Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam.

Mam pewien problem. Mianowicie posiadam replikę M9 Socom Gear i od pewnego czasu kiedy strzelam przy każdym naciśnięciu spustu pistolet wali serią. Nawet po skończeniu kulek zamek nie zostaje w tylnej pozycji i zjawisko to trwa aż do wyczerpania green gazu... Miał już ktoś taki problem, albo może wie co jest grane?

Z góry dzięki.

 

Proszę o przeniesienie do właściwego działu, bo niechcący dodałem w złym.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Mam tę samą replikę i te same problemy miałem, ale udało mi się to naprawić własnoręcznie :icon_wink:

Za ogień full auto odpowiedzialna jest dźwignia idąca bezpośrednio od spustu, po odkręceniu okładziny chwytu z prawej, powinna iść równolegle do lufy nad palcem wskazującym, na jej końcu powinna być wypustka, jeśli jest wytarta ok 1-2mm z góry to znaczy, że musisz takową dźwignie kupić bo tak się beretty w systemie marui/kjw/we/hfc przerabia na autofire, btw odnośnie tej częśc robi je guarder http://www.specshop....u_do_M9i to2/M9. Ja nie musiałem kupować tej dźwigni, wystarczyło przeczyszczenie repliki, co nie zmienia faktu że jeśli jest ona wytarta to wina efektu auto leży po jej stronie. Spróbuj machnąć ją farbą, jak pomoże tzn że musisz kupić tę dźwignię, kiedy już farba się zetrze. Przesmaruj wszystko w tej replice, niech się przelewa nawet. U mnie po takim zabiegu hula aż miło, jeśli nie da rady to pisz, coś pomyślimy.

Jeśli chodzi o pozostawanie zamka z tyłu po ostatniej kulce, odpowiedzialna za to jest ta część: http://www.specshop....nna_-_M92_-_#14

Jeśli jest ona wytarta z lewej strony, to znaczy że trzeba ją wymienić bo nie dopycha odpowiednio blokady zamka. jeśli nie to naprawa jest bardzo prosta, wystarczy owinąć magazynek zaraz nad stopką taśmą izolacyjną lub czymkolwiek innym tak aby mag wchodził z lekkim oporem i nie latał, ale oczywiście też tak aby dało się go wyjąć.

Pozdr

PS. opis naprawy trybu auto powstał dzięki pomocy kolegi sjzmiska, który mi pomógł kiedy ja miałem ten problem :icon_smile:

Edited by MacKraw
Link to post
Share on other sites

Akurat zwalniacz zamka/podajnik kulek nie musi być wcale winny. Poprostu ogień ciągły wynikający ze zużycia części a nie z konstrukcji repliki będzie kiepski - kurek spada razem z zamkiem, przez co może z mniejszą mocą wciskać zawór (zamek może spowalniać kurek). Co więcej zawór w magazynku otworzy się zanim mechanizm się uszczelni (zamknie się zamek) - brak pełnej drogi zamka, a więc i brak zatrzymania się zamka bez kulek. W przypadku replik gdzie ogień ciągły występuje fabrycznie zamontowany jest opóźniacz kurka.

Link to post
Share on other sites

Co do blokowania zamka w tylnym położeniu po ostatnim strzale to zwalniacz zamka/podajnik kulek jest prawdopodobnie winny, lecz do ognia auto ma się on nijak. Zużycie części- najczęściej wina efektu auto wynikająca ze zużycia leży po stronie dźwigni spustu, przynajmniej w m9tkach. Napisałem to w poprzedniej mojej wiadomości, więc czytaj ze zrozumieniem bo naprawy które opisałem dotyczą dwóch różnych problemów.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

No to super.

Podczas próby złożenia klamki po czyszczenie pękł mi kawałek szkieletu wewnętrznego... I teraz pytanie gdzie mogę go dostać bo sam już szukałem po sklepach i pisałem do paru czy mogą sprowadzić taką cześć jednak z marnym skutkiem :(

Link to post
Share on other sites

Za full auto odpowiada w 90% przypadków zjechana listwa spustowa jak podał MacKraw, a z blokowaniem zamka z tyłu może być różne bo w WE/SG blokada zamka potrafi mieć tak potężne luzy że po prostu nie sięga "dzyndzla" w magu który ma go podnieść.

 

Jeżeli jednak u ciebie nie lata na wszystkie strony, to w tej kolejności, -

Wyczyścić i DELIKATNIE nasmarować klamkę (Wyczyścić, i przetrzeć nasączoną ścierką, ma być tłuste, a nie pływać w olejku).

Sprawdzić zatrzask maga czy sie nie wyrobił i mag siedzi niżej przez co nie odrzuca zamka do końca (wątpie bo masz metalowy).

Sprawdzić cylinder gazowy, czy nie pęknięty i w jakim stanie jest uszczelka na tłoczku gazowym.

No i oczywiście po wywaleniu dość szybko całego maga to nie masz co liczyć na zablokowanie zamka :P

 

Za smarowanie repliki tak że się z niej "leje" to powinni za jaja wieszać...

Link to post
Share on other sites

Tam chyba pin wchodzi w ten odłamany fragment? Kiedyś naprawiałem takie pęknięcie przez przewiercenie korpusu i wstawienie dłuższego pinu, dzięki czemu trzymało się na miejscu - chyba działało, ale nie pamiętam dokładnie bo to dawno temu było.

Link to post
Share on other sites

chodzi o to że w opisie tej części, w linku jest schemat pokazujący wszystkie części tej repliki. Masz kliknąć w ,,Szczegółowy wykaz części WE M92 >> tutaj << " i pokaże Ci się ten schemat. Znajdź część która Cię interesuje i zapytaj speca o część zamienną nr 18. Bo chyba o tę Ci chodzi. Ale nie jestem pewien bo Twój obrazek mi się nie wyświetla. Tak więc upewnij sie czy to ta część i napisz do nich. Ot co ;)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Sory że tak długo :)

Więc tak: nie będą mieli tego do końca roku na pewno. Jak będą mieli to można, ale ,,na lewo" to załatwić. Najlepszą opcją jest oddanie tego na serwis, wtedy będą zmuszeni tę część sprowadzić (ok2 tyg). A i jeśli chodzi o koszty to nie wiadomo ile dokładnie ale w 60 zł powinno się to zamknąć z tego co mi mówili.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...