dr Ziolo Posted March 29, 2013 Report Share Posted March 29, 2013 Tak jak w temacie. Która z tych replik jest tańsza i łatwiejsza w tuningu? Od razu powiem, że bardziej interesuje mnie VSRka. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted March 29, 2013 Report Share Posted March 29, 2013 Skoro cię interesuje VSR'ka to ją bierz. Do obu replik są części tuningowe. Żadna nie jest "tańsza". Chyba że jedziesz po kosztach, na częściach np. Neo lub Bart_a, to bierz VSR. Quote Link to post Share on other sites
musashi Posted March 29, 2013 Report Share Posted March 29, 2013 Vsr ma najlepszą komore hop-up . M24 ma bardzo wytrzymały mechanizm spustowy . Quote Link to post Share on other sites
dr Ziolo Posted March 29, 2013 Author Report Share Posted March 29, 2013 Czyli VSR :) Bardziej zależy mi na HU. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted March 29, 2013 Report Share Posted March 29, 2013 (edited) W m24 możesz zostawić sobie stockowy spust bo daje radę bez bólu na M180. Ale VSR ma większy potencjał tunningowy jednak. I w VSR zostawiasz stockową komorę HU którą w M24 raczej wymieniasz. No, M24 z zalet ma monolityczną lufę zew-komorę zamkową. Jest to jeden gruby odlew. W VSR są to osobne elementy. Ale M24 ma beznadziejną rączkę przeładowania (kuleczki!) i magazynki... Obie repliki mają wady i zalety. Ja brał bym zdecydowanie VSR. Edited March 29, 2013 by dexterkrak Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.