Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z repliką (silnik)


Recommended Posts

Witam,

Mam problem ze swoim rk-01sw, mianowicie kiedy strzelam na auto i tłok zatrzyma się na prawdopodobnie ostatnim, przedostatnim zębie to silnik nie naciągnie już dalej (czyli naciskam spust, potem puszczam i tłok jest w tylniej pozycji i dalej nie rusza). Na początku myślałem, że to wina stockowej baterii 8,4 NiMh, kupiłem LiPo Redoxa 7,4V 20C, niby jak jest full naładowana ruszy ten silnik ale po ok 1 HiCapie ten problem znowu występuje. I teraz pytanie czy poprostu silnik jest tak słaby czy nadal bateria nie daje rady?

Na single oczywiście problemu nie ma :icon_wink:

Replika full stock.

Edited by ReMix15
Link to post
Share on other sites

Gwarancję posiadam więc gearboxa nie otworzę. Silnik odkręcałem (nie traci się gwarancji) i normalnie kręci. Na semi ogólnie ładnie strzela, problem pojawia się przy auto kiedy tłok zostaje na ok ostatnim zębie, to wtedy tylko pełna lipolka go ruszy - jak trochę się rozładuje to znowu stuka tylko silnik. Po wymianie silnika na jakiś Ultra Torque nie powinno być problemów (mówię o np GFC S1000)?

Edited by ReMix15
Link to post
Share on other sites

Jeśli masz gwarancję to bez gadania wysyłaj do nich, powiedz w czym problem i powinni przyjąć. W tych seriach RK są fajne tłoczki- 2,3 tys kulek i zęby przemielone. Ale jak się zmieni na jakiś tłok z metalową szczeną to już potem chodzi.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...