mikoloslaw3 Posted February 8, 2013 Report Share Posted February 8, 2013 Posiadeam ak 74 firmy aps od jakiegoś czasu po wymianie zębatki silnikowej zaczą mi kiepsko srztelać. To znaczy tłok potrafi się zablokować w tylnim położeniu. Szilnik był zasilany z pakietu 10 ogniw wysoko prondowyh nimh 2/3 aa o pojemnosci 1250 mh i zamiest styków został zamontowany układ mosfet z tej strony http://wru.org.pl/ra...fet/mosfet.html na bazie tego tranzystora IRF1404PBF N-CH 40V 162A 200W 0,004R Jesli hodzi o gzebanie w ak to mi jest nie straszne Link to post Share on other sites
mikoloslaw3 Posted February 10, 2013 Author Report Share Posted February 10, 2013 Może ktoś cos podpowie albo pordzi Link to post Share on other sites
Sedoro Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 Jeśli zmieniałeś tłok to w AK APSa trzema odchudzić go na szynach chodzących po prowadnicy na szkielecie. Spróbój też założyć okablowanie bez mosfetu i sprawdzić czy działa. Link to post Share on other sites
mikoloslaw3 Posted February 10, 2013 Author Report Share Posted February 10, 2013 Prawdopodobie wina sciohranyh akumulatorów bo po podłonczeni pakietu modelarskiego KTURY UZYWAM DO SAMOHODU RC MOSFET I GEARBOX DZIAŁA BEZ ZAŻUTU Link to post Share on other sites
gloomer Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 (edited) Jejku co to za pisowania... I wy zwianazku z tym, to sobi temacik zamykyniemy. :bialaflaga: Edited February 18, 2013 by wiciok Link to post Share on other sites
Recommended Posts