Dreamy Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Witam mam problem z gb v2 gfc wlozylem do niego bu guardera z tlokiem nie wiem jakiej firmy ale jest czerwony i ma metalowe zęby oraz zębatki apps silniczek jest Stokowy Z agma . Problem polega na tym że silnik wykonuje obrót ale zębatki nadciągają tłok nie do końca i silnik powraca Wraz z zębatka mi. Gearbox nie oddaj pełnego strzał. sory za błędy ale piszę z gogle talk Quote Link to post Share on other sites
czaja135 Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Spróbuj na innym silniku. Antireversal posiadasz ? Quote Link to post Share on other sites
Dreamy Posted March 10, 2014 Author Report Share Posted March 10, 2014 mam ale bez sperzynki i nie montowalem , pozniej wziolem i wlozylem ale z dorobioną spęrzynka i nie dawało efektu . zobacze moze ktos bedzie mial takie itemek . Proponujcie inne rzeczy moze uda sie go odpalić :D Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Strzelajac bez antireversala i tak sobie coś prędko rozwalisz. Natomiast nienaciąganie tłoka do końca moze miec wiele przyczyn - słaby silnik/bateria, słabe kable, złe podkładkowanie, itp. Quote Link to post Share on other sites
Elco Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 mam ale bez sperzynki i nie montowalem , pozniej wziolem i wlozylem ale z dorobioną spęrzynka i nie dawało efektu . zobacze moze ktos bedzie mial takie itemek . Proponujcie inne rzeczy moze uda sie go odpalić :icon_biggrin: Taaa.... Wina google talk oczywiscie... Quote Link to post Share on other sites
Dreamy Posted March 10, 2014 Author Report Share Posted March 10, 2014 Strzelajac bez antireversala i tak sobie coś prędko rozwalisz. Natomiast nienaciąganie tłoka do końca moze miec wiele przyczyn - słaby silnik/bateria, słabe kable, złe podkładkowanie, itp. slimik działa w innej repli i jest spoko na sp 110 a tu dalem m90 ubita na maxa :P ( taki tester ) , batka naładowana , kable w innych replach mi działały , zrobiłem takie srednie podkładkowanie i tez bez zadnych podkładek , nic nie dało . czekam na inne propozycje i postaram sie dodać filmik jak to chodzi . Quote Link to post Share on other sites
Fishbonee Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Wsadź najpierw antireversala ze sprężynką dobrą, potem będziemy kombinować dalej ;). Quote Link to post Share on other sites
Rosomak15 Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Ciężko Cię zrozumieć apropos. Bo jeżeli trzymasz spust i silnik przestaje kręcić to może wina leży po stronie przerywacza/zębatki - za szybko przerywa cały proces (nim dojdzie do strzału), to by mogło wyjaśnić takie działanie na pojedynczym. Na auto? Nie mam pomysłu. Chyba, że chodzi o to, że tłoka nie dobije do końca, puszczasz spust i wtedy wraca - sprawdź jak tłok pracuje w szkielecie, może w tylnej części się gdzieś blokuje - miałem tak w szkielecie z okienkiem :D Ewentualnie tłok nie zgrywa się z zębatką tłokową, sprawdź inny tłok albo inną zębatkę (?). Quote Link to post Share on other sites
Dreamy Posted March 10, 2014 Author Report Share Posted March 10, 2014 Jutro zobacze weriant z chodzeniem tloka po szkielecie oraz wywale przerywacz ognia bo i tak semi nie uzywam , bardzo prawdopodone ze zebatka wypycha tlok do gory i sie zablokuje na sam koniec przez co wraca , ale to sie okaze jutro dam znac Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.