Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Scenariusze na 6-8 osób.


Recommended Posts

Znacie jakieś ciekawe scenariusze na 6-8 osób? Nie potrzebuję rozbudowanej fabuły, ale fajnie by było np. zagrać coś na 2 teamy. Jeśli możecie to proszę, by był to scenariusze trwające 30-60 min. Z góry dziękuję za odpowiedź i proszę o szybką pomoc, bo potrzebuję na jutro tych scenariuszy.

Edited by Piotrek99
Link to post
Share on other sites

My kiedyś jeszcze graliśmy w przejęcie walizki z forsą. Rolę walizki pełnił 5 litrowy baniak po wodzie mineralnej (napełniony wodą żeby dodać troche wagi). Jedna drużyna miała bronić baniaka, a druga go przejąć. Oczywiście zabicie drużyny przeciwnej także dawało zwycięstwo i 9/10 gier właśnie w ten sposób się kończyło.

Link to post
Share on other sites

A, przepraszam, ile czasu i wysiłku chce autor tematu poświęcić na zorganizowanie scenariusza? I czy chce sam w nim uczestniczyć, czy dopuszcza, że przygotuje zabawę dla innych, a sam będzie tylko sędziował?

 

Np. może "Żelazne Ptaki" mogły by się sprawdzić przy 2 patrolach po 3-4 osoby. Ciężko by było, bo liczby elementów nie można za bardzo zredukować, ale mogą to być mniejsze i lżejsze fanty, niż pięciolitrowe baniaki z wodą...

Link to post
Share on other sites

2 drużyny. W przypadku trafienia osoba staje i podnosi ręce do góry dając w ten sposób znak że jest martwa. Może ją "ożywić" (klepiąc w ramię lub inne miejsce) zarówno osoba ze swojej drużyny jak i z przeciwnej. W tym drugim przypadku "ożywiony" przechodzi do drugiej drużyny. Gra kończy się w momencie całkowitego wyeliminowania drużyny przeciwnej.

Link to post
Share on other sites

2 drużyny. W przypadku trafienia osoba staje i podnosi ręce do góry dając w ten sposób znak że jest martwa. Może ją "ożywić" (klepiąc w ramię lub inne miejsce) zarówno osoba ze swojej drużyny jak i z przeciwnej. W tym drugim przypadku "ożywiony" przechodzi do drugiej drużyny. Gra kończy się w momencie całkowitego wyeliminowania drużyny przeciwnej.

Grałem kiedyś w takim scenariuszu, FAJNA zabawa. Szybko, dynamicznie, a pod koniec chaotyczna rozpierducha. Ale przede wszystkim dużo funu

Link to post
Share on other sites

Znajdź w okolicy teren leśny, mało uczęszczany, o rozmiarach ok 3 na 3 km. Wybierz się tam z mapą. Znajdź 2 - 4 charakterystyczne punkty (bunkier, słup, okop itp.). Jedna drużyna ma przeprowadzić rozpoznanie - zrobić zdjęcie każdego obiektu i zdjąć przypięty pasek (taśma, worek - coś łatwego do zobaczenia i zabrania), druga - uniemożliwić te działania. Dodaj fabułę, zasady "zabezpieczania" obiektów, przygotuj mapy i heja w teren!

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Znajdź w okolicy teren leśny, mało uczęszczany, o rozmiarach ok 3 na 3 km. Wybierz się tam z mapą. Znajdź 2 - 4 charakterystyczne punkty (bunkier, słup, okop itp.). Jedna drużyna ma przeprowadzić rozpoznanie - zrobić zdjęcie każdego obiektu i zdjąć przypięty pasek (taśma, worek - coś łatwego do zobaczenia i zabrania), druga - uniemożliwić te działania. Dodaj fabułę, zasady "zabezpieczania" obiektów, przygotuj mapy i heja w teren!

 

Impreza nie do ogarnięcia i nie mająca sensu 3 osoby nie są w stanie upilnować trzech obiektów na terenie 3x3 km, to raz.

Dwa czas potrzebny na sensowne przeszukanie takiego terenu w 3 osoby to minimum 3 godziny zabawy, czyli jak trafiamy na obiekt którego pilnują te trzy osoby wystarczy położyć się pod drzewem, odczekać z 30 minut i na bank się zwiną myśląc że trzeba pilnować innego, żeby sobie postrzelać. wtedy załatwiamy ten obiekt i idziemy za nimi do drugiego i znów czekamy aż pójdą do trzeciego. nuda...

 

Pomyśl o zabawie na zasadzie: 1-2 to poszukiwani a reszta ma ich znaleźć/odstrzelić. Tym uciekającym dajesz tylko pistolety a reszta z AEGami ich szuka/goni.

