luki_111 Posted December 4, 2013 Author Report Share Posted December 4, 2013 Wszystko wchodzi idealnie nic się nie blokuje.A takie pytanie czy jeśli dolne i górne body są od innego producenta może to mieć wpływ?? Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Może mieć, wtedy by się nie układała liniowo komora z gearboxem. Dysza jest gdzieś już poobcierana ? Będzie to widoczne gołym okiem. Quote Link to post Share on other sites
luki_111 Posted December 4, 2013 Author Report Share Posted December 4, 2013 Dysza bez otarć.Sprawdzałem na dwóch komorach i jest to samo.Coś czuje że z tej zbieraniny części nie da się nic złożyć.hehe Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 No i tak też może być. Odkręć sprężynkę od rączki przeładowania i złóż bez niej. Nie wiem czy to pomoże no ale sprawdź :) Quote Link to post Share on other sites
luki_111 Posted December 4, 2013 Author Report Share Posted December 4, 2013 Ta nie pomogło ale zauważyłem ze komora blokuje dyszę bo nie dochodzi do gumki...prześpię się z tym i może coś wymyślę. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Jaką masz komorę a jaką dyszę ? Quote Link to post Share on other sites
luki_111 Posted December 4, 2013 Author Report Share Posted December 4, 2013 Dysze przerabiałem dwie shs i g&g a komora boys i jakaś metalowa ale nie wiem co to za firma Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 Długość dysz też ważna. SHS ma 21,4mm więc jest za długa. G&G nie wiem bo nigdy jej nie miałem. Szukaj dyszy 21,25mm. W jakim jest stanie listwa popychacza dyszy ? Quote Link to post Share on other sites
luki_111 Posted December 4, 2013 Author Report Share Posted December 4, 2013 Generalnie bebechy są w bardzo dobrym stanie.Dysza,popychacz,sprężynki wszystko jest nowe.Odnoszę wrażenie że problem tkwi w komorze a bardziej w jej ułożeniu w górnej części body.Spróbuje w replice kumpla zainstalować mój gearbox i zobaczę co będzie. Quote Link to post Share on other sites
Rogaś Posted December 4, 2013 Report Share Posted December 4, 2013 :maniak_OK: Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Luki_111 jak Ci się chce to wpadnij we wtorek w przyszłym tygodniu to ogarniemy temat, bo tak jak teraz to możesz sobie pisać, pisać i pisać..... Quote Link to post Share on other sites
Szelma1981 Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 (edited) Zrób co innego... Tyle że to będzie ingerencja mocniejsza ale musi poskutkować. Od początku... Komora M4 od strony gearboxa ma taki niby pierścień na zakończeniu: Jego rola jest taka że osiuje komorę ze szkieletem - musi wejść do wnętrza kryzy w gearboxie: Dla tego nie powinieneś nic podklejać z tej strony. Jeżeli to ci się zgrywa to dysza będzie pracować w osi i będzie gicior. Jesteśmy na dobrej drodze :icon_smile: Teraz czas na rzeźbę. Zeszlifowujesz czoło dyszy o tyle, ile w skrajnym tylnym położeniu dysza wystaje w kanale doprowadzającym kulki. Robisz to kręcąc dyszą na papierze ściernym na kciuku. Zmierz dyszę przed i po - to ważne. Potrzebujesz to by wyliczyć różnicę, czyli to o ile skróciłeś dyszę. Teraz bierzesz popychacz i o tą właśnie wyliczoną wcześniej wartość zeszlifowujesz jego czoło: Jest to niezbędne by odzyskać szczelność. Pamiętaj że są to zabiegi które można wykonać jeżeli w rachubę wchodzi skrócenie o max 0,5 mm. Jeżeli zrobisz wszystko dokładnie według wskazówek, będzie szczelne wszystko a kulasy będą podawane do komory jak szalone. Pamiętaj że zawsze komora musi być dociśnięta do szkieletu ! Sprawdź również czy nie masz za głęboko wciśniętej lufy z gumką do komory. Pierścień uszczelniający (kołnierz gumki nie może wchodzić tak jak dysza w światło kanału doprowadzającego kulki. Pozdro ! Edited December 6, 2013 by Cervantez Quote Link to post Share on other sites
luki_111 Posted December 6, 2013 Author Report Share Posted December 6, 2013 (edited) Dzięki wielkie za rady będę o nich pamiętał ale najpierw sprawdzę na innym body.Generalnie tak jak napisałem beż upa kolasy po tych poprawkach co robiłem smigają ale po założeniu górnego body,lufy zew.coś nie chce współpracować.Jesli inne body nie pomoże wrócę do lektury.tred221 dzięki za zaproszenie ale nie skorzystam ze względu na pracę :maniak_OK: Pozdrawiam Edited December 6, 2013 by luki_111 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.