Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Steyr Aug z CA


Recommended Posts

  • Replies 392
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Witam,

 

Od pewnego czasu mam problem ze spustem w A2 CA. Chodzi bardzo twardo i nie da sie go wcisnąć bez użycia sporej siły co uniemożliwia szybki wystrzał. Po nasmarowaniu nie działa tryb single od razu wskakuję na auto i trzeba użyć podobnej co przed smarowaniem dużej siły.

 

Jakieś sugestie co zrobić żeby spust chodził gładko i nie trzeba było imadła żeby go wcisnąć (podobno problem ten sie zdarza i daje się rozwiązać).

 

Pozdrawiam,

sebna

Link to post
Share on other sites

Chmmm musiałbyś sprawdzić jak działa spust bez gearboxa tzn. wyjmujesz gera i patrzysz czy działa ciężko czy tak jak powinien, jak działa jak powinien to sprawdzasz jak działa w gearboxie... jeżeli też działa normalnie no cóż to pozostaje łączenie spustu na gearboxie ze spustem który wciskasz. Skoro piszesz że działa tylko auto to moge podejrzewać że coś jest nie tak ze stykami od singla - w środku gera.

Edited by kermit
Link to post
Share on other sites

Miałem podobnie, tylko że w TM. Jeżeli spust działa na takiej samej zasadzie możesz spróbować zrobić tak:

Rozkręcasz guna. Spust dwustopniowy jest oparty (w sensie technologia jest oparta) na takich dwóch malutkich sprężynkach, przytrzymywanych przez malutkie bolce. Z resztą jak będziesz rozbierał to najprędzej i tak wypadną i będziesz musiał ich szukać po pokoju. :) Jak już się do nich dostaniesz, obejrzyj je dokładnie, mogą być trochę pozginane. Jako, że są dwie, nie musisz bawić się w prostowanie tylko po prostu usuwasz uszkodzoną sprężynkę wraz z bolcem. Spust będzie działał, tylko trochę lżej. U mnie pomogło.

Link to post
Share on other sites

Tak, czuć. Jeżeli chcesz strzelić singlem (i adrenalina do głowy nie uderza ;) ) - strzelisz singlem. Dla mnie po tej modyfikacji spust działał idealnie. Nie za ciężko, żeby się siłować, ale też nie za lekko, aby nie puszczać przypadkowych serii. Nie ma problemu z szybkim strzelaniem na singlu.

 

Z resztą zawsze można tą modyfikacje odwrócić wkładając ową sprężynkę.

 

Edit: Jak znajdę/znajdziecie mi :) instrukcje z ponumerowanymi częściami, powiem dokładnie o które części chodzi.

Edited by BlazakoV
Link to post
Share on other sites

A możliwe jest, aby ta sprężyna samoistnie odpadła? Ostatnio "poluzował" mi się spust. Teraz mam taki problem, że po naciśnięciu spustu na single, nie dociąga mi do końca sprężyny - jakaś przyczyna, czy po prostu batka już nie domagała?

Link to post
Share on other sites

Witam!

Wczoraj spotkała mnie nie miła niespodzianka ze strony mojego Auga.

Po założeniu baterii....cisza..ani drgnie.Bateria naładowana, po każdej strzelance rozładowywana. Czyżby padła? Założyłem baterię kumpla i aeg działał.

Jednak zarówno moja jak i jego bateria po założeniu do Auga robiła się bardzo goraca. Wystrzelałem może ze 2 magi , aeg działał OK...ale od temperatury odlutował się przewód w baterii.

Co może być przyczyną tak dziwnej awarii?

Zwarcie?

Szkoda mi Auga, jest na gwarancji , jednak nie przepadam za wysyłaniem sprzętu do serwisu. A chyba to właśnie mnie czeka...

Czy ktoś może podać sensowny powód takiej awarii?

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

M.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Mam problem ze strzelaniem na semi, czasem nie dociąga do końca sprężyny, trzeba dłużej przytrzymać spust na semi, wtedy raczej problemów nie ma. Powodem zapewne są płytki (selektora?). Jak powinny być ustawione te dwie blaszki, chodzi dokładnie o te co stykają się z płytką przy "spuście" w GB. Mają być równo ustawione, czy jedna dalej, druga bliżej?

 

1f8237c9ef55381c.jpg

 

O te blaszki mi chodzi, za co one odpowiadają? Zamykają obwód, ale czemu są dwie?

 

Problem mam jeszcze jeden z lufą, stockową. Przy końcu, nie jest ona gładka, jest chropowata, czy jest to normalne, jeżeli nie to jak ten problem usunąć, bez wymiany lufy.

Edited by GRSW_Szreder
Link to post
Share on other sites

To są blaszki od "auto" jak je zewrzesz to gun będzie cały czas strzelał auto zaraz po podłączeniu baterii. Dlaczego są dwie? Jak wyobrażasz sobie wyłącznik? tylko z jednym stykiem? :D

Co do lufy to wewnątrz jest chropowata czy na zewnątrz? Wewnątrz powinna być powierzchnia gładka i lustrzana. Jak masz chropowatą to może przetrzyj wyciorem, a jak nie zejdzie to pozostaje chyba tylko pasta ścierna lub papier ścierny (ew. kupno nowej lufy) - albo gwarancja.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

czy były ktoś w stanie podać dokładne wymiary miejsca na baterie (tak wiem były już podawane ale nie wszystkie) potrzebuje

- głębokość (w najmniejszym miejscu)

- szerokość (najwęższe i najszersze miejsce)

- wysokość

generalnie chce tam (dopiero kupuje karabin) zmieścić baterie baterie o wymiarach 90mmx23mmx34mm i czy ją tam zmieszczę??

 

jak by mógłby ktoś to pokazać na zdjęciu to by było genialnie

Link to post
Share on other sites

Batka 8,4V na ogniwach 2/3C ma wymiary:

105mm x 33mm x 17mm

 

Ta LiPo jest 2x razy grubsza, ale jest krótsza. Pakiet 9,6 w układzie "kostki" ma 34mm grubości. Jak nie będzie pasowała na płasko to ten Pakiet LiPo przekręcisz na bok. Powinno wejść, ale nie mogę tego potwierdzić w 100%, sądząc po wymiarach można być pewnym.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...