OJ Junior Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 Chciałbym zaczerpnąć wiedzy jak naprawić taką usterkę w moim HK GBB . Otóż przy załadowaniu magazynka kulkami i gazem ( kapsuła co2), włożeniu go do gniazda magazynka i przeładowaniu to czasami wystrzeli jedną kulkę, czasami wgl. Zamek oczywiście pracuje ale kulki nie lecą. Mogę tak strzelać aż do wystrzelania całego gazu, a kulki wysypią się z lufy po skierowaniu jej w doł. O co chodzi ? Chciałbym,żeby ktoś kto się zna zdiagnozował mi problem to może obędzie się bez serwisu, bo na serwisie gbb narazie jestem zielony. Z góry dzięki za rzetelne odpowiedzi. Pozdrawiam O'J Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 Jakie kulki? Quote Link to post Share on other sites
OJ Junior Posted May 17, 2013 Author Report Share Posted May 17, 2013 kulki 0,25 G&G Quote Link to post Share on other sites
michigan Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 (edited) Może blokuje się w magu sprężyna albo ten "cycek" , który wypycha kulki , sprawdź je . Edited May 17, 2013 by michigan Quote Link to post Share on other sites
OJ Junior Posted May 17, 2013 Author Report Share Posted May 17, 2013 wszystko wygląda na moje oko okej.. Quote Link to post Share on other sites
OJ Junior Posted May 17, 2013 Author Report Share Posted May 17, 2013 po załadowaniu magazynka 15 kulkami, oddałem 2 strzały i reszta pusta. kulki ponownie wyleciały przez lufę i kilka zostało w magazynku. Ten cycek po napięciu sprężyny kulkami jest luźny, a po ich wyjęciu sprężyna działa. Quote Link to post Share on other sites
OJ Junior Posted May 20, 2013 Author Report Share Posted May 20, 2013 ktoś jakiś pomysł ? Quote Link to post Share on other sites