Krazen Posted July 9, 2005 Report Share Posted July 9, 2005 Podczas dzisiejszej strzelanki mój CA33E, który jak dotąd sprawował się wręcz wzorowo nagle, ni z tego, ni z owego, przestał strzelać. Tak jakby nie było baterii. Ale bateria jest, i to bardzo sprawna (sprawdzałem na gunie kolegi). Bezpiecznik także jest w porządku, tak samo kable, do których podłącza się baterię. Przed momentem odmówienia posłuszeństwa nie działo się abslutnie nic dziwnego. Co się mogło popsuć w takiej sytuacji, czy da się to naprawić samemu? Czytałem, że w M15A4 CA czasami same odłączają się kable od silnika, czy tu także mogło nastąpić coś takiego. Gun jest w pełni stockowy, jeśli ta informacja może pomóc komuś w udzieleniu mi pomocy. Z góry dzięki Quote Link to post Share on other sites
BMP_Tom Posted July 10, 2005 Report Share Posted July 10, 2005 wysuń silnik i sprawdź, czy się kręci jak wciśniesz spust. Jeśli nie, to albo któreś połączenie padło, albo silnik. Jeśli się kręci to wsadź na miejsce i sprawdź, czy wciąż nie strzela. Jeśli nie, to coś ci w gearboxie padło. Będziesz musiał otworzyć i obejrzeć, lub oddać do serwisu jeśli jest na gwarancji. Quote Link to post Share on other sites
Krazen Posted July 10, 2005 Author Report Share Posted July 10, 2005 Wyjąłem silnik, włożyłem go spowrotem i stał się cud - gun strzela. Widocznie jakieś styki nie łączyły. EDIT: Ten problem powtarzał się kilkukrotnie, za każdym razem, gdy to się stanie musze wyjąć silnik, ręcznie wykonać jego końcówką ok 1/10 obrotu, i silnik znowu działa. Zauważyłem, że silnik przestaje działać, gdy zatrzyma się w określonej pozycji. Jeśli to pomoże w wyjaśnieniu problemu, to silnik jest taki: http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...1be014a2715680b Quote Link to post Share on other sites
Biuvy Posted September 8, 2005 Report Share Posted September 8, 2005 Mogły Ci się spalić styki w gb, mi sie w ca33 spaliły 4 razy, koleś z Machinegun mówił, że to bardzo częsty przypadek w ca33. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 8, 2005 Report Share Posted September 8, 2005 A czy silnik nie grzeje się zbytnio podczas pracy :?: Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted September 9, 2005 Report Share Posted September 9, 2005 Jeśli silnik startuje tylkoz pewnej pozycji to znaczy, że ma coś ze uzwojeniem. Był taki wątek niedawno na forum o silnikach CA. W mp5, m15, obojętnie. O tu: http://forum.wmasg.pl/viewtopic.php?t=14866 Tylko tam silnik się grzał, spadała szybkostrzelność - powodem były uszkodzone szczotki lub przewody doprowadzająće do nich prąd (jużw środku silnika). Jednak u Ciebie stawiałbym na rozwalenie jakiegoś zwoju, bo tego objawem jest zwykle ruch na pych :). Z tego co wiem MG wymienia te silniki od ręki. Quote Link to post Share on other sites
Krazen Posted September 17, 2005 Author Report Share Posted September 17, 2005 Panowie z MG wymienili silnik i jeszcze jakieś części (nie powiedzieli jakie) i gun strzela jak należy. Dzięki wszystkim za napisanie swoich przypuszczeń. Quote Link to post Share on other sites
Miedza Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 To jest na 100% silnik. Mam kumpla karabin m15 CA i dzieje się dokładnie to samo. Naciskasz spust i nic się nie dzieje, wykonasz ręką lekki ruch zębatką silnika i działa. Quote Link to post Share on other sites
Luderson Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 tez to mam tylko nie wiem czy wysylac cala replike czy sam silnik mozna?? bo ja z pomorza jestem i troche daleko mam do MG :P Quote Link to post Share on other sites
Piotersky Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 /Awaria neta.Do usunięcia.Przepraszam za bałagan/ Quote Link to post Share on other sites
Piotersky Posted September 18, 2005 Report Share Posted September 18, 2005 Wyjmij silnik, to Cię mogą zaskoczyć wiadomością, że gwarancja została utracona. Nie chodzi mi o to, że nie popieram samodzielnych napraw itp :) Jak najbardziej, swojego guna trzeba znać od środka jak kieszeń, ale nie muszą o tym wiedzieć Panowie z serwisów. Wyślij całego guna, jeśli jest na gwarancji. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Krazen Posted September 24, 2005 Author Report Share Posted September 24, 2005 Ja najpierw wysłałem sam silnik, naprawili go, ale po kilkudziesięciu strzałach znów uległ awarii. Okazało się że przyczyna awarii silnika leżała poza nim. Ale co było dokładną przyczyną panowie z MG nie powiedzieli. Jako ciekawostkę powiem, że wymienili mi komore hop-up. Nie mam pojęcia co ona miała do rzeczy. Co do gwarancji to jej nie stracisz, o ile uprzedzisz MG o tym, co robisz. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.