lukasz96pl Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Witam, po złożeniu gearboxa v2 od JG silnik w ogóle nie kręci zębatek, możliwe że tylko je lekko dotyka, poza tym kable i złącze baterii z kablami repliki jak i sama bateria mocno się grzeją po paru "strzałach". Dźwięk w gearboxie jest taki jakby bateria była rozładowana. Jak podłączę silnik, ale nie włożę go do chwyty pistoletowego to kręci normalnie na pojedynczym jak i ciągłym trybie. Co to może być? Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Za słaba bateria. Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted July 9, 2013 Author Report Share Posted July 9, 2013 Ok, podładuję i dam znać, ale dziwi mnie to grzanie. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Mogłeś źle złożyć gb i ma ogromne opory. Przez to się grzeje. Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted July 9, 2013 Author Report Share Posted July 9, 2013 Ładowałem baterię ponad godzinę i dalej to samo. Jak podłączę silnik pod wtyki ale nie włożę go do uchwytu pistoletowego to kręci normalnie. Quote Link to post Share on other sites
The-Naturat Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 ja bym obstawiał że silnik źle ułożony/dokręcony Quote Link to post Share on other sites
delin0m Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Przede wszystkim, jak wspomniał seger - źle złożony gearbox. Na przykład źle wykonane podkładkowanie. Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted July 9, 2013 Author Report Share Posted July 9, 2013 Zębatki kręciły się bez oporu przy otwartym gearboxie, a ich ułożenie chyba nie miało różnicy. To co mogłem źle złożyć? Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Podkładkowanie ma znaczenie i to ogromne. Popuść śrubę od regulacji silnika o 0.5-1 obrotu, może coś pomoże. Jeszcze zapytam jaka bateria? Stock? Jeśli regulacja nie pomoże ew bateria inna to podkładki. Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted July 9, 2013 Author Report Share Posted July 9, 2013 Regulowałem silnik - też nic nie pomogło. Bateria stockowa chinskiej firmy 8,4v 1500mAh (teraz w ogóle nie zasila nic, nie wiem czemu, zawiesiła mi się dzisiaj na kablach od repliki i możliwe że poszły w niej jakeś kable bo było je już widać z zewnątrz) . Czy możliwe jest zwarcie? Kable nie są takie gorące ale bezpiecznik ledwo można dotknąć. Quote Link to post Share on other sites
SirHawk Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Zmień baterię. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Podkładkowanie zębatek ma ogromne znaczenie. Albo będzie działać albo nie będzie działać. Albo będzie działać chwile bo zaraz się posypie gb. Moja rada: oddaj komuś kto Ci to złoży dobrze bo sam spartolisz i wydasz kupę kasy na części. Póki nie jest za późno. Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Najlepiej zrób tak jak Seger napisał. Ale jeśli musisz samemu to podczas podkładkowania skręcasz gb przynajmniej na 2 śruby i wtedy sprawdzasz czy się kręcą, nie mogą być zbyt duże luzy ale też nie może być zbyt ciasno. Tutaj masz parę rad(nawet tego nie czytałem) http://www.koalicjapolnoc.pl/news.php?readmore=445 Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted July 9, 2013 Report Share Posted July 9, 2013 Skoro nie czytałeś to po co polecasz? Po prostu metoda prób i błędów. Chwila roboty. Batka do śmietnika i kombinuj lepszą. Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted July 9, 2013 Author Report Share Posted July 9, 2013 (edited) Jeżeli nowa bateria nic nie pomoże to ile kosztowałby serwis tej repliki? Chodzi mi m. in o to podkładkowanie. Aha i jeszcze czy może być tak, że po złożeniu gearboxa w miejscach na osi zębatek są luzy tzn. można lekko przesunąć zębatki na szerokości gearboxa? Edited July 9, 2013 by lukasz96pl Quote Link to post Share on other sites
B3Lf öÖö (LastSniper) Posted July 10, 2013 Report Share Posted July 10, 2013 Też miałem podobny problem winą była batka. Powodzenia Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted July 10, 2013 Report Share Posted July 10, 2013 Tak, zębatki muszą mieć minimalny luz, ale nie mogą o siebie ocierać. Kup jakieś lipo 7.4 albo NiMH 9.6V, jednak przekonuje do lipo + ładowarka np imax B6. W sklepie Ci tego dobrze nie zrobią. Więc albo próbujesz sam, albo wysyłasz na forum do któregoś serwisanta. Przysiądź na spokojnie to sam to zrobisz. Quote Link to post Share on other sites
blackblut Posted July 10, 2013 Report Share Posted July 10, 2013 Skoro nie czytałeś to po co polecasz? Po prostu metoda prób i błędów. Chwila roboty. Batka do śmietnika i kombinuj lepszą. Gdzie napisałem że polecam? Taak da zbyt wysoko/nisko zębatkę silnikową i zaraz będzie coś zdupcone. A nie wymieniłeś może sprężyny na mocniejszą? Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted July 10, 2013 Report Share Posted July 10, 2013 (edited) Poczytaj o podkładkowaniu, bo jest tego na prawde na necie dużo, powoli, powoli i dasz radę. Trzeba cierpliwości, każdy kiedyś zaczynał :icon_smile: Edited July 10, 2013 by P&P Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted July 11, 2013 Author Report Share Posted July 11, 2013 Na baterii przerwał się przewód do - przylutowałem i niby na wyjściu jest prąd ale jutro jeszcze podłączę ją pod woltomierz, jak wyjdzie, że bateria jest dobra, to zostanie tylko podkładkowanie. Dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted July 11, 2013 Report Share Posted July 11, 2013 Sprawdź na innej baterii, a nie woltomierzem czy ta jest dobra. Stockową możesz na żarówkę podłączyć. Quote Link to post Share on other sites
lukasz96pl Posted July 12, 2013 Author Report Share Posted July 12, 2013 Stockowa jest dobra, bo po naładowaniu pokazuje lekko ponad 9V na woltomierzu. Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted July 12, 2013 Report Share Posted July 12, 2013 Mam starą batkę co pokazuje 8.4 czyli tyle ile powinna ale po podłączeniu słychać cykanie. Serio, spróbuj inną baterie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.