Dread Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Tak czysto teoretycznie - a może dałoby radę opracować gearbox typowo pod Grozę? Jakby przesunąć cylinder maksymalnie do góry, dyszę dać nieosiowo z cylindrem jak w V7, silnik na płasko w miejsce spustu, a kostkę spustową na cięgnach maksymalnie do przodu. Trochę miejsca by się jeszcze zdobyło przesuwając komorę hopka maksymalnie w stronę wylotu i modyfikując magazynek (Groza nie musi, ba wręcz nie powinna mieć wymiennego magazynka z AK). Szkielet takiego boxa byłby wydrukowany w 3D. Gearboxy V3 drukowane wytrzymują do 400FPS, jak dodatkowo zaprojektuje się wsporniki, można też od razu zaprojektować wzmocnienia ze stali, tak jak do emkowych gearboxów. Jak coś, mam dostęp do drukarki, nie potrafię jeszcze modelować :P Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted November 16, 2013 Author Report Share Posted November 16, 2013 @st1tch nie ma jakiś większych problemów replika jest stosunkowo lekka waży niecałe 3kg dla porównania WSS z PSO-1 to 4 kg a AKS74 z GP25 i szyną z EOt to już 5 kg. @ Dread Pomysł niegłupi, ale co z batką. Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Na baterię pozostaje trochę miejsca - rura gazowa, front z chwytem pistoletowym, ewentualnie tłumik, w ostateczności atrapa granatnika. W dobie małych baterii modelarskich nie jest to straszny problem. Baterię można podzielić, nie wszystkie ogniwa muszą iść w jednym pakiecie. Na biurku mam gotowy projekt kolby do Vintoreza z miejscem na baterię, jak tam weszła, to wszędzie wlezie :) Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted November 16, 2013 Author Report Share Posted November 16, 2013 Front odpada ze względu na przeniesienie spustu, no chyba ze mikro styk i zero selektora. Nie tłumacz mi proszę jak podzielić lipola ok ;) P.S. Batka w kolbie WSS jest na rusmili u dexa ;) Quote Link to post Share on other sites
dik89 Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 a gb z p90 nie byłby dobry? pasowalby do opisu Dread'a. wymiarówki nie znam, ale moze by był krótszy niz gb v1 Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Ja lipola zawsze dzieliłem siekierą ;) W każdym razie sam widzisz, że problemu z batką nie będzie. Jak się uprzesz, to nawet w stopkę kikuta po kolbie coś płaskiego władujesz. :) Box z P90 nie podpasuje, silnik będzie wystawał, już lepiej użyć w takim wypadku V3 modyfikowanej po soldacku, nie ma wtedy problemu z selektorami i innymi takimi. P90 wymiarowo nadaje się do Jantara, albo do Vepra, bo one mają bulby pod korpusem. Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted November 16, 2013 Author Report Share Posted November 16, 2013 No Jantar niezupełnie ;) A GB V3 tylko jeżeli zamontujesz popychacz z przeniesieniem nad którym właśnie pracuję :) Quote Link to post Share on other sites
x54 Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 Niemal idealny jest gearbox T1 Real Sworda z Type 97 Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted November 16, 2013 Report Share Posted November 16, 2013 O tym samym pomyślałem. Ale trudno dostać w całości takiego GB od typa. Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted November 17, 2013 Author Report Share Posted November 17, 2013 Moim zdaniem nie wejdzie. Przy układzie cylinder a pod silnik ni dy rydy. Quote Link to post Share on other sites
