze ten silnik sie nie nadaje, to jaki polecacie? Edited November 23, 2012 by UgaBuga Quote Link to post Share on other sites
Snipernr1 Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Masz 130 Guardera i podwojne jej lozyskowanie? Po zamontowaniu sprezyny i nacisnieciu na spust byla jakas reakcja. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 (edited) Każdy długi chiński silnik na neodymach(JG,PJ,Cyma-o ile takie ma),Te "tornado" z GFC,SHS i Element High torque. Edited November 23, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Właśnie. Czy podczas pierwszego podłączenia baterii i naciśnięcia spustu, silnik zakręcił choć trochę? Jeżeli nie, to nie jest to tak do końca wina silnika. Quote Link to post Share on other sites
UgaBuga Posted November 23, 2012 Author Report Share Posted November 23, 2012 Hm... zakrecic to sie nie zakrecil, jest tylko klik, zle podlaczone przewody do silnika tez nie wchodza w gre bo bieguny zmienialem i dalej to samo Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted November 24, 2012 Report Share Posted November 24, 2012 Jest tylko klik,bo zapewne tłok został w tylnej pozycji,i z niej silnik CA go już nie ruszy.Zwolnij spreżynie wciskając antyrewersal śrubokrętem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.