Ranger155 Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 Witam mam o to taki problem z m4 od G&P a mianowicie wymieniłem silnik na ics turbo 3000 batke na lipo turnigy 7,4V 35-70c 2,2 mAh,okablowanie na niskooporowe, w replice siedzi najprawdopodobniej sprężyna m120 od Guardera nie jestem pewny ponieważ osobiście jej nie zakładałem tylko poprzedni właściciel. I mam taki oto problem że silnik się grzeje przy tej spręzynie i bateria dość szybko pada.Odrazu napisze że gb jest poprawnie wypodkładkowany. Aha i jeszcze są wymienione styki na SHS ponieważ te od g&p się przepaliły. No i nw jaka może być przyczyna tego problemu ?? pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc ;) Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 Poszukaj czy gdzieś na kablach nie ma zwarcia do szkieletu GB albo korpusu repliki. Sprawdź też czy silnik nie jest zbyt mocno dokręcony śruba regulacyjną Quote Link to post Share on other sites
Ranger155 Posted March 19, 2013 Author Report Share Posted March 19, 2013 To już dawno sprawdziłem ;) Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 (edited) Za słaba bakteria do silnika, źle wypodkładkowany gearbox, za mocno dokręcony silnik - tu szukaj problemów. Ale stawiam na za słabą baterie do tego silnika i sprężyny - zębatki też pewnie hispeedowe stock G&P Edited March 19, 2013 by Cervantez Quote Link to post Share on other sites
Ranger155 Posted March 19, 2013 Author Report Share Posted March 19, 2013 Nie sądzę że zasłaba bateria ponieważ w innej replice na słabszym silniku chodzi bez problemu na m130 Ultimate,gb jest dobrze wypodkładkowany,silnik tak samo dobrze ustawiony,nie zębatka środkowa i tłokowa są od Systemy moim zdaniem pada tu na spręzynę ponieważ z tego co wiem to guarder zaniża oznaczenia u kolegi tak samo nie chciało chodzić na spręzynie m130 guardera tak samo na ics turbo 3000,wymienię spręzyne na systeme i zobaczymy co z tego wyniknie ;) Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted March 19, 2013 Report Share Posted March 19, 2013 Jakie masz przełożenie kół zębatych ? Quote Link to post Share on other sites
Ranger155 Posted March 19, 2013 Author Report Share Posted March 19, 2013 a tego to juz nie pamiętam ;) ale po naładowaniu batki na full rof jest bardzo przyjemny ;) myślę ze mosfet załatwi sprawe ?? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 Jeśli gdzieś idą obciążenia to tylko spalisz mośka. Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted March 20, 2013 Report Share Posted March 20, 2013 (edited) sprawdź czy nie podpiąłeś silnika odwrotnie. Zaizoluj wszystkie połączenia na konektorkach. Miałem ten sam problem co TY. Wszystko było super a jednak silnik się grzał etc. U mnie problem był w zjechanej zębatce na silniku. Jak kupiłeś używany silnik to moim zdnaiem na 100% jest to jeżeli wszystko jest cacy tak jak mówisz. Edited March 20, 2013 by robertasg Quote Link to post Share on other sites
Ranger155 Posted March 23, 2013 Author Report Share Posted March 23, 2013 Jak się podepnie silnik odwrotnie to wogóle nie działa ;D bo blokuje go Anty Reversal ;) Zebątka jest jak nowa więc to nie to są minimalne oznaki zużycia ;) lecz zauważyłem luz na trzpieniu silnika czy może być to przyczyna tego problemu ?? Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted March 23, 2013 Report Share Posted March 23, 2013 a czy zębatka siedzi sztywno czy się rusza góra dół? Quote Link to post Share on other sites
Ranger155 Posted March 23, 2013 Author Report Share Posted March 23, 2013 sztywno ;) os silnika chodzi góra dół ale chyba to normalne ?? Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted March 23, 2013 Report Share Posted March 23, 2013 a na starym silniku replika strzela? Quote Link to post Share on other sites
Ranger155 Posted March 23, 2013 Author Report Share Posted March 23, 2013 trzeba go mieć ;D Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted March 23, 2013 Report Share Posted March 23, 2013 pożycz od jakiegoś kumpla i zobacz jeśli nie pójdzie to sprawa prosta a jak pójdzie to tym bardziej ;p Quote Link to post Share on other sites
Ranger155 Posted April 7, 2013 Author Report Share Posted April 7, 2013 panowie otóż mam problem zepsuł mi się silnik,poszedł na serwis do Azteko (silnik to ics turbo 3000) wymienili całą dupe silnika oprócz szczotek nw po co ale dobra i cale uzwojenie (wirnik) z ośka typ D,otóż problem polega na tym że silnik teraz jest strasznie słaby ponieważ przed zpsuciem się go ciągnął spręzynę m120 a teraz nie chce jej nawet ruszyć sprawdzalem to na tej samej batce ;) co może być tego przyczyna ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.