Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silniki G&P Devil & Satan


Recommended Posts

Witam, mam pytanie dotyczące silników G&P, ale nie tych najbardziej popularnych (M120 HighSpeed), ale ciut mocniejszych, konkretnie:

 

G&P M170 Devil Jet

 

http://shop.ehobbyasia.com/upgrade-part/parts-upgrade-aeg/motors-parts/gandp-m170-aeg-long-motor.html

 

 

i M180 Satan

 

http://shop.ehobbyasia.com/upgrade-part/parts-upgrade-aeg/motors-parts/gandp-m180-satan-aeg-motor-long.html

 

 

Konkretnie, czy ma ktoś jakieś doświadczenia z nimi? Jak z siłą, szybkością i awaryjnością?

Głównie pytanie o szybkość, bo jak producent zapewnia, są mocniejsze niż Systema Magnum.

Czy one też mają (G&P) neodymowe magnesy?

 

 

Pytam, bo potrzebuję mocnego, ale przede wszystkim szybkiego silnika do SP150 (SP160 w ostateczności), i mam straszną chcicę na dobrą reakcję na spust. Co ja mówię, na zerową reakcję na spust. Albo przynajmniej tak małą jak to tylko możliwe ;)

+ mam alergię na chińskie części

+ nie chcę Magnuma bo troszkę za dużo razy słyszałem o jego (i innych Systemy silników) awaryjności i że się komuś spalił. A jednak 3,5 stówy to jak na silnik sporo.

 

 

Wdzięczny będę za każdą (p)odpowiedź.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

W opisach obu silników jest napisane że są mocniejsze od magnum. Co jest złego w chińskich częściach? Silniki UTU elementa są mocne (jak magnum, może nawet trochę bardziej), niezawodne i praktycznie nie ma jak go spalić. Jeżeli zadowoli Cię naklejka "made in taiwan" to masz praktycznie taki sam silnik SHS UTU.

Link to post
Share on other sites

A porównywałeś te wszytkie silniki do magnuma czy piszesz tak żeby pisać?

 

Sam jestem ciekaw tych G&P. Bo jak na razie nie spotkałem się z mocniejszym silnikiem od magnuma. Tak porównywałem go do chińskich silników pokroju SHS czy tornado. Ze wstępnych testów wynika że tornado jest słabszy od guardera ITU, mniejszy rof, przy takim samym set-upie.

 

Są to mocne silniki ale żrą baterię niesamowicie.

 

Moja opinia jest taka że te wszytkie silniki "jak systema magnum" to po prostu budżetowe kopie, a jak to kopia nigdy nie będzie tak samo wydajna jak oryginał, mimo że chińczyki stoją już na dosyć wysokim poziomie (SHS)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nie widziałem M180 ,bo jego cena jest chora ! ale M170 G&P , systema, Combat squad, mają prawie ten sam rof, różniący się przecinkami. Czyli wniosek z tego taki ,ze chyba nie da się wyciągnąć więcej z tej wielkości silnika. Co za tym idzie, nie ma sensu przepłacać za G&P, bo jakościowo ,na pewno nie jest aż 2x lepszy. Niestety nie wiem, jak to się ma do Guardera, ale tyle co tych silników się zamontowało i ich wytrzymałość w stosunku do SHS i innych "tornadów" bije na głowe. A cena jest całkiem przystępna.

Link to post
Share on other sites

Niestety nie wiem, jak to się ma do Guardera, ale tyle co tych silników się zamontowało i ich wytrzymałość w stosunku do SHS i innych "tornadów" bije na głowe. A cena jest całkiem przystępna.

 

 

... ke?

 

Wybacz, ale nic z tego nie zrozumiałem. Które silniki miałeś w tym miejscu na myśli?

Link to post
Share on other sites

Że Guardery to taki złoty środek między jakością ,a ceną... Nie porównywałem ich bezpośrednio z G&P, Systemą i CA. Ale są mniej więcej na tym samym poziomie. Nie mogę z całą stanowczością powiedzieć: tak są lepsze/trochę gorsze. Natomiast wykonanie mają na wysokim poziomie. I jeśli mogę któreś polecić, to zdecydowanie te.

Link to post
Share on other sites

Porównanie systemy magnum z G&P M170. Można powiedzieć że stoją na tym samym poziomie, czyli idąc tym tokiem ten satan faktycznie może być silniejszy od magnuma

 

magnum

 

G&P

 

 

Tylko tak na prawdę takie porównanie trzeba byłoby zrobić na M150+ ale te filmiki dają już jakiś pogląd

 

 

A jeżeli chodzi o guardera ITU to jest on mocniejszy niż tornado, większy rof na tym samym setupie. Przy singlu różnicy odczuwalnej nie ma.

Link to post
Share on other sites

Yyyy, a czy jedno nie jest powiązane z drugim? Silniki high torque mają taką samą moc przez cały cykl. Więc jeżeli jeden silnik robi na auto 50 strzałów w 100 sekund to jeden cykl wykonuje w czasie 2 sekund. A drugi silnik robi 100 strzałów na 100 sekund, czyli jeden strzał wykonany jest w czasie 1 sekundy, więc wg mnie rof ma troche do gadania, ale to dopiero widać przy mocnych springach.

 

Albo daj mocny silnik M150, zębatki 18:1 i 7,4 lipo, wtedy zobaczysz różnice w reakcji.

Link to post
Share on other sites

Tak, tylko pytanie brzmi czy ten silnik swoją moc uzyskuje jak najszybciej od 'zera', czy musi się tak jak np. niektóre hispeedy rozpędzić.

Przekładając to na silniki spalinowe można by zapytać, czy ten silnik swój maksymalny moment obrotowy uzyskuje przy jak najmniejszych obrotach

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...