Kacik Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 Replika: M16 CA 1. Replika na początku strzelała w kratkę, wymieniłem kable, zregenerowałem styki. Po 3 strzelaniach problem powrócił, styki są kompletnie spalone. Czy warto dalej je regenerować czy od razu wymieniać? Jakieś inne sugestie? 2. Przy otwieraniu GB sprężyna była naciągnięta, po czym głowica tłoka rozpadła się na części pierwsze. Wygląda jakby gwint od nakrętki był trochę zwalony. Mimo to udało mi się to dosyć solidnie skręcić. Zostawić tak czy wymieniać? Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 Zadałeś pytanie w stylu: Poleciał mi rozrząd w silniku. Zregenerowałem głowicę silnika. Jeździć dalej, czy wymienić silnik? Na podstawie danych zawartych w poście: 1. Wymienić styki. Założyć mosfet 2. Wymienić głowicę tłoka Quote Link to post Share on other sites
maciu Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 Jeśli tak szybko spaliło Ci styki to masz blaszki kijowo wyregulowane przez co nie równo następuje stykanie. Możesz wrzucić mosfet jak kolega wyżej pisze. Głowica rozpadnie się na pewno, wymień. Quote Link to post Share on other sites
Kacik Posted March 11, 2014 Author Report Share Posted March 11, 2014 1. Blaszki od samego początku były jakieś oporne. Regulowałem je, a potem i tak odkształcały się do swojego pierwotnego kształtu i faktycznie z jednej strony styk się zjarał. Dziwi mnie tylko, że tak szybko i tak mocno (styk aż szczerbaty jest). 2. Czy w głowicy np. SHS można wywalić łozyskowanie, nie zmieniając przy tym śruby? Mam już w eMce łożyskowaną prowadnicę i nie chcę za bardzo po bandzie ze sprężyną iść. Chyba, że macie jakieś inne tanie alternatywy głowic tłoków? Quote Link to post Share on other sites
karol_alasz Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 (edited) Ale żeby łoźyskowanie miało sens to powinno być raczej z obu stron podparcia springa czyli i na prowadnicy i na głowicy tłoka... Długość śrubki do tłoka nie powinna się zmienić przy wywaleniu łożysk pod warunkiem że nie wywalisz prowadnicy łożysk (tej w której łożysko się osadza)... A nieprawidłowe zamontowanie takiego zestawu (z luzem międze głowicą a tłokiem) rozkwasić może i tłok i głowicę... Edited March 11, 2014 by karol_alasz Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.