Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

G36K [ARES] - Eliminacja słabych punktów


Recommended Posts

Szukam repliki dla siebie. Padło na g36k ARES.

 

Nie jestem zielony. Ale czerwony też nie. Nie miałem wcześniej własnego AEGa. Nie rozkręcałem, nie podkręcałem, nie modyfikowałem... choć na brak umiejętności manualnych nie narzekam. I nie myślę żeby specjalnie bawiło mnie ciągłe grzebanie w replice.

Nie chce przesadnie jej modyfikować, bo jak mawiała moja babcia: "jak masz (trafić), to (trafisz)". Chciałbym po prostu mieć dobry sprzęt, który nie będzie mnie denerwował podczas zabawy.

 

Czy cokolwiek warto modyfikować? Jeśli tak to co?

[uprzedzam że nie chce wymieniać wszystkiego, zabierać dzieciom chleb od ust żeby mieć sprzęt idealny za milion złotych, a jedynie DOBRY, SOLIDNY sprzęt]

 

Znalazłem taką wypowiedź Nitro:

Wadą gearboxów jest, że każda wersja niezależnie od długości lufy ma cylinder typ 0. Dlatego G36 ma ~450fps, G36K ~400fps, a G36C ~360fps.Jak chcesz mieć te same osiągi co w G36 to musisz zmienić cylinder w C na typ2, a w K na typ 1.

[cały temat TUTAJ]

 

Przeczytałem też temat pt. G36 [ARES].

Ale nie znalazłem odpowiedzi.

 

Zwracam się do was jak do ekspertów.

Czy wystarczy że wymienię cylinder na typ 1 ? [Jeśli mam wymienić to jakiej firmy najlepiej?]

Czy warto zmienić w nim jeszcze coś?

Czy jest jakiś słaby punkt w tej replice, który warto już na początku wyeliminować?

 

Pozdrawiam serdecznie,

dan_

Edited by dan_
Link to post
Share on other sites

Zmiana cylindra na ów typ 1 da Ci skok FPSów, tak jak napisał Nitro. Zainteresuj się też częściami SHS, są tanie przy czym naprawdę dobre. Byłoby dobrze, jakbyś w okolicy miał osobę z chronometrem, żeby sprawdzić zachowanie FPSów, czy są w miarę stabilne.

Edited by SirHawk
Link to post
Share on other sites

W moim ARESie wszystko było kiepskie w środku -zębatki , silnik i do tego nieszczelności w zespole cylindra :icon_biggrin:

Ja szukając informacji o gietach znalazłem dużo pozytywów o ARESie. Stąd mój wybór.

 

Zmiana cylindra na ów typ 1 da Ci skok FPSów, tak jak napisał Nitro. Zainteresuj się też częściami SHS, są tanie przy czym naprawdę dobre. Byłoby dobrze, jakbyś w okolicy miał osobę z chronometrem, żeby sprawdzić zachowanie FPSów, czy są w miarę stabilne.

Na skoku fps'ów mi bardzo nie zależy ale chciałbym po prostu wykorzystywać potencjał repliki, jeśli ma źle dopasowany cylinder to logicznie jest go wymienić. Dlatego na to jestem niemal zdecydowany.

 

Przyjrzałem się częściom SHS - różnica w cenie jest spora [LINK] DF/SHS - 59/38zł. Nie znam tej firmy. Cena zachęca. Ale czy jakość jest rzeczywiście na tym samym poziomie?

 

A co z innymi częściami? Wymiana cylindra wystarczy żeby poprawić osiągi. A co pomoże mi poczuć że sprzęt jest 'pewny' i '~niezawodny'?

Chyba że stock jest poza tym cylindrem dobrą repliką i na początku zostawić go w spokoju.

Link to post
Share on other sites

Nie wiem, co musiałoby stać się, żeby cylinder w AEGu pękł :D.

 

Co Ci pomoże poczuć, że sprzęt jest pewny i niezawodny - oddać do znanego i szanowanego serwisanta, żeby porobił swoją magię, przyprawioną o wymianę części gearboxa, poprzedzoną o konsultacje z Tobą.

Link to post
Share on other sites

Tak jak napisałem: cylinder = osiągi.

 

A na co KONKRETNIE zwrócić uwagę jeśli chodzi o resztę części? Co jest awaryjne, co warto wymienić?

Wiem że mogę dać serwisantowi ale przed takim posunięciem pytam się tych którzy mają doświadczenie z tą repliką. Może ktoś może mi doradzić.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...