OnlyTrue Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Witam serdecznie. Jestem świeży i zielony i na forum i w temacie ASG, jednak zostałem wciągnięty w to przez kumpli ^^ i tak o to stałem się posiadaczem repliki Dragunov'a CM057. Mam ją od wczoraj, po dokładnym naładowaniu baterii dziś z kolegą który kupił dokładnie taką samą broń wyszliśmy trochę postrzelać po wystrzelaniu około 100 kulek nagle broń zablokowała się tj. spust mogę nacisnąć do mniej więcej połowy bez żadnej reakcji mechanizmu, czuć opór w spuście. Bateria jest w porządku przekładaliśmy do drugiego CM057 działa bez zarzutu, wyciorem sprawdzałem lufe żadna kulka nie zablokowała się. Jako iż jestem zielony w temacie kompletnie nie mam pojęcia co począć, gdzie szukać usterki i czy dam rade ją sam wyeliminować. Quote Link to post Share on other sites
maly46 Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Nie wiem czy w tej cymie jest auto ale jesli tak to przelacz na auto i zobacz. Ewentualnie lepsza baterie podlacz. Quote Link to post Share on other sites
OnlyTrue Posted February 16, 2013 Author Report Share Posted February 16, 2013 Nie wiem czy w tej cymie jest auto ale jesli tak to przelacz na auto i zobacz. Ewentualnie lepsza baterie podlacz. Mam w niej tylko jeden przełącznik blokady spustu. Więc nie nie mam nic takiego jak auto. Pojedyncze strzały jedynie. Bateria jest ok moją baterie przełożyliśmy do drugiej takiej samej broni i działała bez zarzutu. Quote Link to post Share on other sites
maly46 Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Stokowe baterie dzialaja w trzy swiaty. podlacz inna baterie i zobacz. Quote Link to post Share on other sites
OnlyTrue Posted February 16, 2013 Author Report Share Posted February 16, 2013 Stokowe baterie dzialaja w trzy swiaty. podlacz inna baterie i zobacz. Nie mam dostępu do innej baterii poza moją i inną baterią z CM057 (kumpla) A mogę spróbować doładować swoją baterie i podłączyć czy nie ma to sensu ? Quote Link to post Share on other sites
maly46 Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Najpierw ja rozladuj do zera pozniej naladuj i zobacz. Quote Link to post Share on other sites
KapitanBomba04 Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Nie ma auto, chociaż czasem układ potrafi się "zablokować" i wali serią. Wyciągnij gearboxa z repliki i zobacz cześci, czy coś się nie ugieło/złamało/zahacza nie tak, jak powinno; w replice mojego kuzyna tego problemu nie było... Quote Link to post Share on other sites
OnlyTrue Posted February 16, 2013 Author Report Share Posted February 16, 2013 spluwa jest w sumie jedno dniowa więc nie chcę w niej grzebać, zostaje mi chyba odesłanie ją do sklepu/serwisu. Quote Link to post Share on other sites
KapitanBomba04 Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 W takim razie wyślij - z tym, że większość mechanizmu spustowego masz na zewnątrz gearboxa - więc de facto gwarancji byś nie stracił Quote Link to post Share on other sites
HeeL Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Ale jeśli ktoś nowy to zrozumiałe, że nie zna się na budowie repliki. Bezpieczniej jest ją odesłać do serwisu. Quote Link to post Share on other sites
maly46 Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 I zaplacic 40 zl za przesylki plus to co serwis powie ,że uszkodzone zlym uzytkowaniem. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Najprawdopodobniej zawiesiła się część ruchoma styków, rak zwany "wózek". Zawiesza go przerywacz. W replikach z auto wystarczy przełączyć w tryb auto i po sprawie. Z samym semi jest problem. W v3 jest taki plus, że po wyjęciu gearboxa, masz wmiarę dostęp do zębatki tłokowej i przerywacza. Wystarczyłoby poruszyć zębatką tłokową. cm057 ma tylko semi? Quote Link to post Share on other sites
KapitanBomba04 Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Gearbox T4 (tak RS to nazwał??) ma tylko singla - chociaż zdarza się i seria... Język spustu masz połączony mechanicznie przez prosty układ zębaty ze stykami - jeśli tam nie ma problemu, to zostaje elektryka najprawdopodobniej... Quote Link to post Share on other sites
grzesio93 Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Gearbox T4 (tak RS to nazwał??) ma tylko singla - chociaż zdarza się i seria... Język spustu masz połączony mechanicznie przez prosty układ zębaty ze stykami - jeśli tam nie ma problemu, to zostaje elektryka najprawdopodobniej... T3, tyle że zmodyfikowany, zmniejszony cylinder (zwykły cylinder LONG). i tam jakieś inne dupsy. Swoją drogą ta stockowa bateria nadaje sie do innej repliki, ale nie do SWD, z takim przełożeniem to to naciąga 5 dni :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.