buszmen82 Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 Witam, czy miał już ktoś do czynienia z tym oto GB: http://www.specshop....er.3_-_8mm_-_AK Chodzi mi głównie o jego wytrzymałość pod ROF około 30bb/s przy SP110 i SP120 Guardera. O łożyska się nie martwię bo wiem, że ten rof wytrzymają natomiast z gb King Armsa do czynienia jeszcze nie miałem stąd bierze się moje pytanie, czy ten gb wytrzyma takie parametry. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 Ze 110 pewnie dłużej niż na 120 ale tak czy siak ciężko powiedzieć ile wytrzyma, na pewno sporo. Uzależnione to też technika strzelania. Długie serie, ujemne temperatury, wpływ złożenia tego w całość. Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 (edited) 32 rps +/- -> m130 Guarder -> szkielet JG Przebieg -> około 12k kuleczek 31 rps +/- -> m130 Guarder -> szkielet z Cm028 Przebieg -> około 34-37k kuleczek 28 rps +/- -> m110 Guarder -> szkielet z mp5 firmy galaxy Przebieg -> około 10k kuleczek Nie wiem czy jest sens pakowania tak drogiego szkieletu... Wiadomo, jakby to był v.2.. Oczywiście szkielety nadal pracują w replikach. Edited January 27, 2013 by Kohan warrior Quote Link to post Share on other sites
buszmen82 Posted January 27, 2013 Author Report Share Posted January 27, 2013 Jest sens, ponieważ obecnie mam szkielet CA, który miał łożyska 7mm, a powiększyłem otwory na 8mm. 7mm łożyska wytrzymywały tylko kilka magów co nie było zbyt komfortową opcją. Teraz mam 8mm King Arms i nie robi to na nich żadnego wrażenia. Niestety nie zrobiłem idealnych gniazd łożysk tak jak w oryginalnym odlewie no i pojawiły się już dość duże luzy na gniazdach łożysk co skutkuje już wyczuwalną utratą ROF'a. Tak więc moim zdaniem gb King Arms pod łożyska 8mm to lepsza opcja niż kolejny gb 7mm od np CA czy coś tam w którym zaraz rozpadną się te łożyska i znowu kłopot. Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted January 28, 2013 Report Share Posted January 28, 2013 (edited) Mówisz o łożyskach kulkowych? Kompletnie nie nadają się do tuningu rofowego. Może być tydzień/miesiąc ale i tak padną. Edited January 28, 2013 by Kohan warrior Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted January 28, 2013 Report Share Posted January 28, 2013 Chińskie pewnie tak, ale jakby nie było łożyska kulkowe są po to aby zmniejszyć tarcie, a co za tym idzie osiągnąć większego rofa. Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted January 28, 2013 Report Share Posted January 28, 2013 U mnie klękły łożyska takie jak: JG/SHS/BIG DRAGON/ELEMENT oraz G&G. -> wszystkie kulkowe. Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted January 28, 2013 Report Share Posted January 28, 2013 Wszystkie 8mm? Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted January 28, 2013 Report Share Posted January 28, 2013 Jg -> 7mm, Shs -> 8mm, Big dragony -> 8mm, Element -> 7mm, G&G -> 8mm. We wszystkich ten sam objaw, otoczka łożyska wyskakuje i kuniec.. Quote Link to post Share on other sites
buszmen82 Posted January 28, 2013 Author Report Share Posted January 28, 2013 Mówisz o łożyskach kulkowych? Kompletnie nie nadają się do tuningu rofowego. Może być tydzień/miesiąc ale i tak padną. Tak dokładnie, ale King Armsy mają się bardzo dobrze od ponad pół roku co w zasadzie nie stanowi wybitnego osiągnięcia, ale 7mm CA wytrzymywały góra 2-3k strzałów więc w porównaniu King Armsy 8mm wypadają bardzo dobrze.. Wracając do tematu, zostawmy łożyska bo nie o nie tu chodzi, tylko o gearbox. V3-jki wytrzymują dużo i mniemam, że ten też wytrzyma. Cena wiadomo dość spora bo szkielety na 7mm są tańsze, no chyba że ktoś wie gdzie można kupić tańszy gb v3 na 8mm? Bo Element 9mm jakoś mi nie podchodzi, nie mam przekonania do niego i tych łożysk. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted January 29, 2013 Report Share Posted January 29, 2013 U mnie klękły łożyska takie jak: JG/SHS/BIG DRAGON/ELEMENT oraz G&G. -> wszystkie kulkowe. Wymieniłeś wszystkie najgorsze łożyska jakie mogą zostać użyte do tuningów rofowych. King Arms ma bardzo dobre łożyska. Quote Link to post Share on other sites
