ReMix15 Posted November 25, 2012 Report Share Posted November 25, 2012 (edited) Witam, Mam problem ze swoim rk-01sw, mianowicie kiedy strzelam na auto i tłok zatrzyma się na prawdopodobnie ostatnim, przedostatnim zębie to silnik nie naciągnie już dalej (czyli naciskam spust, potem puszczam i tłok jest w tylniej pozycji i dalej nie rusza). Na początku myślałem, że to wina stockowej baterii 8,4 NiMh, kupiłem LiPo Redoxa 7,4V 20C, niby jak jest full naładowana ruszy ten silnik ale po ok 1 HiCapie ten problem znowu występuje. I teraz pytanie czy poprostu silnik jest tak słaby czy nadal bateria nie daje rady? Na single oczywiście problemu nie ma :icon_wink: Replika full stock. Edited November 25, 2012 by ReMix15 Quote Link to post Share on other sites
kamilll3 Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Zobacz czy gearbox jest choć troche przesmarowany (może mocno trzeć) poza tym jeżeli nie ma gwarancji, rozkręcić gearbox i zobaczyć co się tam w środku dzieje, to chyba standard ? Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Jeżeli nie masz gwarancji odkręć silnik zerknij czy wszystko ok i od nowa go ustaw . Quote Link to post Share on other sites
ReMix15 Posted November 26, 2012 Author Report Share Posted November 26, 2012 (edited) Gwarancję posiadam więc gearboxa nie otworzę. Silnik odkręcałem (nie traci się gwarancji) i normalnie kręci. Na semi ogólnie ładnie strzela, problem pojawia się przy auto kiedy tłok zostaje na ok ostatnim zębie, to wtedy tylko pełna lipolka go ruszy - jak trochę się rozładuje to znowu stuka tylko silnik. Po wymianie silnika na jakiś Ultra Torque nie powinno być problemów (mówię o np GFC S1000)? Edited November 26, 2012 by ReMix15 Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Po dobrym wypodkładkowaniu nie powinno być problemów. Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Miałem zarówno rk 01 ,02, teraz mam 03 i powiem tak. Kup inną batkę (stockowa jest o kant kuli potłuc) , sprawdź jak strzela na innych bateriach, ja miałem ten sam problem i wymiana baterii pomogła, albo podeślij na gwarancję. Quote Link to post Share on other sites
ReMix15 Posted November 27, 2012 Author Report Share Posted November 27, 2012 Mam lipo 7,4 1400mAh 20C jak wcześniej pisałem, w pełni naładowana da rade dociągnąć tłok do końca lecz później i ona nie daje rady. Tymczasem sprawdzę jak będzie chodziła na silniku Hi Torque GFC. Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Jeśli masz gwarancję to bez gadania wysyłaj do nich, powiedz w czym problem i powinni przyjąć. W tych seriach RK są fajne tłoczki- 2,3 tys kulek i zęby przemielone. Ale jak się zmieni na jakiś tłok z metalową szczeną to już potem chodzi. Quote Link to post Share on other sites
ReMix15 Posted November 27, 2012 Author Report Share Posted November 27, 2012 Replika była już wysyłana na serwis sklepu lecz rozpatrzyli ją negatywnie - wszystko działało (w sumie to działa ale problem opisałem wcześniej) Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted November 28, 2012 Report Share Posted November 28, 2012 Nie mam pojęcia, spróbuj jeszcze na innej baterii Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 1, 2012 Report Share Posted December 1, 2012 A kolega ma bezpiecznik na kablach ?? Jak tak to go wywal i sprawdz bez bezpiecznika.... Quote Link to post Share on other sites
ReMix15 Posted December 1, 2012 Author Report Share Posted December 1, 2012 Ma bezpiecznik 25A, jakoś nie wydaje mi się aby tyle wyciągał stockowy silnik ;). Po wsadzeniu silnika HT GFC i przemieleniu ok 1-2k kulek problemu nie zauważyłem Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.