Sopajkdiojpl Posted April 18, 2013 Report Share Posted April 18, 2013 Witam, Przepraszam za założenie tematu z dwoma różnymi wątkami tematycznymi lecz sądze że na oba tematy wystarczą krótkie odpowiedzi. Jestem szczęśliwym posiadaczem karabinu M4 firmy Deep Fire w ostatnim czasie wymieniłem gumke hop-up na zieloną G&G. Niestety po wymianie replika strzela bardzo chaotycznie raz na 50 metrów a czasem na 10 występują sporadyczne zacięcia kulek albo strzały po kilka na raz. Co ciekawe na stokowej gumce też miałem takie problemy. Ogónie komora hop-up jest uszkodzona gdyż ostatnie z kół zębatych ma uszkodzoną końcówke przez co podczas kręcenia hopem nie ma oporu i da się kręcić pokrętłem w nieskończoność. Dlatego przymierzam się do wymiany komory , czy czerwona komora od systemy wraz z zieloną gumką G&G bądą dobrze współpracować? Jeśli chodzi o kolbe posiadam stałą kolbe która nie specjanie mi odpowiada zamierzam wymienić kolbe na rozsuwaną, jako że baterie muszę mieć w kolbie to wybrałem wersje VLTOR lecz teraz mam pytanie. Oczywiście musze zakupić prowadnice kolby http://azteko.pl/prowadnica-kolby-do-m4-pozycyjna-p-288.html lecz jak mam przewlec kable? Rozumiem że przez prowadnice ale jak skoro kable są niżej? I ostatnie pytanie czy do kolby typu VLTOR zmieści się moja bateria? http://gunfire.pl/product-pol-1152198571-Akumulator-Redox-LiPo-1200-mAh-7-4V-20C.html Jak zwykle troszkę się rozpisałem, proszę o dokładną odpowiedz gdyż w tych sprawach jestem dogłębnie zielony. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
lisek1994 Posted April 18, 2013 Report Share Posted April 18, 2013 Albo piłujesz prowadnice, albo kable wiszą, albo przekładasz je w gb na dziurę wyżej, na zdjęciu chyba nawet ją widać. Co do komory to polecam king armsa i przy okazji poszło pw (; Quote Link to post Share on other sites
Sopajkdiojpl Posted April 18, 2013 Author Report Share Posted April 18, 2013 Ok została sprawa kolby. Czyli jak? Nie nie chce aby było widać kable wieć jak można to zrobic przekładanie w środku gearboxa odpada (gwaranacja) , bokiem nie da rady za mało miejsca. Nawiercić prowadnice? i tak chyba by wystawał kawałek kabli? Hmm może jakieś pomysły. Kolejne zdjęcie Quote Link to post Share on other sites
robertasg Posted April 18, 2013 Report Share Posted April 18, 2013 http://azteko.pl/metalowy-dystanser-kolby-teleskopowej-p-1037.html W te wgłębienie na miejsce na prowadnicę, u dołu głównego utworu wkładasz kable i na to prowadnicę, nic nie trzeba wiercić etc Quote Link to post Share on other sites
Sopajkdiojpl Posted April 19, 2013 Author Report Share Posted April 19, 2013 Ok wielkie dzięki tylko te dystansery kolby z dziurką na kable są żadko spotykane. http://azteko.pl/tylny-uchwyt-zawieszenia-do-m4-m16-typ-p-1220.html Czy taki będzie dobry? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted April 20, 2013 Report Share Posted April 20, 2013 Jak jest dziurka to bierz i wsio. Quote Link to post Share on other sites
Kojot ze Szczecina Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 Podłączę się :icon_mrgreen: nawet po założeniu dystansera z dziurką (na zdjęciu go nie ma ale to bez różnicy) to kable i tak będą na wierzchu bo nie ma możliwości wsadzenia ich do prowadnicy kolby: Kolba SF jest inaczej zbudowana ? Ogólnie to szukałem jak jest zbudowana eMka z baterią z tyłu, ułożenie kabli w gearboxie i kolbie ale nic nie znalazłem. Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 (edited) Sorki że w 2 postach. Musicie wziąć i spiłować od dołu miejsce gdzie zachacza się Kolba. Ja akurat nie musiałem tego robić bo moja Kolba ma w środku wyżłobienie(tak to się pisze?) Edited March 22, 2014 by blackblut Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 22, 2014 Report Share Posted March 22, 2014 Http://wetasg.pl/attachment.php?aid=56 Http://wetasg.pl/attachment.php?aid=57 Http://wetasg.pl/attachment.php?aid=58 Http://wetasg.pl/attachment.php?aid=59 Http://wetasg.pl/attachment.php?aid=60 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 blackbult, nie dawaj linków do fotek z forum na które się trzeba zalogować żeby je zobaczyć. Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie zakładał konta tylko po to by obejrzeć fotki, no chyba że komuś się wybitnie nudzi :teeth: Quote Link to post Share on other sites
Kojot ze Szczecina Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 Właśnie chciałem pisać, że zdjęć nie da się zobaczyć bez rejestracji :icon_cry: Co do poprzedniego mojego posta to użyłem skrótu myślowego :icon_rolleyes: Miałem na myśli, że u mnie nie ma możliwości puścić kable do prowadnicy kolby. I dlatego chciałem się dowiedzieć, czy prowadnica kolby SF jest inna ? U mnie prowadnica jest metalowa i ma pierścień, więc wiercenie odpada, a od strony GearBoxa nie ma miejsca. Wyżłobienia o którym Blackblut pisze też nigdzie nie ma. Jak to w oryginale idzie ? :zastanawia: Prowadnica kolby dochodzi do uppera Między GearBoxem a upperem nie ma miejsca Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 (edited) Serio trzeba się zarejestrować?! Zaraz to zmienię specjalnie wrzuciłem to na mojego FTPa... Ok linki już są dostępne bez rejestracji miałem drobny błąd w ustawieniach. Przepraszam za kłopot, nawet tego nie zauważyłem ;) Napiszcie czy działa. Zobacz sobie jak to wygląda u mnie. Normalnie żeby założyć kable na tył ta rurka(wystająca z body) na którą zakładą się rurę z kolby od dołu jest spiłowana by zmieściły się kable. U mnie tego nie widać bo wewnątrz mojej rury jest wyfrezowane miejsce na kable jeśli będzie potrzebna to zrobię zdjęcia innego body. Edited March 23, 2014 by blackblut Quote Link to post Share on other sites
Kojot ze Szczecina Posted March 23, 2014 Report Share Posted March 23, 2014 Zdjęcia działają, już wszystko rozumiem :icon_wink: Dzięki pomoc :icon_wink: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.