Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witajcie,

zamierzam kupić w asgshop.pl replikę MRP LMT (Long Version) G&P i chce aby została ona od razu tam stuningowana. http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4880

 

Myślałem nad tymi częściami:

- gumka hop-up: http://asgshop.pl/sk...odukt.php?id=55

- boreup: ... on pasował do tej m4?

- prowadnica sprężyny: http://asgshop.pl/sk...dukt.php?id=621

- sprężyna sp120: http://asgshop.pl/sk...dukt.php?id=881

- promyk (ale razie nigdzie go nie ma, więc będę się czaił)

Dobrze by było gdyby po tym tuningu zasięg maksymalny wynosił ~65m, a rof był w granicach 14-18bb/s. Jest to realne?

Czy warto jeszcze coś tu wymieniać? Tłok czy może jeszcze coś innego?

 

Pozdrawiam.

 

Edit, coś linki nie działały...

Edited by kapselll
Link to post
Share on other sites

Pomyśl może nad tłokiem jeszcze, 14-18 kulek to nie jest jakiś wysoki rof ale jak już tyle wymieniasz to i tłok wymień.

Co do borka to pisz ze chcesz cylinder typ 2 żeby była jasność bo czasem bywa ze daja typ 1.

Gumkę może jednak zielona G&G byś założył. Co do precki to różnica miedzy promykiem 363 a Guarder/Systema 363 raczej nie zauważysz .. Silnik spokojnie da sobie radę z tym wszystkim. Zasilanie to LiPo 7,4V albo 11,1V co dobrym C. Redoxy mam i chwale :)

Link to post
Share on other sites

Tylko właśnie nie wiem na jaki...

Na asgshopie nie mają shs'ów, a z metalową szczęką zostają tylko tłoki ultimate bo reszta niedostępna.

Ten niebieski by się nadał? http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=4520

Czy coś lepszego uda się tam znaleźć?

 

Aku nie wiem czy jest sens kupować bo mam taki: http://allegro.pl/akumulator-turnigy-lipo-2000mah-2s-7-4v-nano-asg-i2703669863.html tylko nie wiem czy wejdzie do kolby

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Mam ten zestaw Bore-up od Systemy z cylindrem 1. Zębatki Promyka Double Torque. Prowadnica Guardera. Lufa KM Head 6,03 mm - 380 mm. Sprężyna Elementa M125. Silnik stockowy-G&P. Całość daje stabilne 450 fps. To dopiero początek zakresu cylindra - więc wstawienie dłuższej precki przyniesie więcej fps.

W zapasie czeka cylinder bore-up 2 i zamierzam go wkrótce zmienić. Tak naprawdę porządna M130 dopiero wyciska korzyści z układu Bore-up.

W starej konfiguracji było: lufa stock 470 mm od G&P, cylinder stock, sprężyna m130 Guardera,zębatki Promyka Double Torque, prowadnica Guardera, silnik stockowy oraz zmieniony tłok - nie pamiętam na jaki. Składane przez sklep, bo wtedy nie miałem bladego pojęcia o rozbieraniu repliki. Też dało 450 fps.

Teraz gdybym miał tuningować jeszcze raz G&P na poziomie dobrej szturmówki 420-440 fps uwzględniając koszt oraz końcowy efekt wybrałbym taki wariant:

- dobre kulki,

- sprężyna m120-m125,

- porządna precka (Promyk,KM Head, PDI)

- gumka Hop-Up Systema lub G&G.

- porządny serwis własny lub dobry serwisant.

Ta różnica 20-30 fps nie będzie zauważalna, a kasa zostanie w kieszeni.

Ps. Edit-literówki

Edited by raubritter
Link to post
Share on other sites

mam tą replikę z asgshopu i jako laik na ich tuning narzekać nie mogę, replika pracuje jak trzeba, strzela na moje potrzeby ok, jedyne co dodałem to precka promyka bo to można zrobić bez problemu we własnym zakresie

 

akurat za przegląd i tuning G&P to asgshop bierze niedużo i uznałem, że warto to zrobić i przez rok się bawić, a po gwarancji jak mnie będzie kusić zacząć wymieniać

Link to post
Share on other sites

GB- G&P, sprężyna SP 120 Guarder, komora HU -KA, gumka zielona G&G, ślizgowe łożyska, wzmocniona, aluminiowa, łożyskowana głowica tłoka Deep Fire i ... ? 400-408 fps. Tyle wycisnąłem, przy wzorowej szczelności, podkładkowaniu, smarowaniu etc.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...