koszkin Posted May 22, 2013 Report Share Posted May 22, 2013 Witam Stałem się posiadaczem repliki FNC od G&G Puki co na forum nie znalazłem uzytkowników tego ustrojstwa. Wg sprzedawcy , można w niej śmiało wymienić springa na 130 bez gmerania w reszcie GB. Może ktoś z was doradzi mi, czy jest to dobry pomysł i czy zaraz mi się wszystko nie posypie. Dodam, że do tej pory byłem uzytkownikiem G36K od JG w stocku. Druga sprawa to lufa, na Gunfie nic nie jest o niej napisane, na Zbrojowni jest wzmianka o zamontowanej seryjnie precce. Z góry dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted May 22, 2013 Report Share Posted May 22, 2013 Lufa to 6.04mm, daleko jej do precyzji, madbull jest wyraźnie lepszy a przynajmniej ja miałem wyraźną różnicę. Quote Link to post Share on other sites
koszkin Posted May 22, 2013 Author Report Share Posted May 22, 2013 (edited) Z tą lufą to akurat drugorzędna kwestia. Po porstu byłem ciekaw co w końcu tam siedzi. Bardziej interesuje mnie wymiana sprężyny. Z tego co wiem bebechy w GG są niczego sobie, wolał bym jednak poradzić się kogoś bardziej kumatego. Widzę,że temat aż kipi :icon_smile: Dobra panowie co sądzicie i włożeniu springa 130 ? P.S Pierwsza awaria repliki miała miejsce wczoraj. Uwalił się pin od kolby... jest dosyć cienki i delikatny. Także pierwszy minus odnotowany. O niewygodnym selektorze, nawet nie wspominam Edited July 24, 2013 by OFF Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted June 20, 2013 Report Share Posted June 20, 2013 A masz już wiedzę, jakie magazynki real/low/mid cap pasują lub nie do tej repliki? Sklep twierdzi, że jest pełna (w granicach rozsądku) kompatybilność, czyli nie ma takich hocków jak dajmy na to przy M-14kach G&G. Replika do mnie dotarła. Solidny kawał żelastwa :icon_smile: Quote Link to post Share on other sites
Kapso Posted June 26, 2013 Report Share Posted June 26, 2013 Magazynki pasują na pewno takie: - najtańsze z azteko (tylko trzeba je przypiłować) - Boyi (wypadają bez problemu i się nie telepią) Za to mam pytanie, czy dysza od aresa tam spasuje? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=6798 Quote Link to post Share on other sites
koszkin Posted June 28, 2013 Author Report Share Posted June 28, 2013 (edited) W Azteko odpisali mi, że pasuje Zmieniłem Springa na 130 i mam 380 fps... Szczerze powiedziawszy standardowa dysza jest od razu do wymiany. Zrobiłem też test strzykawy i wypadł bardzo mizernie. Kupiłem kilka uszczelek w hydraulicznym i powiem szczerze, że mają za grube ścianki, więc nie pasują do głowicy tłoka. Ma ktoś pomysł jaki oring tam zaaplikować? Standardowy woła o pomstę do nieba. Wkładałem też superoring o tej samej średnicy co oryginał, również z mizernym skutkiem Edited June 28, 2013 by koszkin Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted June 28, 2013 Report Share Posted June 28, 2013 To ile miałeś przed wymiana springa? Mój z pudełka wyciągnięty pokazuje średnio 390 fps... Magi kupiłem plastikowe mid-capy ASGames w ASG Shopie. Pasują i hulają (tradycyjnie zostają 4 kulki). Nieco się gibią w gnieździe. O bebechach to nic nie powiem, bo sam się nie znam. Ale znajomi serwisanci twierdzą, że stuningować się da bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
koszkin Posted June 28, 2013 Author Report Share Posted June 28, 2013 (edited) Po chronowaniu na wstępie miałem 330 fps Co ciekawe, po wyjęciu Gearboxa do wymiany springa, śruby mocujące były tak luźne, że dało sie ję odkręcać palcami ( nie licząc jednej, która odkręciła się już sama we wnętrzu) Tak jak pisałem wcześniej w moim egzemplarzu szczelność układu woła o pomstę do nieba. Także, muszę to jakoś uszczelnić. Czeka mnie z tym trochę zabawy. Chyba, że znajdę dość szybko odpowiedni oring. Mam pytanie do użytkowników GB ze stajni G&G, siedzi tam chyba seryjnie montowany tłok (czarny z czarną głowicą, jeden metalowy ząb) może ktoś podpowie, jaki oring spisuje się tam najlepiej. Edited June 28, 2013 by koszkin Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted June 28, 2013 Report Share Posted June 28, 2013 :icon_eek2: ! Osłabia mnie, jak różnie potrafią skręcić repliki i to nie tylko Chinole... Mnie się nieco gibie front i lufa wewnętrzna. Po weekendzie będe rozbierał i badał czemu. Wkurza mnie też kwestia batki. Po sklepach stoi, że dedykują do repliki batki 8,4 lub 9,6 V na ogniwach mini. Mam takową i mam tez LiFe o identycznych rozmiarach. LiFe nie wchodzi, połówki gripu są rozepchane i jest szpara 2-3 mm. Co ciekawe, z batką NiMh jest podobnie, może milimetr mniej szpary. I musze inwestnąć w jakieś LiPo podzielone... Quote Link to post Share on other sites
