Hammurabi Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Witam !!! Mam następujący problem z gearboxem v2 JG/GFC. Po wymianie szkieletu tłok nie chce ruszyć..., a popychacz z dyszą chodzą jakby gearbox normalnie strzelał. Sprawdziłem na innym sprawnym tłoku i zębatce i dalej to samo... Sprawdzałem już kilkanaście razy rozbierająć gb i składając go. Wszystko robie w 100% ok.. Ma ktoś może jakąś chipotezę na ten temat ? Przez moje ręce przeleciało już trochę giwer z różnymi problemami ale z takim czymś nie spotkałem się jeszcze nigdy.. Proszę o odpo i z góry Dziękuję ;) Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Złóż szkielet z samym tylko tłokiem i zobacz czy ów tłok swobodnie może się poruszać przód-tył. Jak nie to trzeba delikatnie zdjąć trochę materiału z prowadnic na tłoku. Quote Link to post Share on other sites
Luminofor Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Tłok zupełnie nie rusza, czy w trakcie cyklu się gdzieś blokuje? Quote Link to post Share on other sites
Jankus Posted February 6, 2013 Report Share Posted February 6, 2013 Czyli musisz przypiłować prowadnice tłoka. Tłok jest za szeroki i jest ściskany przez połówki GB. Quote Link to post Share on other sites
Luminofor Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 Skoro twierdzicie, że tłok jest zablokowany, to jakim cudem może pracować popychacz? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 Popychacz napędza zębatka tłokowa. Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 Mi to wygląda na to że zębatka tłokowa nie może złapać zębów tłoka. Gdyby jednak tłok miał zacinkę to by wszystko stało w miejscu popychacz również by nie pracował. A tutaj popychacz pracuje a tłok już nie. Pytanie jaki tłok? Czy pomiędzy tłok a głowicę tłoka dawałeś jakieś podkładki? Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted February 7, 2013 Report Share Posted February 7, 2013 Jeżeli kolega twierdzi, że przez jego ręce przeszło parę replik, to by chyba zauważył, że zębatka tłokowa nie zazębia się z pierwszym zębem tłoka. Jednak ta sytuacja jest mało prawdopodobna. Wszystkie testowane tłoki musiałyby być bez pierwszych zębów. Bardziej możliwe jest, że tłok zawiesza się w maksymalnej tylnej pozycji i dalej zębatki kręcą się bez przeszkód. Pytanie tylko, jak kolega rozkręca tego gearboxa to w jakiej pozycji jest tłok? Quote Link to post Share on other sites
Hammurabi Posted February 17, 2013 Author Report Share Posted February 17, 2013 A więc tak podsumowywyjąc. Kupiłem nowe zęby do tłoka, wsadziłem i co.... i nic dalej to samo.. A zatem postanowiłem przedłużyć trochę tłok jak mi to radzili przedmówcy więc włożyłem milimetrową podkładkę pomiędzy tłok i głowice i poskutkowało ;) Co prawda po wystrzeleniu paru midów tłok zaciął się w tylnim położeniu rozkręciłęm gearboxa i złożyłem jeszcze raz i jak do tej pory jest ok ;) Zobaczymy bo narazie zima ale szykuje się jakaś mała zajaweczka więc się przekonamy. Dzięki za rady i jak by coś było nadal nie tak po przesianiu troche ammo to będę się odzywał w tym temacie :) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.