x54 Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Ja kiedyś mierzyłem. Jest za wysoki o jakies 5mm - co nie jest dramatem. Lepiej wyciąć w body szczelinę od spodu z której ledwo co wystaje GB niż dorabiać tył i mieć prawie cały silnik pod korpusem Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Jeśli chodzi o gotowce, to ja skłaniałem się bardziej ku wynalazkom typu gb z mp7, skorpiona, czy z jakiś aepów. Muszę czym prędzej ogarnąć program do projektowania wydruków, zrobi się wtedy gearbox idealny. Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted November 17, 2013 Author Report Share Posted November 17, 2013 (edited) To że jest za wysoki to pikuś, zapomniałeś o osiowości z cylindrem->lufą. Nawet przy najniższej głowicy (nieosiowej) i tak będzie wystawał, a do tego dojdzie problem z magazynkami. Jak wciśniesz zwalniacz maga skoro będzie trzeba w tym miejscu ciąć body pod wystający GB? P.S. GB z AEP to nie dla mnie nic z tego nie wycisnę a replika ma strzelać nie pluć, ogarniaj projektowanie :) Edited November 17, 2013 by mg schutze Quote Link to post Share on other sites
ST1TCH Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 (edited) <Wyprzedził mnie Mg shutze>. A co drukowanych gb. Być może, dobrym rozwiązaniem było by na podstawie wydruku zrobić formę i pokombinować z odlewami? Dobra mieszanka, pod wysoką temperaturą i ciśnieniem? Edited November 17, 2013 by ST1TCH Quote Link to post Share on other sites
x54 Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 O niczym nie zapomniałem. Miałeś taki gearbox w rękach i mierzyłeś do body od AK? Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted November 17, 2013 Author Report Share Posted November 17, 2013 (edited) O LOL ty chyba dalej nie rozumiesz o co mi chodzi? Dobrze obrazkowo: Porównaj do tego: Chcesz mi wmówić ze to wejdzie? To teraz weź body od AK i zobacz co wypada na pocięciu tym od spodu przy GB V3. Otóż zwalniacz magazynka .... Dalej chcesz się upierać? A żeby było zabawniej to w podcięcie w GB V3 wchodzi magazynek jeszcze... Edited November 17, 2013 by mg schutze Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Odlew fajna rzecz, jak masz luźne 120 tysięcy złotych to możemy działać :) Na tekcascie gearboxa nie zrobisz, musisz mieć znal o wysokiej zawartości aluminium (30%) i formy metalowe. Opłaca się to robić przy ogromnych zamówieniach. W warunkach średniego przedsiębiorstwa zrobisz odlew ze zwykłego znalu, o zawartości al w okolicach 5%, ten stóp nada się na części zewnętrzne, ale nie na bebechy. Quote Link to post Share on other sites
x54 Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 (edited) O LOL ty chyba dalej nie rozumiesz o co mi chodzi? Dobrze obrazkowo: Porównaj do tego: Chcesz mi wmówić ze to wejdzie? To teraz weź body od AK i zobacz co wypada na pocięciu tym od spodu przy GB V3. Otóż zwalniacz magazynka .... Dalej chcesz się upierać? Tak bo ja to fizycznie dopasowywałem a nie na zdjęciu. Inna sprawa,że zafiksowałeś się na tym iż komora HU musi być w tym samym miejscu. Nie musi i konstrukcja maga tez nie musi być taka sama jak w AK. Poza tym gb można ustawić "do góry nogami" Dodatkowo zatrzask magazynka nie musi być zamocowany na całej szerokości body tylko do ścianek. Są też inne rozwiązania niż standardowe. A selektor do niczego nie jest potrzebny- od tego jest elektronika. Edited November 17, 2013 by x54 Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted November 17, 2013 Author Report Share Posted November 17, 2013 Heh to się uśmiałem, a jak myślisz gdzie jest komora HU w Grozie w WSS, w AS WAŁ, w K43 w PK mojej produkcji? w tym samym miejscu co w GB V3? LOL jaja se robisz? Konstrukcja maga musi być taka sama bo nic innego tam nie wymyślisz, a to z jednej ciekawej przyczyny konstrukcja shelsa i hicapa dyktuje pewne prawa i obowiązki i jak zaczniesz w tym dłubać to się przekonasz. Do góry nogami GB T1??? To nie zamkniesz pokrywy, wystarczy pomierzyć nawet ze zdjęć, chyba, że silnik w GB T1 jest węższy ... LOL Magazynek nie musi być zamocowany co do szerokości ścianek? A jak zamontujesz zwalniacz magazynka jak tym miejscu wyjdzie ci body GB T1? I co zrobisz na zewnątrz zamocujesz? Elektronika ? Jaka, sam opracujesz? Zacietrzewienie wsadź sobie w buty. Jak podłubiesz trochę przy tych pierdołach to wróć i pokaż owoce, porozmawiamy. Na ten czas nie mamy o czym, twoje teorie, kontra moja praktyka. Quote Link to post Share on other sites
