Jump Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 Witam, mam jeszcze jeden problem. Podczas strzału wypadła mi z Zero triggera (jest to produkcja Bart_a, podobno wzorowana na laylaxie) blokada prowadnicy sprężyny (ta długa, pionowa część równoległa mniej więcej do języka spustowego-chyba tak się nazywa). Spojrzałem już na kilka rysunków, szkiców i zdjęć, ale dalej nie mogę dojść w jaki sposób ta część się w ogóle trzymała. Na dole jest szeroka, ale na górze ścięta i nie widzę tego co ją powinno tam trzymać. Prosiłbym o pomoc. pozdro PS. Znalazłem temat podobnej treści sprzed 5 lat, ale niestety brak w nim jednoznacznej odpowiedzi. Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 Nie mam pewności, jak jest w ZT barta, ale normalnie ta część trzyma się po prostu "na wcisk". Quote Link to post Share on other sites
Jump Posted May 17, 2013 Author Report Share Posted May 17, 2013 To chyba niezbyt dobrze, że mi wypadła w takim razie? :D A mówiąc "na wcisk" masz na myśli, że mam ją wcisnąć przy odłączonym zero triggerze od reszty i będzie się trzymać? Czy już przy zmontowanym wcisnąć tą wajchę w sprężynę? Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted May 17, 2013 Report Share Posted May 17, 2013 Masz zrobić tak. Zamontować ZT bez tej blokady. Włożyć cylinder i ułożyć go tak by ta dziura na końcu pokrywała się z miejscem na ten bolec w ZT. Włożyć bolec i tyle. Nie powinien ci sam wypadać gdy jest włożony w cylinder. Quote Link to post Share on other sites
Jump Posted May 18, 2013 Author Report Share Posted May 18, 2013 (edited) No właśnie rzecz w tym, że wypada. W mojej wersji ZT, blokada jest mocno ścięta na końcu. Ścięta część ma wysokość około 4mm i tylko tyle wchodzi w cylinder bez oporu. Aby włożyć resztę musiałbym odciągnąć trochę sprężynę z prowadnicą, i wtedy wsadzić. Jeżeli w tę "dziurę" ma wejść jedynie ścięta część to się nie trzyma, zwyczajnie wypada. Edited May 18, 2013 by Jump Quote Link to post Share on other sites
Christophy Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 Zrób fotki. Wszystkiego: bolca, ZT i jak to wygląda z zamontowanym ZT (dziura na ten bolec) i cylindrem. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted May 18, 2013 Report Share Posted May 18, 2013 Bla. Bla. Bla. Oczywiście, że ta blokada może sama wypaść (np w oryginalnym ZT jak najbardziej opada pod swoim ciężarem) ale nie ma gdzie wypaść bo trzyma ją osłona spustu. Skręć gnata prawidłowo to nie będzie miało gdzie wypaść. Quote Link to post Share on other sites
Jump Posted May 19, 2013 Author Report Share Posted May 19, 2013 Rzecz w tym, Panowie, że nie mam osłony spustu, a do tej pory się trzymało. Do wieczora zrobię fotki. Czy myślicie, że jeśli by wcisnąć po prostu bolec tak, żeby zablokowała go sprężyna (wymaga to jej odciągnięcia) to nic by się nie stało? Quote Link to post Share on other sites
Jump Posted May 29, 2013 Author Report Share Posted May 29, 2013 Problem już rozwiązany, przepraszam za kłopot i zapominalstwo, Panowie. Jeśli ktoś miałby podobny problem do mojego, to sprawa ma się następująco: trigger zero (przynajmniej ten LayLaxa) nie posiada ogranicznika, który zabezpieczałby przed wypadnięciem blokadę prowadnicy sprężyny. Ona trzyma się tylko dzięki napierającej na nią sprężynie i tych małych bolcach w trigger boxie.Jeśli wypadnie, trzeba odkręcić głowicę cylindra tak żeby sprężyna zluzowała się (ale przy cylindrze zmontowanym ze spustem), wtedy włożyć blokadę, dokręcić i działa. pozdro :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.