CoDam Posted September 5, 2013 Report Share Posted September 5, 2013 Witam. Mam pewien problem. Mianowicie posiadam replikę M9 Socom Gear i od pewnego czasu kiedy strzelam przy każdym naciśnięciu spustu pistolet wali serią. Nawet po skończeniu kulek zamek nie zostaje w tylnej pozycji i zjawisko to trwa aż do wyczerpania green gazu... Miał już ktoś taki problem, albo może wie co jest grane? Z góry dzięki. Proszę o przeniesienie do właściwego działu, bo niechcący dodałem w złym. Quote Link to post Share on other sites
CoDam Posted September 5, 2013 Author Report Share Posted September 5, 2013 problem zażegnany-temat do zamknięcia. Quote Link to post Share on other sites
CoDam Posted September 6, 2013 Author Report Share Posted September 6, 2013 jednak nie :/ przeczyściłem replikę i problem zniknął jednak następnego dnia znów jest to samo... Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted September 6, 2013 Report Share Posted September 6, 2013 A przeczyściłeś do ostatniej śrubki czy zdjąłeś zamek i przetarłeś prowadnice :D Quote Link to post Share on other sites
CoDam Posted September 6, 2013 Author Report Share Posted September 6, 2013 Rozłożyłem wczoraj do zera i wyczyściłem. Złożyłem, wystrzeliłem jeden magazynek-wszystko ok. Dzisiaj sprawdzam czy nadal jest tak super a tu znowu ten sam problem... Quote Link to post Share on other sites
MacKraw Posted September 22, 2013 Report Share Posted September 22, 2013 (edited) Mam tę samą replikę i te same problemy miałem, ale udało mi się to naprawić własnoręcznie :icon_wink: Za ogień full auto odpowiedzialna jest dźwignia idąca bezpośrednio od spustu, po odkręceniu okładziny chwytu z prawej, powinna iść równolegle do lufy nad palcem wskazującym, na jej końcu powinna być wypustka, jeśli jest wytarta ok 1-2mm z góry to znaczy, że musisz takową dźwignie kupić bo tak się beretty w systemie marui/kjw/we/hfc przerabia na autofire, btw odnośnie tej częśc robi je guarder http://www.specshop....u_do_M9i to2/M9. Ja nie musiałem kupować tej dźwigni, wystarczyło przeczyszczenie repliki, co nie zmienia faktu że jeśli jest ona wytarta to wina efektu auto leży po jej stronie. Spróbuj machnąć ją farbą, jak pomoże tzn że musisz kupić tę dźwignię, kiedy już farba się zetrze. Przesmaruj wszystko w tej replice, niech się przelewa nawet. U mnie po takim zabiegu hula aż miło, jeśli nie da rady to pisz, coś pomyślimy. Jeśli chodzi o pozostawanie zamka z tyłu po ostatniej kulce, odpowiedzialna za to jest ta część: http://www.specshop....nna_-_M92_-_#14 Jeśli jest ona wytarta z lewej strony, to znaczy że trzeba ją wymienić bo nie dopycha odpowiednio blokady zamka. jeśli nie to naprawa jest bardzo prosta, wystarczy owinąć magazynek zaraz nad stopką taśmą izolacyjną lub czymkolwiek innym tak aby mag wchodził z lekkim oporem i nie latał, ale oczywiście też tak aby dało się go wyjąć. Pozdr PS. opis naprawy trybu auto powstał dzięki pomocy kolegi sjzmiska, który mi pomógł kiedy ja miałem ten problem :icon_smile: Edited September 22, 2013 by MacKraw Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted September 22, 2013 Report Share Posted September 22, 2013 Akurat zwalniacz zamka/podajnik kulek nie musi być wcale winny. Poprostu ogień ciągły wynikający ze zużycia części a nie z konstrukcji repliki będzie kiepski - kurek spada razem z zamkiem, przez co może z mniejszą mocą wciskać zawór (zamek może spowalniać kurek). Co więcej zawór w magazynku otworzy się zanim mechanizm się uszczelni (zamknie się zamek) - brak pełnej drogi zamka, a więc i brak zatrzymania się zamka bez kulek. W przypadku replik gdzie ogień ciągły występuje fabrycznie zamontowany jest opóźniacz kurka. Quote Link to post Share on other sites
MacKraw Posted September 22, 2013 Report Share Posted September 22, 2013 Co do blokowania zamka w tylnym położeniu po ostatnim strzale to zwalniacz zamka/podajnik kulek jest prawdopodobnie winny, lecz do ognia auto ma się on nijak. Zużycie części- najczęściej wina efektu auto wynikająca ze zużycia leży po stronie dźwigni spustu, przynajmniej w m9tkach. Napisałem to w poprzedniej mojej wiadomości, więc czytaj ze zrozumieniem bo naprawy które opisałem dotyczą dwóch różnych problemów. Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted September 22, 2013 Report Share Posted September 22, 2013 To Ty czytaj ze zrozumieniem. Full auto może powodować brak pełnego cofania się zamka, co powoduje brak jego zatrzymania (nie cofnie się na tyle, aby zaczepić się o zatrzask). Dlatego zatrzask NIE MUSI być winny (ale oczywiście może). Quote Link to post Share on other sites
CoDam Posted October 5, 2013 Author Report Share Posted October 5, 2013 No to super. Podczas próby złożenia klamki po czyszczenie pękł mi kawałek szkieletu wewnętrznego... I teraz pytanie gdzie mogę go dostać bo sam już szukałem po sklepach i pisałem do paru czy mogą sprowadzić taką cześć jednak z marnym skutkiem :( Quote Link to post Share on other sites