Maza94 Posted November 17, 2013 Report Share Posted November 17, 2013 Tak to jest jak się ktoś wypowiada, nie mając części przed sobą. Quote Link to post Share on other sites
x54 Posted November 18, 2013 Report Share Posted November 18, 2013 Konstrukcja maga musi być taka sama bo nic innego tam nie wymyślisz, a to z jednej ciekawej przyczyny konstrukcja shelsa i hicapa dyktuje pewne prawa i obowiązki i jak zaczniesz w tym dłubać to się przekonasz. Nie wiem skąd u Ciebie przeświadczenie, ze nie grzebałem. To raz. A dwa - to że Ty nie potrafisz czegoś wykombinować, nie znaczy,że ktoś inny nie potrafi. Dlaczego akurat HI-cap? Co to nie ma innych rodzajów magazynków? Wkład nie musi pochodzic od AK. Do góry nogami GB T1??? To nie zamkniesz pokrywy, wystarczy pomierzyć nawet ze zdjęć, chyba, że silnik w GB T1 jest węższy ... Dlatego właśnie pisałem o szczelinie w body i wypuszczeniu fragmentu dołem. Myślisz ,że na śweicie istnieje tylko jeden rodzaj silnika? Magazynek nie musi być zamocowany co do szerokości ścianek? Nie rozumiem o czym piszesz, o niczym takim nie wspominałem. A jak zamontujesz zwalniacz magazynka jak tym miejscu wyjdzie ci body GB T1? Opisałem ci wyżej ale Ty nie zrozumiałeś i poprzekręcałeś to co napisałem. Elektronika ? Jaka, sam opracujesz? To że Ty czegoś nie potrafisz nie znaczy, ze inni nie potrafią. Dla twojej wiadomości - przeniesienie elektroniczne spustu jest dziecinnie proste (z wykorzytaniem istniejących Mosfetów) wystarczy przelutować dwa kabelki. Zacietrzewienie wsadź sobie w buty. Jak podłubiesz trochę przy tych pierdołach to wróć i pokaż owoce, porozmawiamy. Na ten czas nie mamy o czym, twoje teorie, kontra moja praktyka. Zacietrzewienie? Chyba z Twoje strony. Zaraz chłopie eksplodujesz. Ja Ci spokojnie daję do zrozumienia ,że są inne rozwiązania. To Cię tak bulwersuje? Bo o nich nie wiesz?. Z tego co piszesz wynika,że Twoja "praktyka" objęła zasięgiem wszystkie dziedziny wiedzy i wszelkie możliwości. Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted November 18, 2013 Author Report Share Posted November 18, 2013 Buehehehe Powiem ci tylko, i aż tyle, co zrobiłeś, jaką replikę, pokaż mi zdjęcia. :) Nic aaaaa ale wiesz lepiej? Aaaa ok wierzę na słowo :D heheheheh Nie umiesz czytać ze zrozumieniem, 3 osoby piszą że klepiesz bzdury, ty jednak wiesz lepiej. Zrób, pokaż, porozmawiamy. To ze coś ci się przyśniło, nie znaczy ze tak będzie w praktyce. Spust elektrycznie przeniesiony robiłem jak ty na forum jeszcze nie byłeś, i to bez mosfetu, o czym ty do mnie rozmawiasz w ogóle? Nie masz bladego, wróć, różowego, nie mówiąc o zielonym, pojęcia o czym piszesz. Jak coś zrobisz to porozmawiamy. Twoje wywody są niczym nie pokryte, i do tego bzdurne. Nie ma nawet czego podważać, bo po co? Quote Link to post Share on other sites
Dread Posted November 18, 2013 Report Share Posted November 18, 2013 Panowie, nie ma co się kłócić, czy się da, czy się nie da, przecież i tak na koniec zawsze okazuje się, że się da :) Nie ma co gadać, trzeba robić repliki :) Quote Link to post Share on other sites
mg schutze Posted November 18, 2013 Author Report Share Posted November 18, 2013 (edited) Dread ze stali oczywiście :icon_biggrin: Coś mnie ta dyskusja przypomniała :icon_smile: Mozna oczywiście wsadzić jeszcze GB od minimi no przecież SIĘ DA! I na takiej samej zasadzie jest ta "dyskusja". Później się okazuje, że jednak się nie da na takich komponentach i jest zonk.... Edited November 18, 2013 by mg schutze Quote Link to post Share on other sites
asgszczepan Posted November 18, 2013 Report Share Posted November 18, 2013 (edited) Nie ma co gadać, trzeba robić repliki :icon_smile: Cały czas śledze temat Dread :icon_smile: Edited November 18, 2013 by asgszczepan Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.