SnickSoN Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 Witam , Razem z Kilkoma kumplami postanowiliśmy zacząć naszą przygode z ASG . Jako , że jestem totalnie zielony w te klocki przeczytałem wszystkie części poradnika LogaN'a co do wyboru repliki. Niestety po kolei wyszukiwałem wszystkie bronie jakie polecił do 200 zł i bezskutecznie próbowałem je porównać i zobaczyć . Tu Pojawia się prośba . Czy moglibyście mi podać bronie z jakimi wy zaczynaliście (do 200 zł) linki do nich i wasze poglądy na ich temat . Albo powiedzieć , która z broni podanych w Poradniku jest najlepsza. I ostatnie pytanko :D Za ile złotych kupie najtańszą automatyczną replikę wydaję mi się , że elektryczną ?? Z Góry Dziękóweczka. :D Quote Link to post Share on other sites
Stilgar Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 1- Najbardziej sensowna replika do 200 zł http://www.taiwangun.com/air-shotguns/shotgun-long-003-agm_1.html 2- Najtanszy elektryk - 350zł, poniżej tej ceny to zabawkowe odpuściaki co ci pękną i rozsypią się Według mnie tyle starczy, bo do 200zł dużo nie będzie, kup pompke AGM'a dobre okularki (np uvexy ivo) paczke kulek, PJ są dobre do pompki i zacznij się bawić :) Quote Link to post Share on other sites
Repcak Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 ten agm ma plastikową lufę wewnętrzną? Quote Link to post Share on other sites
Turas Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 Z tego co pamiętam to nie. Zresztą masz temat poświęcony na forum całej tej replice tam się dowiesz o niej wszystko Quote Link to post Share on other sites
SnickSoN Posted February 20, 2013 Author Report Share Posted February 20, 2013 Dziękuję Panowie :D Mam takie pytanko :D Zdecydowałem się na tego Shota już zamówiony. Jednak jedna rzecz mnie zastanawia . Czy można go tuningować ?? I pytanie co do magazynku . Czy są jakieś większe np 45k itp ?? Jak tak to link byłby mile widziany :D Quote Link to post Share on other sites