buszmen82 Posted January 29, 2013 Author Report Share Posted January 29, 2013 Więc nie ma co się rozpisywać za bardzo, zamówie ten szkielet i będę miał zapasowe łożyska co spokojnie na rok katowania mojego kurczaka wystarczy, albo i dłużej. Jak już wszystko złożę to napisze czy się ROF poprawił. Quote Link to post Share on other sites
Kohan warrior Posted January 29, 2013 Report Share Posted January 29, 2013 Łożysko kulkowe dużo Ci nie da, poprawi się lekko praca zębatek. Tak moim zdaniem są lepsze ślizgi od shs'a + polerka zewnętrzna i wewnętrzna. Nie do zajechania. Quote Link to post Share on other sites
buszmen82 Posted January 29, 2013 Author Report Share Posted January 29, 2013 Z tą różnicą tylko, że miałem rof 30/s a teraz przez wyrobione gniazda zęby już nie układają się jak poprzednio i rof spadł do 25/s. Tak więc musi się poprawić do takiego stanu jak było poprzednio, czyli takiego rofa jaki właśnie mi odpowiada. Co do ślizgów SHS to miałem 7mm i miały jakieś dziwne brudy w miejscu styku z osią zębatki, wytrzymały paczkę kulek, czyli 4k i dostały takie luzy, że tylko na śmietnik się nadawały. Dlatego delikatnie rozwierciłem otwory gniazd na 8mm i założyłem King Armsy. Na początku siedziały bez żadnego luzu, ale niestety do czasu i właśnie po to chcę kupić ten szkielet na 8mm łożyska aby to wszystko ładnie do siebie pasowało. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 9, 2013 Report Share Posted February 9, 2013 (edited) Sp130, szkielet DF, 7mm kulki CA, 11.1 30C rof około 30. Przebieg ponad 30K kulek pękła tylko sprężynka od Ar. Edited February 9, 2013 by szymx1 Quote Link to post Share on other sites
buszmen82 Posted June 4, 2013 Author Report Share Posted June 4, 2013 Minęło już troszkę czasu od wymiany szkieletu i mam pewne spostrzeżenia co do wykonania GB, a więc: 1. Łożyska w gniazdach siedzą bardzo pewnie i nie ma najmniejszej szansy aby się poluzowały, musiałem wręcz je wbijać aby weszły w gniazda - duży pozytyw za to. 2. wszystkie flaki pasują idealnie, żadnych piłowań, docinań nie trzeba robić. Przekładamy wszystkie części i składamy z powrotem w całość. 3. Co do składania GB to rewelacja, nakładamy drugą połówkę na wierzch i pstryk wszystko pasuje. Jedyny minus to listwa na górze, trzeba podpiłować listwę lub GB aby się wsunęła w miarę łatwo bo nawet 3 cm nie szło wsunąć. Ale od czego jest DREMEL :icon_mrgreen: W środku: mosiek silnik Element UT zęby SHS 13:1 tłok SHS stalowa listwa Łożyska kulowe 8mm KA- założyłem te stare, w porównaniu do nowych nie widać znacznej różnicy w zużyciu spring Guarder 110 reszta mało istotna w rofie :icon_razz: Teraz efekt końcowy. Batka LiPo 3S naładowana, próbowałem na dwóch.. 20 i 25C - na 2300mAh 20C na granicy rozsądku strzela, tzn. jeszcze pracuje normalnie ale cholernie szybko około 30-32 rps - na 2200mAh 25C jest już nieciekawie, słychać że sprężyna jest za słaba i są zgrzyty w środku, nie mierzone ale więcej niż 32 rps Batka Life 4S 1100 30C - zaraz po ładowaniu masakra, gorzej jak na lipo 25C powyżej, trzeba uważać żeby nie strzelać więcej niż pół sekundy bo cholernie zgrzyta, dopiero jak batka spadnie do nominalnego 3,3V na ogniwo jest 29-30 rps i o to mi właśnie chodziło :icon_mrgreen: Ogólnie zakup tani nie był, ale mamy w zestawie prawdopodobnie niezniszczalne kulki 8mm, no i solidnie wykonany szkielet. Jeśli ktoś dysponuje i może wydać taką gotówkę na szkielet to polecam GB KA V3 8mm. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.