Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

m14 wielki problem


Recommended Posts

Witam, szczesliwie bądź nie stałem sie posiadaczem m14 Veteran G&G. Postanowilem włozyc sprężyne m170 w tym celu zakupilem tłok madbulla z metalowymi zębami wszystkimi oraz silnik G&G na m160 do tego zebatki SHS 18:1(zębatki kupowal poprzedni właściciel) kupilem łożyska (jedno sie posypało) załozylem wszystko po czym sprobowalem odpalic cały układ na starym silniku (jakby mialo sie cos spalic albo wyobracać wolalem stracić stary silnik niż nówke) niestety sprężyna napięła sie tylko do połowy i nie jestem w stanie obrócić zębatek nawet śrubokrętem(naciagne troszke ale dalej juz nie dam rady wiec wydaje mi się ze zebatki sie nie zblokowały) no i nie wiem o co chodzi:( Może ma ktoś jakieś sugestie? W piatek idę do znajomego ktory jest troche madrzejszy w tym ale mówił ze sprawa nie wyglada dobrze.

Link to post
Share on other sites

wiec baterie mam VBpower 9.6V 4200mah ale sprawdzałem na Firefoxie 11V LiPo wiec bateria odpada silnik owszerm jest slaby ale mam drugi ten G&G i na nim nie sprawdzalem.. ale zastanawia mnie jedna rzecz ze strasznie ciezko sie napina nawet jezeli robie to srubokretem (zachaczam o GB i kręce zebatka i do pewnego momentu idzie a potem to juz nie bardzo:/) a czy zebatki maja wplyw na ten problem (oprocz podkladkowania)

Link to post
Share on other sites

Panie, kupiłeś zębatki 18:1? To są zębatki o przełożeniu original torque o ile mi wiadomo, i takie zęby są w replikach ze sprężynami do M120 zazwyczaj (nie zawsze, ale nieważne). Do SP170, która chyba jest najmocniejszą AEGową sprzężyną (am I right?) daje się zębatki o duuużo wyższych przełożeniach, vide Guarderowskie ITU (45:1). I jeszcze chciałbyś żeby ruszył Ci to stockowy silnik? G&G? Panie kochany, zapomnij pan! Nie próbuj nawet więcej, bo albo spalisz styki (najszybciej), potem silnik kable wtyczki i cała elektryka pójdzie Ci się ....ebać. Generalnie tuning pod SP170 to już grubsza sprawa. Masz wymienione głowice?

Link to post
Share on other sites

Wiec zebatki sa kupowane nie przeze mnie tylko przez poprzedniego właściciela. silnik takze mam juz drugi (tu sie klania czytanie ze zrozumieniem) dlatego ten temat czy napewno na tych zebatkach nie ruszy czy je takze musze wymienic pod tuning juz wiekszosc rzeczy wymienione tylko wlasnie te zebatki ktore pomyslalem ze beda w miare (nieznam sie na tych przelozeniach a takze nie mam doswiadczen w tej materii wczesniej strzelalem tylko z l96 i vsr i o takich mechanizmach mam pojecie niestety nie na AEG... wszystkiego wiedziec nie mozna) czyli silnik G&G dokladnie ten to nie obleci? (http://www.specshop....r_M140_-_Krotki) jakis konkretny przyklad zebatek? niestety na niektorych zebatkach nie widze zadnych oznaczen typu 40:1 lub 45:1

Edited by Canguru
Link to post
Share on other sites

Nie jestem serwisantem, moja wiedza pochodzi z milionów godzin czytania o airsofcie wypowiedzi ludzi BARDZO mocno oblatanych w temacie, ale jak dla mnie:

 

Silnik raczej nie. Właściwie nie sądzę. Chyba że dasz zębatki o gigantycznym przełożeniu, np. właśnie 45:1 Guarder ITU

Zębatki na 99,9% nie. Chyba że dałbyś silnik od traktora.

 

Generalnie ważna jest zależność sprężyna-zębatki-silnik-bateria. Im mocniejsza sprężyna tym musi być albo większe przełożenie albo mocniejszy silnik, ale ta druga opcja wymusza mocniejszą baterię i bardziej obciąża układ, a pierwsza nieznacznie osłabia reakcję na naciśnięcie spustu...

Link to post
Share on other sites

No dobra jednak znalazłem CHYBA odpowiednie zebatki tylko jest jeden problem: na zebatkach jest napisane:

Przeznaczone

do współpracy ze sprężynami od M150 do M170 oraz tłokami

ze zwężanymi zębami (Half Teeth)

niestety albo stety ja mam full teeth czy nie koliduje to? czy to poprostu skraca tylko zywotnosc?

Link to post
Share on other sites

To czy zebatki są do tloka full czy half to zależy od ich przełożenia, które wymusza ich konstrukcję taką a nie inną. największe przełożenie do full teetha to stu, bodajże 24:1. przy odpowiednio mocnym silniku dadzą radę, ale dla świętego spokoju ja kupilbym nowy tłok i te zęby, i masz szanse że ten twój silnik m140 ci to pociągnie.

 

chcesz M170? no to BMW...

Link to post
Share on other sites

jeżeli takie masz sprawdź to, btw m170 jest strasznie mocną sprężyną. Dawno, dawno temu posiadałem replikę z mechaboxem systemy i od razu zmienilem sprężynę na m150 z obawy że nawet ten gb nie wytrzyma, więc wydaje mi sie że ta decyzja jest słuszna. Zmontuj wszystko i sprawdz jak śmiga, na tym co masz, nic Ci nie powinno sie spalić najwyżej bezpiecznik Ci pójdzie, a jak nie to styki sie odlutuja i to wszystko.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...