Tajwan Posted May 30, 2013 Report Share Posted May 30, 2013 Witam. Kupilem takie kable: http://zbrojownia.li...roducts_id=1072. Niestety po podlaczeniu, nie ma zadnej reakcji ze strony silnika. W czym moze tkwic problem? Dodam tylko, ze zadne styki nie dotykaja szkieletu, uszkodzen rowniez nie zauwazylem, a stare smigaja bez problemu. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 30, 2013 Report Share Posted May 30, 2013 Sprawdz czy kostka zwiera blaszki. Jesli nie to je dognij. Quote Link to post Share on other sites
Tajwan Posted May 30, 2013 Author Report Share Posted May 30, 2013 Mimo, ze zwierala, to dogialem mocniej, ale w niczym nie pomoglo Quote Link to post Share on other sites
DEMOS Posted May 30, 2013 Report Share Posted May 30, 2013 Sprawdz czy przy złączkach dobrze się zaciskają, i czy wtyczka do bateri nie jest poprzypalana lub zagięta jeżeli to wszytsko jest ok leć dalej, czy sprawny jest silnik? czy bateri szlak nie trafił? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted May 30, 2013 Report Share Posted May 30, 2013 Wtyczki tamyia sprawdz czy kabelki nie wylatuja z nich. Quote Link to post Share on other sites
Tajwan Posted May 30, 2013 Author Report Share Posted May 30, 2013 Wtyczki sa ok, silnik i batka tez, bo na starych kablach wszystko dziala, wiec nie wiem o co moze chodzic :| Quote Link to post Share on other sites
maop Posted May 30, 2013 Report Share Posted May 30, 2013 (edited) Kupiłem takie sam i wiem w czym tkwił problem. Jak widzisz, te dwie miedziane blaszki pozaginane nie stykają się. Musisz ze starej kostki wyciągnąć taki kwadratowy przewodnik(Okablowania, a raczej firma źle to przemyślała i zrobiła to jakby pod v2 anie v3 czyli że płytka selektora ma elementy przewodzace i je zwiera). Edited May 30, 2013 by maop Quote Link to post Share on other sites
Soul reaper Posted May 30, 2013 Report Share Posted May 30, 2013 Tak jak maop pisze kostka styków jest przystosowana do płytki selektora z miedzianą blaszką. Chińczycy ich nie stosują. Załóż okablowanie i zlutuj dwie blaszki, które będzie widać z zewnątrz gearboxa. Ewentualnie możesz wstawić kostkę ze starego okablowania. Quote Link to post Share on other sites
Tajwan Posted May 30, 2013 Author Report Share Posted May 30, 2013 Bardzo dziekuje za pomoc! Juz wszystko dziala :D Quote Link to post Share on other sites
Tajwan Posted May 31, 2013 Author Report Share Posted May 31, 2013 (edited) Pojawil sie nowy klopot, zlozylem gb, zlutowalem styki, ale po nacisnieciu spustu, grzeje sie tylko silnik i wydobywa sie dzwiek jakby cos chcialo ruszyc, po czym ustepuje :icon_neutral2: Edit: Podlaczajac stare kable do silnika i baterii, wszystko dziala jak nalezy, czyzbym cos zle polutowal? Edited May 31, 2013 by Tajwan Quote Link to post Share on other sites
DEMOS Posted May 31, 2013 Report Share Posted May 31, 2013 coś źle zlutowałeś (na opak) i silnik najprawdopodobniej kręci się w 2 stronę albo chce tyle że nie może, zamień kabelki na silniku i powinno być ok Quote Link to post Share on other sites
Tajwan Posted May 31, 2013 Author Report Share Posted May 31, 2013 Dziala, takie proste, a zarazem takie trudne ;) Dzieki! Quote Link to post Share on other sites
Tajwan Posted June 2, 2013 Author Report Share Posted June 2, 2013 Mam pewne pytanie, otoz kupilem glowice cylindra shs (typ krotki) oraz dysze uszczelniona shs (rowniez krotka) i po zlozeniu, dysza wystaje za daleko w komorze hu, przez co karabin nie strzela, w czym moze byc problem? Porownywalem ta dysze ze stockowa i byla okolo 1mm dluzsza od starej. Dodam, ze ta nowa na pewno jest bardziej wysunieta od poprzedniej niz ten ~1mm. Quote Link to post Share on other sites
DEMOS Posted June 3, 2013 Report Share Posted June 3, 2013 zeszlifować, zpiłować przystosować ale pamiętaj że lepiej spiłować mniej niż więcej, albo odesłać i zamienić na odpowiednią Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.