koszkin Posted June 28, 2013 Author Report Share Posted June 28, 2013 (edited) Kolego popytaj się tych swoich speców z tym oringiem co doradzają :icon_smile: Co do batki, ja popierdzieliłem kupowanie jakiś podzielonych ustrojstw. Miałem niepotrzebny LIPO 3S 2200Mah, rozlutowałem jedną celę i puściłem na dłuższych przewodach oddzielnie. Wszystko wchodzi mi dosłownie na styk, jedna cela po jednej stronie chwytu, dwie po drugiej. Wszystko spasowało się dosłownie na milimetry i nie ma żadnej szpary ale kombinowania z tym było sporo :icon_smile: Co do składania... dla mnie jest to niedorzeczne, replika za pokaźny worek złotówek a takie komedie w GB. O pinie od kolby pisałem wyżej, uważaj przy składaniu łatwo się łamie. Poza tym pokaźny kawał żelastwa bez zbędnych luzów itd. Generalnie jestem zadowolony (nie licząc tej komedii ze szczelnościa) Aha... pin trzymający GB trochę ciężko się wybija, trzeba zdrowo przypierd.... żeby go wybić. Dodam, że mam taką głowicę tłoka http://www.specshop....a_Glowica_Tloka Zmieniłem głowicę na nową. Okazało się, że fabryczna miała ubytek i za cholerę nie dało się jej uszczelnić żadną uszczelką. Mam pytanie co do dyszy, dobrał ktoś z was jakąś uszczelnioną, bo chcę ją zmienić i nie wiem czy Aresa będzie na pewno pasowała. Mam na połączeniu dyszy z HU sporą nieszczelność na standardowej dyszy. Z góry dzięki za pomoc. Edited July 24, 2013 by OFF Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 Warto napisać do kogoś z forum lub może też do Pro-Techa o wykonanie takiej dyszy. Ja FNC mam od Kapsa, jest tam jakaś dorabiana dysza ale też nie bardzo trzyma szczelność. Może ktoś ma więcej info odnośnie magów ? Quote Link to post Share on other sites
Kapso Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 (edited) Tak więc tak, z dyszą będziecie mieli niemało zabawy, szukałem jej w sklepach na całym świecie przez ponad miesiąc i nikt tego nie miał, albo wysłać nie chcieli(GF też mimo wcześniejszej zgody potem się wypiął) więc dostanie takiej dyszy graniczy z cudem. Stockowa pękła mi na m120. Ta która obecnie siedzi w replice Xenona to dysza bore up do scara, serwisant ją jakoś przerobił i siedzi. Z magami nie powinniście mieć problemów, jak pisałem: Bojce i pochodne pasują(lowy) a hi-capy pasowały wszystkie które mu podawałem (Army, G&G, kilka chinoli) nie spotkałem się z magami które by mi nie pasowały. Edited November 29, 2013 by Kapso Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 Co jest w nim stalowe? Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 Na pewno górne body jest ze stalowej blachy. Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted January 3, 2014 Report Share Posted January 3, 2014 Ano właśnie dysza od scara l CA powinna pasować po małej modyfikacji. Da się też sprowadzić np z ehobbyasia dyszę g&g. Mi tylko nie pasował hicap boja (latał jak się tylko da) i jak na razie na pewno pasuje i dobrze podaje hicap KWA i lowy boja. Stalowe - górne body, piny i atrapy pinów,selektor, osłona spustu, rura gazowa, osłona rury gazowej, tłumik płomienia, blaszka blokująca osłony rury gazowej i lufy, przedni uchwyt zawieszenia, rączka przeładowania (ale nie 'suwadło'), osłonka 'suwadła', szczerbinka. Chyba tyle... Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted February 13, 2014 Report Share Posted February 13, 2014 Ten uwalony pin od kolby da się jakoś sensownie naprawić? Dorobić coś zamiast? Póki co wkręciłem od góry wkręta, który mi kolbę trzyma rozłożoną. Ale fajnie by było, gdyby jednak funkcjonalność była i dało się ją złożyć. Quote Link to post Share on other sites
xenon500 Posted February 13, 2014 Report Share Posted February 13, 2014 Jakoś się da na pewno ;) pewnie wystarczy tylko znajomy z tokarą. Ja jak mam śrubę uchlastaną i od góry zaklejoną izolką i działa dobrze. Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted March 12, 2014 Report Share Posted March 12, 2014 Jako że mam SA58 OSW Zeta Labs z identyczną (powiedzmy) kolbą, porównałem to sobie. Pin GG z shitmetalu, zwężający się w jednym miejscu bolec, tam gdzie się zwęża jest dodatkowo wgłębiony, więc trzymają go ścianki o grubości milimetra. To się po prostu musi złamać. W dolnej, grubszej części system zabezpieczający czy jak to nazwać, też wyżłobienia, dodatkowe elementy ruchome itd. W ZL - bolec stalowy, zwężający się. W dolnej części jedno wyżłobienie (gdzie się wbija pin przytrzymujący bolec przed wypadnieciem). I koniec. Nie do złamania. Lubię GG, ale tę kolbe to spartolili na maksa. Na szczęście trzpień stalowy już się toczy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.