Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Tak jak napisałem już powyżej. Wszelkie próby owijania czymkolwiek silnika sa błędem i spowodują jesli nie spalenie to jego ciągłe przegrzewanie co i tak doprowadzi do spalenia. Są silniki co pracują głośniej, są takie co pracują ciszej. Najpewniej przekładnia kątowa wyje jak potępieniec na mękach a pewnie ogólne rozłożenie podkładek jest dokładne jak złożenie wielkiej płyty w blokach gierkowskich.

 

Także raczej problemu należy szukać zupełnie gdzie indziej.

 

A Ty, Matisonie powiedz mi, bo chyba czegoś nie wiem: w jaki sposób hałasować mogą łożyska?

Wymieniłeś wszystkie elementy mechaniczne gearboxa, które mogą wyć/rzęzić/hałasować.

To mi przypomina dowcip o autobusie pełnym szaleńców.

Jechał sobie taki i jechał i nagle stanął. Kierowca szuka i szuka czegoś pod maską, nie może wyczaić co zawiniło.

Podchodzi jeden wariat do niego i mówi: "A ja wiem co sie zepsuło!"

Kierowca go spławia ale sytuacja się powtarza kilkukrotnie aż w końcu kierowca nie wytrzymuje i pyta:

"No to co sie zepsuło?!"

A szaleniec na to:

"Autobus się zepsuł!"

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...