Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pakiet lipo ampedup


Recommended Posts

Tak, bo ogólnie targam ze sobą dwa akumulatory (ładownica była po to bo jeden był za długi do kolby.. no i zostało...)

do tej pory miałem 9,6 2000mAh od ASG i 10,8V 4000mAh (to "maleństwo" się nie mieściło) 9,6 nie uciągnie teraz i sprzedaje kumplowi... i potrzebuje drugi akum... no i zdecydowałem się na lipo, ale jestem zielony w ich temacie :icon_biggrin:

 

Wracając do tematu... nada się czy jakieś przeciwwskazania?

Martwi mnie to:

  • Maksymalny prąd ładowania: 2C - 4,4A - tylko z balanserem ! (jaki kurna balanser?)

 

EDIT: dobra wiem już co to balanser... cicho... :D

Dobra! to jeszcze raz! Nada się? :D

Edited by KaXardas
Link to post
Share on other sites

to z łaski swojej jak możesz - zapytaj serwisanta co się stanie po podłączeniu lipo 11,1V 2200mAh 80C do repliki z kablami niskooporowymi,mosfetem i stockowymi zębami xyt ;) na m135 oraz silniku neodymowym GE

szczerze jestem ciekaw odpowiedzi

Link to post
Share on other sites

to z łaski swojej jak możesz - zapytaj serwisanta co się stanie po podłączeniu lipo 11,1V 2200mAh 80C do repliki z kablami niskooporowymi,mosfetem i stockowymi zębami xyt :icon_wink: na m135 oraz silniku neodymowym GE

szczerze jestem ciekaw odpowiedzi

 

Dla Ciebie wszystko :* :icon_biggrin:

 

XYT o ile dobrze pamiętam to niezłe są...

Jak będę miał okazję to zapytam!

 

Dobra a pomoglibyście mi szukać bakterii skoro ma być C większe?

11.1V 25C i pojemność ponad 2000mAh... oraz żeby ~100zł kosztowała lub mniej

 

Myślę jeszcze o tym:

http://www.rcskorpio...towar/90009954/

 

ale nie różnią się niczym praktycznie :(

Edited by KaXardas
Link to post
Share on other sites

2 sposoby:

a) http://forum.wmasg.pl/topic/19780-pakiety-lipo/page__st__2140 zaczynając od końca czytasz temat i szukasz polecanych pakietów.