Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

HK 416 AGM problemy.... :/


Recommended Posts

No to możemy gadać.

1. Do głowicy cylindra doklejasz kawałek okrągłej gumy grubości 2-3mm dokładnie takiej samej jak już jest na głowicy oraz kupujesz tłok z 14 zębami albo...

2. Kupujesz zestaw cichych głowic i jak dobrze pójdzie to nic nie będziesz musiał robić + tłok z 14 zębami.

 

Link to post
Share on other sites

Rozumiem. Jeśli wykonam tę czynność tak jak na filmikach to tłok nie powinien gubić już zębów? Ale nie rozumiem jednej rzeczy ponieważ w moim m16 p&j mam springa m120 i normalny stockowy tłok z 15 zębami i płaskimi głowicami i tam jakoś tłok się nie zrywa a katuję go na auto...

Edited by NooBSaiboT
Link to post
Share on other sites

Co do zębów na tłoku to nie znikają one całkowicie tylko z jednej strony i na końcu tam gdzie umiejscowiona jest głowica tłoka. Są starte z jednej strony. Na pewno jest to wina AOE ? Czy może źle wypodkładkowana jest zębatka tłokowa ? I z trochę innej beczki. Jak mam w komorze stockowej od p&j zamontowany hopek przezroczysty guarder i wkładam samą dyszę to widać że się doszczelnia z hopkiemi wchodzi w kołnierz ta dysza. Przy gumce g&g zielonej zamontowanej w komorze czerwonej elementa tego nie ma. Wina gumki? Źle zamontowana? Wina jednak tej komory HU elementa ?

Edited by NooBSaiboT
Link to post
Share on other sites

Wybaczcie że piszę post pod postem ale z tego co gadałem z kumplem to nie jest to wina złego AOE tylko źle jest wypodkładkowana zębatka środkowa, znaczy się jest za wysoko i zjada dlatego zęby na tłoku. AOE nie trzeba ustawiać jego zdaniem. Po prostu zjada zęby z jednej strony i przy początku gdzie jest głowica tłoka... Spróbować wypodkładkować zębatkę tłokową niżej? Bo z tego co wiem to nie może ona trzeć o środkową ale nie może być właśnie za wysoko osadzona bo może to powodować taki problem jak mam czyli zjadanie zębów tłoka z jednej strony...

Link to post
Share on other sites

No to faktycznie nie jest to wina AOE, trzeba było od razu pisać gdzie tłok się wyciera. Samej zębatki tłokowej nie wypodkładkujesz, musisz wypodkładkować wszystkie zębatki od początku. Jak nie wiesz jak to zrobić to odsyłam do YT bo jest tam wiele toturiali.

Link to post
Share on other sites

Czyli tak. Porobiłem wszystko co pisaliście tutaj posprawdzałem wypodkładkowałem i powinno działać. Na pierwszy rzut oka widać lepsza kulturę pracy gearboxa. Zobaczymy czy sypnie tłok odrazu czy po jakimś czasie i napiszę co i jak. Jak coś bd potrzebował to znów też napiszę i dzięki za rady.

Link to post
Share on other sites

Nadal strzela jak szajs... :((((((((( Nie wiem czego to wina nadal. Zjadło 3 tłok i uwierzcie mi że to nie wina podkładek bo pracowało to wszystko cicho i dobrze. Lecz nadal jest nieszczelność pomiędzy dyszą a komorą ... Powinno mieć dobry zasięg skupienie i więcej fps niż w moim g36c ares a tak nie jest. Gieta ma 360fps i strzela mocniej niż to ... Nie wiem czy wina komory elementa czy gumy HU czy dyszy czy wszystkiego naraz czy co ... nie wiem. Co sądzicie? Co trzeba wymienić lub przerobić? Zeszlifować może jeszcze czoło popychacza ? Z tłokiem nie wiem co jest grane że zjada naprawdę. Sprężyna jest za mocna? Aż dziwne bo kolegi aks74u na m135 elementa smiga 2 miesiac .... :/

Edited by NooBSaiboT
Link to post
Share on other sites

Szczerze powiem, że dawno tyle głupot się nie na czytałem, odkąd rzeczywiście kilku mądrych głów tutaj brak, to strach składać samemu repliki....

