Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Grzanie się kabli i słaba praca silnika.


Recommended Posts

Witam, po złożeniu gearboxa v2 od JG silnik w ogóle nie kręci zębatek, możliwe że tylko je lekko dotyka, poza tym kable i złącze baterii z kablami repliki jak i sama bateria mocno się grzeją po paru "strzałach".

Dźwięk w gearboxie jest taki jakby bateria była rozładowana. Jak podłączę silnik, ale nie włożę go do chwyty pistoletowego to kręci normalnie na pojedynczym jak i ciągłym trybie. Co to może być?

Link to post
Share on other sites

Podkładkowanie ma znaczenie i to ogromne. Popuść śrubę od regulacji silnika o 0.5-1 obrotu, może coś pomoże. Jeszcze zapytam jaka bateria? Stock? Jeśli regulacja nie pomoże ew bateria inna to podkładki.

Link to post
Share on other sites

Regulowałem silnik - też nic nie pomogło. Bateria stockowa chinskiej firmy 8,4v 1500mAh (teraz w ogóle nie zasila nic, nie wiem czemu, zawiesiła mi się dzisiaj na kablach od repliki i możliwe że poszły w niej jakeś kable bo było je już widać z zewnątrz) . Czy możliwe jest zwarcie? Kable nie są takie gorące ale bezpiecznik ledwo można dotknąć.

Link to post
Share on other sites

Podkładkowanie zębatek ma ogromne znaczenie. Albo będzie działać albo nie będzie działać. Albo będzie działać chwile bo zaraz się posypie gb.

 

Moja rada: oddaj komuś kto Ci to złoży dobrze bo sam spartolisz i wydasz kupę kasy na części. Póki nie jest za późno.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli nowa bateria nic nie pomoże to ile kosztowałby serwis tej repliki? Chodzi mi m. in o to podkładkowanie.

Aha i jeszcze czy może być tak, że po złożeniu gearboxa w miejscach na osi zębatek są luzy tzn. można lekko przesunąć zębatki na szerokości gearboxa?

Edited by lukasz96pl
Link to post
Share on other sites

Tak, zębatki muszą mieć minimalny luz, ale nie mogą o siebie ocierać. Kup jakieś lipo 7.4 albo NiMH 9.6V, jednak przekonuje do lipo + ładowarka np imax B6. W sklepie Ci tego dobrze nie zrobią. Więc albo próbujesz sam, albo wysyłasz na forum do któregoś serwisanta.

Przysiądź na spokojnie to sam to zrobisz.

Link to post
Share on other sites
Skoro nie czytałeś to po co polecasz? Po prostu metoda prób i błędów. Chwila roboty. Batka do śmietnika i kombinuj lepszą.
Gdzie napisałem że polecam? Taak da zbyt wysoko/nisko zębatkę silnikową i zaraz będzie coś zdupcone.

 

A nie wymieniłeś może sprężyny na mocniejszą?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...