SlayerASG Posted March 18, 2013 Report Share Posted March 18, 2013 Witam, wziąłem na warsztat kolegi Warriora, zauważyłem że bardzo ciężko chodzi cylinder w związku z czym wyjąłem cały wyczyściłem i chciałem nasmarować, ale po wyczyszczeniu ze starego smaru okazało się, że tylna część cylindra pęka w miejscu gdzie na cylindrze dookoła porobione są rowki. Nie znam się na częściach do replik sprężynowych, w związku z czym chciałbym prosić Was o doradzenie mi, gdzie mogę zdobyć takowy cylinder. Fajnie by było gdyby był wzmocniony, żeby nie stało się to co teraz, aczkolwiek żeby nie był za drogi. To jest replika, która mojemu koledze w zupełności wystarcza, więc nie będzie kupował części od Laylaxa czy innych drogich producentów. Czy da się gdzieś dostać taki cylinder w granicach do 100zł ew. nieznacznie przekraczający podaną sumę? Dodam tylko, że w replice zamontowany jest zestaw tuningowy zakupoiony na Taiwangunie. Doczytałem gdzieś, chyba nawet na tym forum, że przy tuningu stockowy cylinder lubi pękać właśnie w tym miejscu. Z góry dziękuje za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted March 18, 2013 Report Share Posted March 18, 2013 100zł? :D Słabo widzę. Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted March 18, 2013 Report Share Posted March 18, 2013 Jeszcze się nie spotkałem aby komuś pękł cylinder nawet na zestawie wella . Za 100 zł to raczej nie zaszalejesz . Napisz to użytkownika wrona001 on może ci taki wykona w okolicach stówki . Albo kup stockowy , raczej drugi raz ci się to raczej nie zdarzy. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted March 18, 2013 Report Share Posted March 18, 2013 Jak ktoś chce mam maruzena oryginał. Do sprzedania. PW zapraszam. Quote Link to post Share on other sites