kapselll Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 (edited) Witajcie, zamierzam kupić w asgshop.pl replikę MRP LMT (Long Version) G&P i chce aby została ona od razu tam stuningowana. http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4880 Myślałem nad tymi częściami: - gumka hop-up: http://asgshop.pl/sk...odukt.php?id=55 - boreup: ... on pasował do tej m4? - prowadnica sprężyny: http://asgshop.pl/sk...dukt.php?id=621 - sprężyna sp120: http://asgshop.pl/sk...dukt.php?id=881 - promyk (ale razie nigdzie go nie ma, więc będę się czaił) Dobrze by było gdyby po tym tuningu zasięg maksymalny wynosił ~65m, a rof był w granicach 14-18bb/s. Jest to realne? Czy warto jeszcze coś tu wymieniać? Tłok czy może jeszcze coś innego? Pozdrawiam. Edit, coś linki nie działały... Edited December 2, 2012 by kapselll Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 Pomyśl może nad tłokiem jeszcze, 14-18 kulek to nie jest jakiś wysoki rof ale jak już tyle wymieniasz to i tłok wymień. Co do borka to pisz ze chcesz cylinder typ 2 żeby była jasność bo czasem bywa ze daja typ 1. Gumkę może jednak zielona G&G byś założył. Co do precki to różnica miedzy promykiem 363 a Guarder/Systema 363 raczej nie zauważysz .. Silnik spokojnie da sobie radę z tym wszystkim. Zasilanie to LiPo 7,4V albo 11,1V co dobrym C. Redoxy mam i chwale :) Quote Link to post Share on other sites
kapselll Posted December 2, 2012 Author Report Share Posted December 2, 2012 Tylko właśnie nie wiem na jaki... Na asgshopie nie mają shs'ów, a z metalową szczęką zostają tylko tłoki ultimate bo reszta niedostępna. Ten niebieski by się nadał? http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4520 Czy coś lepszego uda się tam znaleźć? Aku nie wiem czy jest sens kupować bo mam taki: http://allegro.pl/akumulator-turnigy-lipo-2000mah-2s-7-4v-nano-asg-i2703669863.html tylko nie wiem czy wejdzie do kolby Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 2, 2012 Report Share Posted December 2, 2012 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=3366 Śmiało bierz ten tłok, Montowałem 3 takie w różne konfiguracje i moce, nadal mają się świetnie. LiPo masz ok. Jeśli Rof na nim będzie cię zadowalał to sobie go zostawisz. Quote Link to post Share on other sites
kapselll Posted December 14, 2012 Author Report Share Posted December 14, 2012 Gdyby kogoś interesowało to po takim tuningu replika osiąga 445-450 fps i rof 15bb/s na batce 7.4v lipo 15-25C Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted December 14, 2012 Report Share Posted December 14, 2012 SP120 i Bore-up? tak dla porównania, mam tyle samo w KWA, też z SP120, ale bez bore i z krótką lufą ;) Tak dla porównania Quote Link to post Share on other sites
kapselll Posted December 14, 2012 Author Report Share Posted December 14, 2012 A jak wstawisz sp130 to będziesz miał pewnie 500fps, ale w G&P raczej tego nie osiągniesz. Quote Link to post Share on other sites
Szczawiorek Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 Witam też planuje zakup owej emki i planuje jej tuning ( u polecanej osoby ) chce osiągnąć ok 450 fps czy wsadzić to co kolega up czy coś się zmieniło ? A i zakup planuje w kwietniu przyszłego roku i nw czy od razu tuningować czy poczekać aż gwarancja się skończy Quote Link to post Share on other sites
raubritter Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 (edited) Mam ten zestaw Bore-up od Systemy z cylindrem 1. Zębatki Promyka Double Torque. Prowadnica Guardera. Lufa KM Head 6,03 mm - 380 mm. Sprężyna Elementa M125. Silnik stockowy-G&P. Całość daje stabilne 450 fps. To dopiero początek zakresu cylindra - więc wstawienie dłuższej precki przyniesie więcej fps. W zapasie czeka cylinder bore-up 2 i zamierzam go wkrótce zmienić. Tak naprawdę porządna M130 dopiero wyciska korzyści z układu Bore-up. W starej konfiguracji było: lufa stock 470 mm od G&P, cylinder stock, sprężyna m130 Guardera,zębatki Promyka Double Torque, prowadnica Guardera, silnik stockowy oraz zmieniony tłok - nie pamiętam na jaki. Składane przez sklep, bo wtedy nie miałem bladego pojęcia o rozbieraniu repliki. Też dało 450 fps. Teraz gdybym miał tuningować jeszcze raz G&P na poziomie dobrej szturmówki 420-440 fps uwzględniając koszt oraz końcowy efekt wybrałbym taki wariant: - dobre kulki, - sprężyna m120-m125, - porządna precka (Promyk,KM Head, PDI) - gumka Hop-Up Systema lub G&G. - porządny serwis własny lub dobry serwisant. Ta różnica 20-30 fps nie będzie zauważalna, a kasa zostanie w kieszeni. Ps. Edit-literówki Edited November 7, 2013 by raubritter Quote Link to post Share on other sites
alyjen Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 mam tą replikę z asgshopu i jako laik na ich tuning narzekać nie mogę, replika pracuje jak trzeba, strzela na moje potrzeby ok, jedyne co dodałem to precka promyka bo to można zrobić bez problemu we własnym zakresie akurat za przegląd i tuning G&P to asgshop bierze niedużo i uznałem, że warto to zrobić i przez rok się bawić, a po gwarancji jak mnie będzie kusić zacząć wymieniać Quote Link to post Share on other sites
luis Posted November 8, 2013 Report Share Posted November 8, 2013 GB- G&P, sprężyna SP 120 Guarder, komora HU -KA, gumka zielona G&G, ślizgowe łożyska, wzmocniona, aluminiowa, łożyskowana głowica tłoka Deep Fire i ... ? 400-408 fps. Tyle wycisnąłem, przy wzorowej szczelności, podkładkowaniu, smarowaniu etc. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 8, 2013 Report Share Posted November 8, 2013 (edited) M130 Systema, Cylinder Systema typ 1, Promyk 363mm, komora G&P, gumka niebieski Madbull, dysza SHS M4, głowice cylindra i tłoka G&P - 427-430fps. Edited November 8, 2013 by verb007 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.