OnlyPAJDA Posted February 8, 2013 Report Share Posted February 8, 2013 Witam. Problem polega na tym , że przy sprężynie m150 guardera -zębatki SHS -silnik chińczyk mocowy -Lipo 11.1v 25c Mam strasznie duże opory i silnik nie daje rady nawet pociągnąć sprężyny. Próbowałem już wszystkiego , począwszy od regulacji silnika do podkładkowania zębatek w różny sposób. U mojego kolegi na takim zestawie śmiga bez oporu . Proszę zatem doświadczonych użytkowników o radę. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted February 8, 2013 Report Share Posted February 8, 2013 (edited) 1. Jak kładłeś podkładki to na koniec skręciłeś gearboxa chociaż na dwie śruby i zakręciłeś zębatkami? 2. Regulowałeś silnik? 3. Sprawdzałeś czy tłok luźno chodzi w prowadnicach? (razem z włozonymi zębatkami) 4. Sprawdź czy nie jest przetatry gdzieś przewód. edit: to taka gotowa odpowieź :) Edited February 8, 2013 by tred211 Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 8, 2013 Report Share Posted February 8, 2013 I o jakim przełożeniu to są zębatki? Quote Link to post Share on other sites
OnlyPAJDA Posted February 9, 2013 Author Report Share Posted February 9, 2013 Już strzela . Ale chodzi jak stara kosiarka :( Kultura pracy masakryczna. Zębatki o przełożeniu regular ratio. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 9, 2013 Report Share Posted February 9, 2013 Facet! Wsadziłeś M150, wróć SP150 i zębatki Original Torque???!!! Rozumiem że czekasz co padnie szybciej, silnik czy bateria? Taka konfiguracja jest... bardzo ryzykowna. Silnik wykonuje olbrzymią pracę naciągając tego springa na przełożeniu normal, i ciągnie gigantyczną ilość prądu z batki, przez co ta założę się że się grzeje. Zaraz Ci się coś spali, nie wiem jakie masz kable ale pewnie jakieś dobre, bo stock sfajczyłby się w okamgnieniu. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted February 9, 2013 Report Share Posted February 9, 2013 No niekoniecznie tak jest z tym paleniem przewodów i silnika. Ja jak kupiłem swoją sr25 P&J to była całkowice w stocku. Wymieniłem springa na m160 guardera, tłok na big dragon metlowa szczenka, ciche głowice elementa. Reszta stock. Do dzisiaj działa. Dopiero teraz rozłożyłem i będę wymieniać przeody, wzmacniać gearbox itd. Kolega ma CA, a w CA okablowanie jest dobrej jakości. Quote Link to post Share on other sites
Foxtrot29 Posted February 9, 2013 Report Share Posted February 9, 2013 Oj, nie. Podobnież te wersje od 2010 w górę mają dobre kable, ale wcześniej była tragedia. Heh, wychodzi to co lukira kiedyś postował, nie możliwa wręcz wytrzymałość chińskich zębatek... Ale nie powiesz mi chyba że silnik i bateria Ci się nie grzeją? Quote Link to post Share on other sites
szymx1 Posted February 9, 2013 Report Share Posted February 9, 2013 Te zębatki spokojnie pociągną m160, być może są kiepsko wypodkładkowane przez co GB ma takie opory. Quote Link to post Share on other sites
OnlyPAJDA Posted February 9, 2013 Author Report Share Posted February 9, 2013 Przewody to awg 16. Ani silnik , ani batka się nie grzeje. Co do zębatek , kumpel używa na m150 (około 15000kulek ), wcześniej m170 (około 2000 kulek ) i wszystko jest ok . Wszystkie inne części takie same jak u mnie. Quote Link to post Share on other sites
maly46 Posted February 10, 2013 Report Share Posted February 10, 2013 Moze sprobuj wyciagnac wszystko oprocz zebatek pokrec nimi i moze po prostu za duzo podkladek jest i ciezko beda chodzic. Quote Link to post Share on other sites
OnlyPAJDA Posted February 23, 2013 Author Report Share Posted February 23, 2013 Zmieniłem łożyska na kulkowe i jest wszystko ok ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.