MacKraw Posted October 6, 2013 Report Share Posted October 6, 2013 jaka część Ci pękła? Quote Link to post Share on other sites
rogal138 Posted October 6, 2013 Report Share Posted October 6, 2013 Za full auto odpowiada w 90% przypadków zjechana listwa spustowa jak podał MacKraw, a z blokowaniem zamka z tyłu może być różne bo w WE/SG blokada zamka potrafi mieć tak potężne luzy że po prostu nie sięga "dzyndzla" w magu który ma go podnieść. Jeżeli jednak u ciebie nie lata na wszystkie strony, to w tej kolejności, - Wyczyścić i DELIKATNIE nasmarować klamkę (Wyczyścić, i przetrzeć nasączoną ścierką, ma być tłuste, a nie pływać w olejku). Sprawdzić zatrzask maga czy sie nie wyrobił i mag siedzi niżej przez co nie odrzuca zamka do końca (wątpie bo masz metalowy). Sprawdzić cylinder gazowy, czy nie pęknięty i w jakim stanie jest uszczelka na tłoczku gazowym. No i oczywiście po wywaleniu dość szybko całego maga to nie masz co liczyć na zablokowanie zamka :P Za smarowanie repliki tak że się z niej "leje" to powinni za jaja wieszać... Quote Link to post Share on other sites
MacKraw Posted October 6, 2013 Report Share Posted October 6, 2013 @up a masz pomysł co zrobić jak ma luzy i nie sięga tego dzyndzla? bo to jest jedyna wada aktualnie w mojej m9 SG, a była z tym na serwisie specshopu, blokada została owinięta taśmą teflonową i to miało niby pomóc, niestety nic to nie zmieniło -,- Quote Link to post Share on other sites
CoDam Posted October 7, 2013 Author Report Share Posted October 7, 2013 Quote Link to post Share on other sites
-Otto- Posted October 7, 2013 Report Share Posted October 7, 2013 Tam chyba pin wchodzi w ten odłamany fragment? Kiedyś naprawiałem takie pęknięcie przez przewiercenie korpusu i wstawienie dłuższego pinu, dzięki czemu trzymało się na miejscu - chyba działało, ale nie pamiętam dokładnie bo to dawno temu było. Quote Link to post Share on other sites
CoDam Posted October 7, 2013 Author Report Share Posted October 7, 2013 A wie ktoś może czy to można wgl. gdzieś kupić? Quote Link to post Share on other sites
MacKraw Posted October 8, 2013 Report Share Posted October 8, 2013 (edited) oj będzie ciężko. w pierwszej kolejności napisz do specshopu czy Ci sprzedadzą część zamienną nr 18, jak odpowiedzą że nie to wyślij im na serwis, na 100% procent wstawią nową. Upewnij się jeszcze tu http://www.specshop....nna_-_M92_-_#10 czy to jest ta część (klikasz w <<tutaj>>) :) Edited October 8, 2013 by MacKraw Quote Link to post Share on other sites
CoDam Posted October 9, 2013 Author Report Share Posted October 9, 2013 (edited) Zara, nie za bardzo rozumiem co ta część- http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=10758&name=WE_-_Czesc_zamienna_-_M92_-_#10 ma wspólnego z pękniętym szkieletem... Edited October 9, 2013 by CoDam Quote Link to post Share on other sites
MacKraw Posted October 9, 2013 Report Share Posted October 9, 2013 chodzi o to że w opisie tej części, w linku jest schemat pokazujący wszystkie części tej repliki. Masz kliknąć w ,,Szczegółowy wykaz części WE M92 >> tutaj << " i pokaże Ci się ten schemat. Znajdź część która Cię interesuje i zapytaj speca o część zamienną nr 18. Bo chyba o tę Ci chodzi. Ale nie jestem pewien bo Twój obrazek mi się nie wyświetla. Tak więc upewnij sie czy to ta część i napisz do nich. Ot co ;) Quote Link to post Share on other sites
CoDam Posted October 9, 2013 Author Report Share Posted October 9, 2013 Aaa, już rozumiem :) Wysłałem e-maila do nich i czekam na odpowiedz. Quote Link to post Share on other sites
CoDam Posted October 17, 2013 Author Report Share Posted October 17, 2013 po długim czasie odpisali że nie mają tej części ani możliwości sprowadzenia jej... Quote Link to post Share on other sites
MacKraw Posted October 17, 2013 Report Share Posted October 17, 2013 dobra, jutro bedę pewnie w specu to zapytam o tą część i napiszę co i jak :) Quote Link to post Share on other sites
CoDam Posted October 18, 2013 Author Report Share Posted October 18, 2013 Dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
MacKraw Posted November 9, 2013 Report Share Posted November 9, 2013 Sory że tak długo :) Więc tak: nie będą mieli tego do końca roku na pewno. Jak będą mieli to można, ale ,,na lewo" to załatwić. Najlepszą opcją jest oddanie tego na serwis, wtedy będą zmuszeni tę część sprowadzić (ok2 tyg). A i jeśli chodzi o koszty to nie wiadomo ile dokładnie ale w 60 zł powinno się to zamknąć z tego co mi mówili. Quote Link to post Share on other sites
Guest (ID:6452) Posted November 12, 2013 Report Share Posted November 12, 2013 Szkielet wewnętrzny. Dexter ma tzn miał jeszcze pare dni temu jak go o to pytałem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.