 

Pomysł kolejny to działania "anty snajperskie" snajper albo para snajperska ma za zadanie np znaleźć jakiś obiekt, obserwować go, przygotować np jego szkic/zdjęcia itp. Reszta zabezpiecza obiekt.

 

Wersja poprzedniego pomysłu to oklepane w filmach szkolenie snajperów: kilka celi między nimi kilku wojaków plus jeden dwóch obserwatorów. Snajper ma za zadanie odstrzelić np 5 z 8 tarcz żeby "wygrać" a reszta ma go znaleźć. Teren tak przygotować żeby replika używana przez snajpera nie dała szans na odstrzelenie dwóch celów z jednego miejsca.

 

Tyle.

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...

może coś takiego :

  1. Flagowanie

 

Czas gry: 1h

Start: Na respawnach

Cel: Zebrać jak najwięcej flag, każda warta jest jeden punkt

Zasady: Każdy z graczy dostaję flagę, z którą się porusza po polu walki. Gdy ginie zostawia flagę w miejscu swojej śmierci i wraca na resp. Wtedy przeciwnik ma szansę podnieść flagę ofiary. Gdy gracz posiada więcej niż jedną flagę w momencie śmierci zostawia wszystkie, które posiadał.

Szybkie respy – po śmierci wracamy na respa dotykamy go i możemy od razu wracać do walki. Po upływie czasu podliczamy punkty.

Składy: jeśli się da dzielimy równo

Link to post
Share on other sites

W 6 osób graliśmy też tak, że wszyscy rozchodzili się tak aby nie widzieć się nawzajem i o ustalonej godzinie zaczynaliśmy grę. Każdy przeciwko każdemu ale jeśli trafiłeś przeciwnika to ten dołączał do Ciebie i tak "zbierało się" drużynę. Wygrywał ten, który "skompletował" sobie ekipę poprzez trafienia. Można dodać też element klepnięcia odstrzelonego kolegi i wtedy dołącza do klepiącego ale niekoniecznie będzie to ten, który strzelał.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Wybieracie teren- raczej mały- ale z krzaczorami, dołami. 5 graczy chowa się w wybranych przez siebie miejscu, którego nie może opuścić. Jeden gracz przedziera się. Każdy z piątki jedno życie, a ten jeden ma dwa życiorysy. Czas na dotarcie z punktu A do B 30 min.

Opcje:

-Każdy trafiony z tej piątki przechodzi na stronę jednego gracza.

-Piątka używa tylko pistoletów

Link to post
Share on other sites

Można bawić się w eskortę VIP'a.

Sam pomysł zabawy jest tym bardziej absurdalny (i za razem dający masę radochy), że zabójcy wiedzą dokładnie którędy cel z obstawą będzie przechodził.

 

Na 5-6 osób w sam raz. Już nawet nie chodzi o wygrywanie. Samo mozolne posuwanie się do przodu pompuje nieźle adrenalinę.

I tak- da się taką rundę wygrać będąc w drużynie VIPa.

Link to post
Share on other sites

Jedna drużyna atakuje, druga broni. Do obrony są trzy punkty oddalone od siebie o 150 metrów (jeden za drugim). Obrona pierwszego punktu - resp dla obrońców na drugim punkcie. Atakujący repsa mają 150 metrów w drugą stronę. Teren w miarę wąski, max 100 metrów - tak żeby nie dało się obejść od tyłu. Gdy pierwszy punkt zdobyty obrońcy bronią drugiego punktu, respa mają w trzecim. Atakujący repsa mają w pierwszym. Gdy zdobyte są dwa punkty, obrońcy mają medyka - leczy bez limitu w jakiś tam przez Was określony sposób. Atakujący respią się w punkcie drugim. U nas wyszło to bardzo sympatycznie, teren mamy z licznymi góreczkami i dołkami, z jednej strony zaebiście ostra skarpa, z drugiej strony droga. Jeanka wyszła znakomita, dynamicznie i z adrenalinką. Graliśmy po 3 osoby.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Zombie mod CQB:

350 FPS

Single fire

Full contact

Resp dotykowy

 

Jeden gracz to zombie-matka, wykorzystuje replikę shotgun'a. Trafienie z shotguna powoduje zarażenie i dołączenie do zombie-matki po respie. Trafienia w ludzi w asyscie zombie-matki są zarażające, trafienia bez obecności zombie-matki nie zarażają.

 

Wygrana zombie: wszyscy stają się zombie.

Wygrana ludzi: zombie-matka ginie 3/5/x razy.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...