SirHawk Posted March 13, 2013 Report Share Posted March 13, 2013 Dostał już konkretne odpowiedzi, nie karmcie prowokatora. Quote Link to post Share on other sites
czarny88 Posted March 13, 2013 Author Report Share Posted March 13, 2013 Jak już to początkującego MAm jeszcze jeden problem z kalimatorem może ktoś wie czy da rade go naprawić link http://forum.wmasg.pl/topic/135648-problem-z-ustawieniem-kolimator-aimpoint-compm2-4moa/# Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted March 13, 2013 Report Share Posted March 13, 2013 Jak chcesz być spostrzegany jako początkujący, to weź się do roboty i zacznij czytać po kilka razy to, co ci napisaliśmy. Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted March 13, 2013 Report Share Posted March 13, 2013 Jak już to początkującego MAm jeszcze jeden problem z kalimatorem może ktoś wie czy da rade go naprawić link http://forum.wmasg.p...t-compm2-4moa/# A czy to jest temat o naprawie kolimatora? Nie rób syfu. Quote Link to post Share on other sites
czarny88 Posted March 13, 2013 Author Report Share Posted March 13, 2013 OK luźna bez nerwów sorki Postaraj się pisać w schludniejszy sposób albo twoje posty zaczną znikać. Buniek92 Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted March 13, 2013 Report Share Posted March 13, 2013 OK luźna bez nerwów sorki Luźną to możesz mieć gumę w gaciach. Pisz po polsku, zacznij stosować znaki interpunkcyjne. W przeciwnym wypadku ktoś życzliwy zacznie raportować Twoje posty moderatorom. Żeby nie było: CO2: - silniejszy gaz - silniejszy blow back (odrzut) - co wynika z powyższych - wyższa wartość FPS (może przekroczyć 350 FPS - limit dla CQB w większości środowisk) - z reguły wyższa wydajność niż GG (w zależności od repliki, sposobu użytkowania, warunków) - wyższa tolerancja dla niskich temperatur - kapsuły są poręczniejsze w polu (łatwiej wetknąć kapsułę do maga niż latać z butlą green gasu i nią doładowywać) - nie polecany do replik stockowych/plastikowych/nieprzystosowanych do CO2 (mogą się po prostu rozlecieć) - nie wszystkie repliki KJW są przystosowane do CO2 - trzeba się tego dowiedzieć na własną rękę - znane problemy z górnymi zaworami i uszczelnieniami kapsuły (trudne do naprawy) w magazynkach KJW Green Gas - słabszy niż CO2 - słabszy odrzut - konieczne dopełnianie magazynków z mało poręcznej butli - daje wartość FPS poniżej 350 więc jest bezpieczny w warunkach CQB - akceptowany przez wszystkie repliki (z blowbackiem, bez niego, plastikowe, metalowe) - wybredny odnośnie temperatur (w niskich temperaturach częstym zjawiskiem są syfony) - wydajność generalnie zadowalająca, aczkolwiek również zależna od repliki (vide Colty KJW CO2 ready) - znane problemy z dolnymi zaworami i rozsczelnianiami przy stopce w magazynkach KJW (stosunkowo proste do naprawy) Ceny magazynków na GG i CO2 są zbliżone. W przypadku Beretty praktycznie nie ma zewnętrznych różnic w wymiarach pomiędzy magazynkami (tak jak to jest w przypadku Coltów KJW na przykład) więc nie ma problemu chociażby z dopasowaniem sztywnych ładownic. Wybór należy do Ciebie Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted March 13, 2013 Report Share Posted March 13, 2013 (edited) - z reguły wyższa wydajność niż GG Błąd albo srót myślowy. Z 12g CO2 wywalisz MNIEJ kulek niż z 12g GG lub podobnie. Z tym, że 12g CO2 masz "na raz" w kapsule a 12g GG to około 3-4 nabicia. łatwiej wetknąć kapsułę do maga niż latać z butlą green gasu i nią doładowywać Ciężko mi się zgodzić. Do magów na CO2 potrzebujesz nosić klucz w beretkach. Klucz można zgubić a dokręcić trzeba szybko ;]. Dlatego wolę nosić jedną butlę GG przy sobie niż kapsuły i klucz (pomijając już fakt, że na CO2 raczej zwyczajnie brak dobrych replik). Ponadto doładowanie GG jest wygodniejsze i szybsze niż wymiana kapsułki CO2. - GG: akceptowany przez wszystkie repliki (z blowbackiem, bez niego, plastikowe, metalowe) Załąduj GG do repliki fabrycznie przystosowanej do CO2 i zobacz jak replika będzie działała. Edited March 13, 2013 by dexterkrak Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted March 13, 2013 Report Share Posted March 13, 2013 Z tym, że 12g CO2 masz "na raz" w kapsule a 12g GG to około 3-4 nabicia. Skrót myślowy. Miałem na myśli to, co napisałeś. Przyjmując jako "nabicie" włożenie jednej kaspuły do magazynka na CO2 i jednokrotne nabicie magazynka GG to z tego pierwszego wystrzelimy więcej kulasów bez potrzebny kolejnego "nabicia". Ciężko mi się zgodzić. Do magów na CO2 potrzebujesz nosić klucz w beretkach. Klucz można zgubić a dokręcić trzeba szybko ;]. Dlatego wolę nosić jedną butlę GG przy sobie niż kapsuły i klucz (pomijając już fakt, że na CO2 raczej zwyczajnie brak dobrych replik). Ponadto doładowanie GG jest wygodniejsze i szybsze niż wymiana kapsułki CO2. No to już sprawa względna. Ktoś może nie mieć po prostu miejsca/ładownicy/kieszeni na noszenie butli na GG. Wtedy przewagę maja kapsuły, których kilka sztuk można wrzucić w zasadzie gdziekolwiek. Oczywiście wiąże się to z tym, o czym wspomniałeś (klucz, wykręcanie, wkręcanie itp). Ale coś za coś. Załąduj GG do repliki fabrycznie przystosowanej do CO2 i zobacz jak replika będzie działała. Ale przynajmniej nie ma ryzyka, że się rozleci :D Kolejny skrót myślowy - miałem na myśli repliki przystosowane do GG. Aczkolwiek jak już wspominałem w innym temacie, mój Colt KJW (fabryczny CO2 ready) na GG działa pięknie (silny blowback, żadnych problemów z podawaniem kulek) - jedynym problemem jest wydajność (nad czym ciągle pracuję). Nie mam doświadczenia z innymi replikami CO2 ready działającymi na GG, więc swoją opinię oparłem na moim Colcie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.