Czarex1324 Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Witam Chciałbym się was spytać o plecak w kamuflażu Marpat. Chciałbym go używać na co dzień do szkoły, i na niedzielne strzelanki. Czyli chyba potrzebuję plecaka około 30 l. Mój budżet to około 100- max 200 zł. Znalazłem takie coś, nie znam się na tym więc wspomóżcie : http://armyworld.pl/product-pol-1193-Plecak-Model-US-Assault-Pack-30L-Marpat.html PS.. Tak, szukałem na forum jak i u wujka Google. :icon_mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Odpuść sobie Mil-teca. Na Allegro dostaniesz w tym przedziale cenowym Assault Packa z zestawu ILBE. Quote Link to post Share on other sites
Czarex1324 Posted June 12, 2013 Author Report Share Posted June 12, 2013 Fakt, ale jest tylko 1 oferta, 160 zł ale zaraz kończy się :( Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 No i? Świat nie kończy się na Allegro. Szukaj gdzie indziej jeśli nie odpowiada Ci oferta z aukcji. Quote Link to post Share on other sites
Czarex1324 Posted June 12, 2013 Author Report Share Posted June 12, 2013 co najciekawsze, są oferty, ale tylko na obcokrajowych stronach, ale dzięki za pomoc :) Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Coś słabo szukałeś. W WMASGowym komisie wisi ogłoszenie o sprzedaży kilku Assault Packów. 2 miesiące temu inny użytkownik WMASGu sprzedawał Assault Packa - może jeszcze go ma? Na samym Allegro jest jeszcze jedna aukcja Assault Packa. Ja to znalazłem w ciągu 2 minut. Quote Link to post Share on other sites
Wukasz Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Tylko w ILBE wzmocnij sobie szelki bo się wyrywają Na dolnym wszyciu. I tak 1000x razy produkt milteca ,z małej litery, z premedytacją :) Quote Link to post Share on other sites