sqter0 Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 (edited) Witam Posiadam replikę AK. Planuje wymienić gerarbox na taki co ma "szybką wymianie sprężyny". Wiem że w gearbox od G36 produkcji Aresa i Boyi jest taka możliwość. Czy taki gearbox mogę bez przeszkód wsadzić do AK? Dziękuje za przydatne odpowiedzi (podpowiedzi) Edited November 25, 2013 by sqter0 Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 (edited) Po co ? Skoro i tak chcąc wymienić sprężynę musisz wyjąć gearboxa z korpusu ! Chyba że tylko po to by nie rozkręcać gearboxa ? Imho, nie warto... Edited November 25, 2013 by verb007 Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Po co ? Skoro i tak chcąc wymienić sprężynę musisz wyjąć gearboxa z korpusu ? Chyba że tylko po to by nie rozkręcać gearboxa ? Imho, nie warto... Yyyy... chyba takie jest generalne założenie - że można wymieniać sprężynę bez konieczności wyjmowania GB. Do autora: wsadzić może i wsadzisz, ale zastanów się, jak tę sprężynę będziesz wymieniał. Potrzebny jest przecież dostęp do tylnej ściany GB i prowadnicy a w replikach AK raczej z tym ciężko. No chyba, że planujesz wiercić otwór w body. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 Yyyy... chyba takie jest generalne założenie - że można wymieniać sprężynę bez konieczności wyjmowania GB. Do autora: wsadzić może i wsadzisz, ale zastanów się, jak tę sprężynę będziesz wymieniał. Potrzebny jest przecież dostęp do tylnej ściany GB i prowadnicy a w replikach AK raczej z tym ciężko. No chyba, że planujesz wiercić otwór w body. OMG, ale ty ładnie parafrazujesz.... Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 OMG, ale ty ładnie parafrazujesz.... Nie wiem, co według Ciebie parafrazuję, ale fakty są takie, że Twojego pierwszego posta w tym temacie nie da się zrozumieć. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 (edited) Nie wiem co dla Ciebie tam jest nie zrozumiałe no ale może nie muszę wiedzieć... Może musisz raz jeszcze przeczytać to co napisałem i przyswoić to :icon_smile: Edited November 25, 2013 by verb007 Quote Link to post Share on other sites
sqter0 Posted November 25, 2013 Author Report Share Posted November 25, 2013 (edited) Po co ? Skoro i tak chcąc wymienić sprężynę musisz wyjąć gearboxa z korpusu ! Chyba że tylko po to by nie rozkręcać gearboxa ? Imho, nie warto... Właśnie po to żeby nie rozkręca całego gb. Manewrowanie miedzy m90 a m140 często 2 razy w tygodnie jest trochę męczące. Wyjecie i wykręcenie prowadnicy to nie jest problem, ale rozgniecenie gb i później zabawa ze sprawdzaniem szczelności to już inna sprawa. Zapomniałem dodać że gb wypada mi wymienić gdyż obecny chińczyk zaczyna mi pękać (skutek lipo 11 i m160) Edited November 25, 2013 by sqter0 Quote Link to post Share on other sites
Pietracha Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 (edited) Nie wiem co dla Ciebie tam jest nie zrozumiałe no ale może nie muszę wiedzieć... Może musisz raz jeszcze przeczytać to co napisałem i przyswoić to :icon_smile: A może to Ty musisz zacząć formułować swoje myśli klarowniej? Autor pyta, czy GB z systemem wymiany sprężyny będzie pasował do jego AK. Ty wtedy piszesz: Po co ? Skoro i tak chcąc wymienić sprężynę musisz wyjąć gearboxa z korpusu ! No właśnie nie! Chodzi o to, żeby GB nie wyciągać na czas wymiany sprężyny. Załapałeś? Nie da się napisać jaśniej. Dalej dorzucasz jeszcze: Chyba że tylko po to by nie rozkręcać gearboxa ? Imho, nie warto... Co jest zupełnie niezrozumiałe, bo przecież właśnie o to chodzi autorowi tematu. Twój post to jedna wielka sprzeczność, więc, posłużę się gwarą internetową, WTF? Edited November 25, 2013 by Pietracha Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 (edited) No więc jaka tu mowa o szybkiej zmianie sprężyny skoro i tak trzeba wyjąć GB z korpusu, to już można rozkręcić te 4 śrubki w GB i zmienić sprężynę.... Odpowiadałem na tą cześć bo dla mnie oczywiste jest iż taki GB będzie pasował do AK. I część ostatnia. Wymień sprężynę w AK z gearboxem z "systemem szybkiej wymiany sprężyny" bez wyciągnięcia gb z korpusu i opublikuj film jak to robisz :icon_biggrin: :icon_lol: No właśnie nie! Chodzi o to, żeby GB nie wyciągać na czas wymiany sprężyny. Załapałeś? Chyba ty nie do końca załapałeś o czym tu mowa i dalej się upierasz nad czymś co jest nie możliwe.... Edited November 25, 2013 by verb007 Quote Link to post Share on other sites
AKTG Posted November 25, 2013 Report Share Posted November 25, 2013 (edited) Jeżeli ten ak jest od boiy do do wyciągnięcia gb trzeba ze 3 ruchy i śróbkę z chwytu. Patenty są dwa, drugi gb albo ten system. W jednym tachasz gb a w drugim sprężynę(przy wymianie na miejscu). Pomysł nie jest zły ale jest ten problem że szkielet np aresa z g36 za chiny nie pasuje do niczego innego. Natomiast szkielet boiy nie wytrzyma m140 na dłuższą mete. Teoretycznie można sobie zrobić to na własną ręke wycinając to i owo ale proponuje najpierw poćwiczyć na czymś tanim. Edited November 25, 2013 by AKTG Quote Link to post Share on other sites
P&P Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 Nie rozumiecie, zobaczcie sobie pod pokrywę na tylną częśc body... Może się wam rozjaśni. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted November 26, 2013 Report Share Posted November 26, 2013 AK chyba tylko na zdjęciach oglądali.... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.