 

Składałem kilkanaście komór Elementa, często był jakieś nadlewki, ciasne, ale dało się to wyeliminować... Za tą cene dają rade...

 

Autor tematu musi się postarać i dokładniej opisywać skutki uszkodzeń, bo koledzy trochę "strzelają"...

 

Wrzuć fotki, tych padlin tłoków...

 

Jaką masz prowadnicę sprężyny, głowice tłoka ? Z łożyskowaniem bez ?

 

Rzadko tu wchodzę, bo tematy się powtarzają co tydzień, a każdemu się nie chce odpisywać, więc jakbym nie wchodził pisz na PW.

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Właśnie miałem pisać. Mam prowadnice łożyskowaną metalową, do tego głowica tłoka też ma łoszyskowanie. Wydaje mi się że wszystko jest złożone dobrze gdyż po włożeniu samych zębatek do gearboxa bez zespołu cylindra i tłoka chodzą cichutko bez oporów. a i tak zjada tłok za każdym razem po jakichś 80strzałach :/. Nie wiem czego jest to wina. Może wina łozyskowanej prowadnicy i głowicy? Nie wiem. Tak samo z komorą HU jest i dyszą. Tam gdzieś musi przepuszczać. Przy m130 powinienem osiągnąć jakieś 450fps standardowo z tego co wiem. Postaram się powrzucac jakieś fotki tego tłoka ale za każdym razem zjada odd strony głowicy tłoka z jednej strony zęby...

Link to post
Share on other sites

Zębatki sprawdzasz na skręconym szkielecie oczywiście ? Przy GB w każdej pozycji, pionowo, bokiem ?

 

Sprawdź ręcznie czy sprężyna mieści się w tłoku swobodnie z luzem....

Weź prowadnice i sprężyne postaw ją pionowo i delikatnie od góry dociskaj tłok, tak aby się schowała, zdaj z tego relacje...

No i czekam na fotki (dokładne) tłoków.

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Przez parę dni nie miałem czasu na bawienie się z tym HK. I ogółem nie miałem czasu na fotki ale postaram się je zrobić w tym tygodniu teraz. A propo nieszczelności systemu komora gumka i dysza to warto wymienić dyszę i gumkę Hu na inne? Np dysza shs do tego głowica shs i guma systema energy albo coś innego. Aha i do czego służą przedłużane dysze i głowice cylindrów? Może by się właśnie przydała w tym HK taka opcja skoro nie ma szczelności? Czy wystarczy wymienić dyszę na inną zwykła typ short właśnie?

Link to post
Share on other sites

Na logike.

 

Przed zmianami, na tej dyszy i głowicy cylindra działało ? Jak tak, to nie ma sensu.

 

Coś źle złożyłeś... na moje oko... Praca dyszy jest w komorze energiczna? Po delikatnym zatkaniu lufy palcem, tłok ma opór ?(nie wiem jak to opisać- jest inny dźwięk, czasami zębatki za "chroboczą")

 

Pzdr.

Link to post
Share on other sites

Wiem o co Ci chodzi. Zacznę od początku. Replika miała dwudzielną komorę (lipną strasznie) tam powietrze po zatkaniu lufy i włożeniu dyszy i zespołu cylindra i tłoka i przesuwaniu tłoka powietrze uciekało bokami wszędzie gdzie tylko chciało. Później zacząłem brać się za tuning i wymieniona została przy okazji komora na jednoczęsciówkę elementa. I tu jest to samo lecz problem nie polega na tym że powietrze ucieka komora tylko ucieka dyszą gdyż jest jakby źle wyfrezowana... i nie wchodzi w kołnierz gumki HU. Dla porównania w m16 p&j boyi i gumie guarder biały i tej samej dyszy co w HK jest ciut lepiej ale także ucieka. Z tego co słyszałem to ciężko uzyskać na tym strzykawkę (chodzi mi o to że jak włożysz cały zespół cylindra i dyszę do komory i wciśniesz tłok to pójdzie on z lekkim oporem ale nie będzie strzykawki) chyba że wiesz jak to zrobić to możesz doradzić.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...